nemal by niekto rozmer tych starych reducerov zatial to tam mam pekne nalisované preto to nechcem vyťahovať aby som bol pojazdný Chcem si dať už už dopredu vysustružiť nerezovu rúrku systemu TF...
25.03.2011 - 13:26:32
00
tie rozmery sa lisia bike od biku..
http://sporting-goods.shop.ebay.com/Shocks-/158996/i.html?_trkparms=65%253A15%257C66%253A2%257C39%253A1&rt=nc&_dmpt=Cycling_Parts_Accessories&_ds=1&_fcid=181&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m14.l1513&gbr=1&_pgn=2
v strednej casti stranky
25.03.2011 - 13:39:15
01
nemal by niekto rozmer tych starych reducerov zatial to tam mam pekne nalisované preto to nechcem vyťahovať aby som bol pojazdný Chcem si dať už už dopredu vysustružiť nerezovu rúrku systemu TF...

Capy je treba sustruzit licovane presne na mieru podla nalisovanych klznych puzdier. Vola 0.1mm je priserna, par stojin je niekedy vela.
26.03.2011 - 21:44:26
00
Ha, dnes som narazil na tuto temu ... chlapi verite ci nie, do TFtuned shox som posielal fotky tech. riesenia mojich capov zo SJ (vid. dolu) a vzorky zltych polymerovych puzdier na testovanie v decembri 2006, vtedy este ziadne heavy duty capy neponukali :D . Zeby podoba cisto nahodna?

Prílohy:

Sealed shaft_SJ.jpg
Sealed shaft_SJ.jpg 128.55 KiB thumb_up0thumb_down

O-seal in position_vice demo.jpg
O-seal in position_vice demo.jpg 132.59 KiB thumb_up0thumb_down

Enduro, SJ shafts and spacers_2.jpg
Enduro, SJ shafts and spacers_2.jpg 19.2 KiB thumb_up0thumb_down

Enduro, SJ shafts and spacers_1.jpg
Enduro, SJ shafts and spacers_1.jpg 18.39 KiB thumb_up0thumb_down

26.03.2011 - 21:50:55
00
Len jedna zasadna otazka - co Ta viedlo k tomu, ze si komercnej firme poslal bezplatne navod, ako zarabat? :lol:
26.03.2011 - 22:22:30
00
Mal som tam tlmic na PUSHovanie a zmylili sa v cenovej ponuke v svoj neprospech, ale ju dodrzali, tak som im kompenzacne zaslal tie zlte puzdra a par fotiek. Ono to vsak nie je az take tazke vymysliet dobre capy, ked sa clovek zamysli :) . Dnes to robia tiez s gumickami, ale kym ja som pouzil komercne dostupne O-kruzky, oni pouzivaju custom made 4-hranne, takze drobny rozdiel, aby to nebolo celkom take iste ;). Alebo mozno uz mali konstrukcne riesenie v supliku a casova suslednost je cisto nahodna ...
26.03.2011 - 22:58:38
00
V kazdom pripade si mal velmi dobry napad. :y: A Tvoj dalsi zaujimavy napad je aj to uchytenie blatnika o horne vzpery. Len nerozumiem co si pouzil - nejaku specialnu gumicku abo nejaky plast? Resp. preco si aj na horne uchytenie nepouzil tie plastove pasky ako dole?
26.03.2011 - 23:32:25
00
Vdaka za pochvalu, zrejme chodis aj po inych forach ;) . Je to O-kruzok z Catcher Crud, stahovacie pasiky sa nedali pouzit, lebo nebolo o co zachytit. Takto to ma same vyhody, je to pruzne a jednoducho demontovatelne, v krajnom pripade sa blatnik podda pod kolesom v max. zdvihu a/alebo nanosom blata.
27.03.2011 - 20:25:52
00
Zdravim chcem sa poradit ohladom vymeny redukcii a klzneho puzdra na tlmici fox.Kedze standardne fox maju velmi kratku zivotnost, tak som sa pozrel po tf tuned (http://www.tftunedshox.com/Miscellaneous/Mount-Kits-and-Bushings/Ultra-Light-Mount-Kits-127mm---for-Fox-5th-)a rwc (http://www.enduroforkseals.com/id275.html).Ktore z tychto 2 je lepsie riesenie?Este by ma zaujimal "stahovak" na vymenu klzneho puzdra, neviem ci by stacil tento jeden http://www.tftunedshox.com/Miscellaneous/Mount-Kits-and-Bushings/Eyelet-Bushings -Bushing Tool for 12.7mm Bushings alebo potom tieto oba http://www.enduroforkseals.com/id278.html ?
13.08.2011 - 21:02:08
00
Na prvy pohlad sa zda, ze ihlove lozisko by bolo lepsie, pre Fox tlmic to ma vsak vela technickych "ale":
- diera ocka tlmica je 15.08mm (19/32"), lozisko je 15mm. Rozdiel 0.08mm je celkom dost, mozno bude treba pouzit zaistovaci Loctite na loziska;
- vnutornu dieru loziska odhadujem na 8.0mm (podla standardov SKF), t.j. pre pouzitie so skrutkou M8 je to celkom problem (bude sa otacat na skrutke, ktora vsak nie je presna), pre M6 bude treba vlozku (je v sade);
- z akeho materialu je lozisko a ako dobre je zatesnene? Napr. SKF nema v ponuke nerezovu verziu. Ak nebude dobre zatesnene (comu podla obr. neverim), zhrdzavie;
Riesenie s polymerovymi puzdrami a nerezovym capom (ako TFtuned) je odskusane, roky ho pouzivam, doteraz som vzdy skor predal ram, ako menil puzdra v tlmici :). Pri obcasnom servise (vycistit, namazat 1x rocne) mi zatial drzi 3. ci 4. sezonu na poslednom biku. Doporucujem na capoch vybrusit spiralovu drazku (kto na to ma vercajg a trufne si) alebo spravit aspon par jamiek vrtakom pre zadrziavanie maziva (spiny).

Moje doporucenie teda je, aby si si kupil ten set z Enduroforkseals a po case sa podelil s nami o svoje skusenosti ;).

Stahovak Ti bude stacit Bushing Tool for 12.7mm Bushings.
14.08.2011 - 21:07:24
00
dik za odpoved, radsej by som teda bral od TFtuned, kedze je to overene.Este sa chcem spytat ci je nejaky rozdiel medzi tymito kitmi http://www.tftunedshox.com/Miscellaneous/Mount-Kits-and-Bushings/Mount-Kits-127mm (Mount Kits, 12.7mm), http://www.tftunedshox.com/Miscellaneous/Mount-Kits-and-Bushings/Ultra-Light-Mount-Kits-127mm---for-Fox-5th- (Ultra Light Mount Kits)-tieto budu zrejme iba lahsie..Rozumne by zrejme bolo zobrat do nahrady tie polymerove klzne puzdra
15.08.2011 - 19:11:01
00
A zistil si aj, že prečo sú ľahšie? :?:
15.08.2011 - 20:04:38
00
no ultra light ma hlinikovy pin a ta druha verzia ma pin z nerezovej ocele, zrejme sa oplati kupit tu verziu z ocele pre dlhsiu zivotnost..
15.08.2011 - 21:46:23
00
Zdravim, zaujimala by ma pri tejto teme este jedna vec, ako davate dole tie hlinikove reducery/spacery/podlozky alebo ako to nazvat... nie a nie ich dostat von z puzdra, je to pravdepodobne hlinik a velmi lahko sa to poskriabe pri pouziti sily a napr kombinaciek... ja uz naozaj neviem, ako si pomoct, lebo su tam asi nabite na vecne casy. Dole ich potrebujem dat, pretoze potrebujem vymenit puzdro... vdaka
15.08.2011 - 23:22:20
00
Kvoli comu chces menit vlozky ? Vecsinou je vola medzi reducerom a vlozkou. Netyka sa to tlmicov DT SWISS s gulovymi capmi.
15.08.2011 - 23:31:48
00
keyboard_arrow_up