Ito 240hubs sa mi zdaju dost subtilne...


za 240's dam ruku do ohna, jazdim ich druhu sezonu - bez zavahania. sto kilo sice nemam, ale tiez nie som musia vaha. orech sice nesie povrchove stopy, ale to je skor tou :swear: SLX kazetou.
25.08.2011 - 14:32:40
00
hmm..podla mna su 340 vyssie postavene ako 350...a mali by ist aj na tie pevne osky..skus sa spytat
25.08.2011 - 15:08:47
00
Jasopeto, ja tiez nemam 100 kil, ale verim, ze schudnem :rofl:
nemam nic proti 240´s, len neviem, ci tam nahodou nie je nejake vahove obmedzenie jazdca ... a predsa len, ide to na 29" :?:
ale omrknem to este na webe ;)

VDAKA
25.08.2011 - 15:15:02
00
vahove obmedzenie na 240 urcite nie je...a to ze to ide na 29 nehra ziadnu ulohu, skor to, co na tom chces jazdit...
25.08.2011 - 22:23:33
00
hmm..podla mna su 340 vyssie postavene ako 350...a mali by ist aj na tie pevne osky..skus sa spytat


no tak som si to obzrel na https://www.wrenchscience.com a tam k NINER RIP9 ponukaju DT swiss hubs len 240´s (!) som zmäteny :o

pozrel som si priamo stranku DT SWISS a 340 je bez moznosti pevnej osky (ak som pozrel spravne) :$
25.08.2011 - 22:30:14
00
tu máš manuál na 240s - je tam všetko čo potrebuješ...
26.08.2011 - 07:52:18
00
to katko:
vdaka, pre istotu som si precital aj "WARRANTY TERMS HUBS" :rofl:
a 240´s by mi mali stacit, a ak je pravda, co pise imroman, ze 340 vyssie postavene ako 350..., tak 240 su eeeste vyssie postavene ... :)

to Imroman:
no co chcem na tom jazdit, nikdy som sa nejako neskatulkoval, tak ako ti to napisat :?: , "ja som skor taky off road kamion", takze asi take odvaznejsie XC viac k AM :$
momentalne objavujem single a lesne cesty v okoli BA, sem tam si v zjazde trochu "poskocim" (ak je moznost), ale nejake metrove dropy nehrozia, na to nemam techniku a uz asi ani vek, obcas mi to na nejakom rozbitom useku "nevyjde" a vtedy sa len drzim riaditok spolieham sa na sulad a odolnost komponentov na biku a snazim sa neprehryznut si jazyk, :rofl:
26.08.2011 - 09:05:39
00
Kukol som na stranku Dt Swiss (inak doteraz som mal za to, ze 340tka sa lisi od 240tky len tym, ze ma ocelovu osku, nie hlinikovu, ale to je 5 rokov co som to kukal), a asi teda 340tky uz asi velmi netlacia, ale 350tky vyzeraju ako nahrada, aspon podla obrazku by snad mohli byt equivavalent 240tky (co sa tyka konstrukcie). Hlavne u zadneho naboja potom je brutal rozdiel v cene. DT240s su asi najlepsie naboje co poznam, jedny z najlahsich, pritom konstrukcne pevne a kvalitne, dost drahe pravda, ale hlavne super jednoduche na udrzbu.Nahradne diely sa tiez daju myslim lahko zohnat.
26.08.2011 - 09:58:31
00
to katko:
vdaka, pre istotu som si precital aj "WARRANTY TERMS HUBS" :rofl:
a 240´s by mi mali stacit, a ak je pravda, co pise imroman, ze 340 vyssie postavene ako 350..., tak 240 su eeeste vyssie postavene ... :)

to Imroman:
no co chcem na tom jazdit, nikdy som sa nejako neskatulkoval, tak ako ti to napisat :?: , "ja som skor taky off road kamion", takze asi take odvaznejsie XC viac k AM :$
momentalne objavujem single a lesne cesty v okoli BA, sem tam si v zjazde trochu "poskocim" (ak je moznost), ale nejake metrove dropy nehrozia, na to nemam techniku a uz asi ani vek, obcas mi to na nejakom rozbitom useku "nevyjde" a vtedy sa len drzim riaditok spolieham sa na sulad a odolnost komponentov na biku a snazim sa neprehryznut si jazyk, :rofl:


Myslim, ze by ti v pohodicke sadli aj tie 240, dost ludi (co som cital) na nich dava aj lahsi FR/Enduro. Cena je asi najvacsi nedostatok :D Ale myslim, ze ani kombinacia 350/ZTR Flow by nemusela byt zla a celkom dost usetris...
26.08.2011 - 13:07:35
00
Myslim, ze by ti v pohodicke sadli aj tie 240, dost ludi (co som cital) na nich dava aj lahsi FR/Enduro. Cena je asi najvacsi nedostatok :D Ale myslim, ze ani kombinacia 350/ZTR Flow by nemusela byt zla a celkom dost usetris...


Imroman, presne nad tym som rozmyslal, lebo tie 240 su dooost drahe, pri mojom jazdeni by som ich amortizoval 30 rokov, :lol:

... radsej kus usetrim (v cene, v kvalite dufam velmi nie) na nabojoch a pridam na niecom inom ... trebars riadidla, predstavec,alebo sedlo :D
vidlicu a kluky uz v podstate vybrane mam, brzdy, presmyk, prehadzovac, tiez ...
takze uz len "drobnosti" a farebne doladit 8)
30.08.2011 - 09:50:53
00
no a teraz tomu uz vobec nerozumiem ... :sweat:

dnes som na stranke http://www.ninerbikes.com/download otvoril "NINER ENCYCLOPEDIA: TECH SPECIFICATIONS, SETUP GUIDE & WARRANTY INFO" a tam je s datumom update 12. August 2011 uvedene:

• Compatible with 2x systems from SRAM and SHIMANO, however certain
gear sizes will not fit.

• SRAM recommended 2x front chainring configs: 26/39 or lower
• SHIMANO recommended 2x front chainring configs: 28/40


takze rozumiem tomu spravne, ze shimano XT 3x10sp nemozem pouzit? ;(
31.08.2011 - 13:31:38
00
tak som si popismenkoval s netbike.cz, a tutok je ich odpoved:

Dobrý den,
jako dráty bychom doporučili Sapim Leader 2mm černé
http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek=1864 a niple určitě na
uvedenou váhu (110kg :$ ) mosazné buď černé nebo stříbrné
http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek=829

- náboje DT Swiss 350 disc 6děr černé, přední 20x110mm, zadní
12x142mm, dodány bez upínáků
- ráfky NoTubes ZTR Flow Disc černé pro 29"
- dráty Sapim Leader černé 2mm
- niple DT Swiss mosazné černé nebo stříbrné
- výplet 3x křížený, 32děr
Cena včetně vypletení a vycentrování pomocí DT Swiss tenzometru
(kontrola napětí drátů) by vycházela na 11.250 Kč.

- tie "draty" vymenim asi za http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek=545&sada=1&str=2&skupina_back=263&klic=&kod=&od=0&do=100000&razeni=Nazev&rozsah=&parents=-1,260,263 , volba provedení drátů 2-1,8-2 mm a inak tam nevidim problem, .... ci? |(
26.09.2011 - 19:30:59
00
Kludne by som nechal tie Sapim Leader, 2 mm na tvoju vahu budu akurat :D Navyse su cierne, tie DT co si dal link su strieborne a to by nevyzeralo pekne. Ked uz kupujes take dobre kolesa naco to pokazit zlou farbou...
26.09.2011 - 19:40:20
00
http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-10254.html

tady najdeš nějaké odpovědi, majitel je +/- jak ty
26.09.2011 - 19:44:36
00
naboje ber Hope Pro Evo 15 nebo 20mm pevná přední osa, zaleží podle vidlice, zadní na 10mm pevnou osu s osou DT RWS, Sapim Leader bude OK
26.09.2011 - 19:49:35
00
keyboard_arrow_up