Hmm, no asi nema zmysel k tomu nieco pisat, ci ? Proste ked mas vacsie odpory, tak puhym nasadnutim nemusis trafit ten skutocny sag. Ale aj ked odpory su male, tak staci vidlica kopnuta dopredu a mas sag maly .. neriesit a jazdit :P .. lebo sa z toho zcvoknes ako ja.
04.02.2011 - 18:59:44
00
No EFS určite nižšie trenie ako pôvodné Fox mať nebudú. :)
Ja si myslím, že tento rozdiel bude spôsobený tým vzduchom vo vnútri vidlice. Je totiž trochu rozdiel ak zložíš vidlicu v stave roztiahnutom a v stave pri konci zdvihu. Ťažko sa hľadá príčina ale v guferách to nebude.

Inak aký bol rozdiel (mm) pri rovnakom tlaku? A o koľko si musel zvýšiť tlak aby bol SAG ako pôvodný?
04.02.2011 - 23:22:23
00
Je totiž trochu rozdiel ak zložíš vidlicu ... v stave pri konci zdvihu.

Toto je pravda, nechcite zažiť, des a hrúza :D
04.02.2011 - 23:54:58
00
Zas je rozdiel pri akej vidlci to spravíš. Iný vplyv to bude mať u Talasu a iný u Floata a iný u Thora. Závisí to od celkového priestoru vnútri. Napr. u Floatu bude tento vplyv malý u Talasu (Thorra) výraznejší.
05.02.2011 - 00:03:35
00
viete mi niekto poradiť nejaký overený obchod kde majú tesnenia do Manitou Stance Flow ? ...ďakujem

[*presunuté...]
25.08.2011 - 22:43:06
00
check it: http://www.progresscycle.sk/content/kontakty
25.08.2011 - 22:48:24
00
A na Epicona z TT ? 2009 ročník. Musím len Milanovi napísať mail ?
25.08.2011 - 22:57:55
00
Aké su vaše skúsenosti s týmto obchodom - http://www.enduroforkseals.com a hlavne s kvalitou materiálov gufier(výdrž, kvalita, funkčnosť).

[*presunuté...]
26.08.2011 - 07:31:54
00
Trosku to tu ozivim

je cas na servis Float-a 32, tak otazka Enduro FS alebo nové FOX SKF Seals ?
30.11.2011 - 10:49:31
00
endura su tesnejsie ale dlha zivotnost,nove fox-skf netusim, ale skf loziska su vyborne...
30.11.2011 - 11:00:27
00
Ocujte chlapi. Je citit prinos tapered vidlice (tuhost)? Resp. sa tym nejako nezatazovat a kupit klasika 1 1/8" vidlicu a redukovat na hlavovke? Ide mi o to, ze jeden bike by som mohol vybavit bud tapered vidlicou alebo s klasickym krkom. Len na druhom biku mam klasiku a keby bolo niekedy potrebne vymenit, tak s tapered krkom si mozem akurat tak...
30.11.2011 - 14:34:52
00
veľký predo-zadný pohyb vzniká práve v tom mieste.
http://www.youtube.com/watch?v=fiO6R4P1yxY
takýto test by bol fajn, keby to je s rovnakými komponentami
http://www.youtube.com/watch?v=1M2O-fTYVI4

Už tu máme takmer rok 2012, ja som za tapered, overdrive alebo 1,5" :lol:
30.11.2011 - 14:42:04
00
Hento prve video je tak vzdialene od reality, ze to ani komentovat nebudem :x ..
30.11.2011 - 14:47:25
00
Celý význam tapered spočíva v hrubom krku vidlice, teda vo väčšom spoji krku s korunkou a väčšom priemere krku v spodnej časti kde dochádza práve k tomu namáhaňiu ako vidno na prvom videu. Takže ak použiješ klasickú vidlicu v tapered ráme stráca to význam. No pokiaľ vážiš priemerných 70-85kg myslím že rozdiel nepostrehneš. Ja vážim 95kg a pre mňa mala prínos hlavne pevná 20mm os .. takže u mňa prechod z klasickej vidlice na pevnú os a tapered krk (RS-Revelation)určite prínosom bol a aj cititeľným. Rovnako je otázne čo jazdíš ... na bežné CC si myslím že je zbytočné sa tým zaťažovať, no v každom prípade si pozri ceny za redukované hlavové zloženie ak by si chcel použiť klasickú vidlicu ..ceny nie sú najnižšie. A s výhľadom do budúcna ... myslím že tapered krk sa postupne rozšíri aj na rámy so zdvihom 100-120mm a bude proste štandardný ... takže osobne by som volil tapered.
30.11.2011 - 17:42:35
00
vidis, zabudol som napisat, ze to bude na chrti XC full, takze ziadne prasaciny. A moja sezonna vaha 73-74 kg, takze je v pohode. Mam prave moznost vyberu hlavoveho, bud tapered alebo redukovane na klasiku. Ked tak nad tym rozmyslam, tak aj tak by vidlice z druheho biku neboli tak lahko zamenitelne a pravdepodobne to skonci u tapered.
30.11.2011 - 19:03:40
00
keyboard_arrow_up