zdroj: ivelo.cz
Plus si myslím, že silikónový
olej aj zabraňuje popraskaniu gumy ako takej, teda ostáva dlhšie pružná. Po nastriekani oleja stačí pár krát zapružiť a zotreť spolu s bordelom prebytočný olej. Nikdy sa mi vo väčšej miere nechytal na nohy bordel keď som ju pred výjazdom premazal.
Co pise velo je irelevantne a urcite ti nedaju prachy za nove vnutorne nohy, ak si ich tymto dodrbes. Ak to nemas vyslovne napisane v manuali k vidlici. Ak nedas dole stieraky a nevycistis dokladne od spiny vnutro, tak riskujes, ze nastriekanim ten bordel pekne zolejujes dohromady a vyrobis smirgel. A vycistit to az pod stieraky sa casto neda inak ako rozobratim vidlice. Ak
vidlica uz nevyraba velmi tenky olejovy film , je nutne vidlu uz oservisovat. Napr. manual od MZ uvadza, ze narocne blatove podmienky vyzaduje
servis vidlici uz po 10 (alebo 20, uz neviem) hodinach. V pripade, ked je clovek na etapaku a vidlica uz nechce chodit a ani tlmic, lebo je vsetko od prachu, a utieranie nepomaha, tak jasne, naolejovat teflonakom tomu prospeje, ale je to nudzove riesenie. A etapak povetsine nejake materialne straty prinasa
Inak ale v praxi to aj tak povetsine byva jedno, ci sa to maze, alebo nie, lebo to skor clovek vymeni
.. pokial nejazdi 10-15tisic rocne v terene