Klobuk dole pre tmaxom. Dnes si dal teda riadnu sajbu :bow:

Mala poznamka:
Nocne vyjazdy je idealne robit v case, ked sa skor stmieva a nie v den, kedy nadherne svieti Slnko az do cca. 20.00. Neviem si predstavit zucastnit sa nocnej jazdy, ked je cez den tak fajnovo. Treba vyuzit posledne dlhe teple dni na celodnovky. Tomu potom zodpoveda aj ucast na nocaku.
11.09.2011 - 06:59:11
00
tmax, respect....vcera ked sme sa rozchadzali, nemal som z teba pocit ze pojdes na ten nocny vyjazd ;) len neviem ci si stihol spravit aj tu pizzu :)

inac vcera bolo paradne :nod:
11.09.2011 - 07:28:54
00
Ani ja som neveril, že pôjdem. Ale po zjedení večere som od stola vstal bez použitia opory, takže som sa na to dal. :-D Nakoniec ani 200 km nepadlo (193 či 4). No mal som čo robiť, prakticky som sa len viezol, kopčeky na najľahšom, aj to som musel tlačiť. Nohy nešli. Stálo to však za to. :-)

Mne na 3000+ vydalo, a to mám vždy menej výškových, než na rovnakej trase ukáže ostatným.

denný záznam
nočný záznam

PS: Nahadzujem kazetu 11-34 (neviem, prečo ju mám na kolesách na cestu).
11.09.2011 - 11:05:55
00
.


Naposledy upravil wukie dňa 25.10.2011 - 09:02:44, celkovo upravené 1 krát.

11.09.2011 - 11:30:29
00
to len na margo nizkej ucasti na nocaku. Toto je asi posledny fakt pekny teply letny vikend a je trestuhodne nejako preflakat den, aby som sa mohol na chvilu v tme povozit.
Nocaky ale samozrejme planujem, ale vo vhodnejsom case. ;)

tmax: ani sa Ti necudujem

Mne ten Polar fakt nejako naprd meria prevysenia. Tomas ma 3061 m a to mam naviac 1x stupanie na Kamzik |(
11.09.2011 - 11:40:54
00
.


Naposledy upravil wukie dňa 25.10.2011 - 09:02:49, celkovo upravené 1 krát.

11.09.2011 - 12:01:07
00
tmax: :o ty si robokop? :y:

wukie dik za info. tie nocne foto su :y: . tak tak treba vyuzit ten spln su idealne podmienky na pekne foto. ja som sa vcera rozhodol trosku odveci denny vylet do smolenic po asfalte :( ale skontrolovali sme tatransky expres ci nahodou neodisiel :lol:

Prílohy:

206_0608.JPG
206_0608.JPG 167.81 KiB thumb_up0thumb_down

206_0630.JPG
206_0630.JPG 173.18 KiB thumb_up0thumb_down

11.09.2011 - 12:56:10
00
len neviem ci si stihol spravit aj tu pizzu :)

Pizza bude dnes večer k filmu. :-P


Mne ten Polar fakt nejako naprd meria prevysenia. Tomas ma 3061 m a to mam naviac 1x stupanie na Kamzik |(

To síce máš, ale ja som šiel ešte cez Kačín, Klanec a potom od Iuventy do Karlovky a Kuklovskou na vrchol DD. Takže to by aj sedelo možno...


tmax: :o ty si robokop? :y:

Robo-čo? :-D Len som využil príležitosť netrčať doma. :-)
11.09.2011 - 13:18:14
00
.


Naposledy upravil wukie dňa 25.10.2011 - 09:02:54, celkovo upravené 1 krát.

11.09.2011 - 19:25:40
00
ludia chcem sa spytat na jednu vec ci ste o tom nahodou niekto nepoculi alebo neviete. jedna sa o spadnute lietadlo pocas II sv. vojny v MK. brat mi o tom vravel ze niekedy v rokoch 1989-90 ked sa ucil v harmonii za pilcika dostali za ulohu vypratat pozostatky zo zostreleneho bombardera nemcami za II sv. vojny. kusy trupu a kridla boli tazke tak sa im to nepodarilo nalozit. historici pobrali len municiu rozhadzanu po okoli a navigacne pristroje co zmontovali proste co sa dalo. jedna sa o miesto niekde pri zochovej chate. teda najblizsi orientacny bod. ak to tam moc nezarastlo a bolo by na co mrknut stalo by to za pekny vylet.

To bude asi toto

static.panoramio.com

Ide o B-24 Liberator. Priblizne suradnice: 48°22'19.19"S 17°15'23.99"V
11.09.2011 - 19:43:38
00
wukie: jaska ze sme aj tu pri jaskyni skontrolovali :) len som bol troska prekvapeny ze tam nechali pravdepodobne lesaci pohodene dve velke vrecia na seno. teda aby som im zasa neukrivdil ale kto iny by to tam pohodil. druhe vrece na foto nie je vidno je za vagonom.

shmirgel: noo to by mohlo byt aj ono. kde to asi priblizne je? to je vsetko co tam ostalo? ci? niekto si asi o mne bude mysliet ze som :fubar: . sa niekde terigat aby som si pozrel kopu srotu ale nemozem za to mam taku cudnu zvedavost a ked k tomu dorazim tak mam predstavu s tej doby ako a co sa vtedy dialo :D proste ma to fascinuje :D

Prílohy:

206_0633.JPG
206_0633.JPG 146.43 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil matvej11 dňa 11.09.2011 - 20:39:44, celkovo upravené 2 krát.

11.09.2011 - 20:21:28
00
jaj sorry shmirgel sak tam mas suradnice :lol: no ale je ich fakt dost ked tak na to pozeram napr.
http://www.panoramio.com/user/529826/tags/vraky%20WWII
ale necham asi na jar ked bude v lese lepsia viditelnost. nemozem vsetko vykukat hned :lol:
11.09.2011 - 20:24:06
00
nedali sa dat, pretoze maticka bola na zarezy a nie na imbus. To potom nepovolis.


Na inbus su vacsinou skrutky drziace najmensiu (horsku) scheibu, tato stredna byva na plochy skrutkovac. Ako poistka proti takemuto "urazu" dobre sluzi ochranny kryt na retaz, lebo ten je priskrutkovany prave cez tieto dute skrutky, takze aj ked sa povolia, zostanu na mieste. (ja mam taky, co ma rovnaky priemer ako ma najvacsie ozubenie, aby nezavadzal). Tiez pri dotahovani treba dbat na to, aby vsetky tri ozubene kolesa boli otocene na doraz v smere zaberu, t.j. aby sa po dotiahnuti uz pocas jazdy nemohli posuvat. Tym sa znizuje pravdepodobnost povolenia. No a samozrejme aretacna pasta, ale zatial som neobjavil predajnu, kde ju predavaju.
Koniec technickeho okienka:-)

PS: Po slovensky sa to vraj vola tekuta zavlacka:-)
http://www.metaflux-ts.sk/index.php?page=detail&uid=222


Naposledy upravil dunaj dňa 12.09.2011 - 19:48:11, celkovo upravené 2 krát.

12.09.2011 - 15:38:14
00
to hovoris strojarovi??? Si predstav, ze skrutky+maticky na stredny/velky prevodnik sa robia aj na imbus+imbus, torx+torx, imbus+zarez. Truvativ dava seriovo napr. na Noiry imbus+imbus. Kupoval som uz x-skrutiek+maticiek do prevodnikov a hladam zasadne prve dve menovane vyhotovenia.
Toto boli naliniho kluky, vybavena rovno od Shimana.
Aretacna pasta = strednopevnostny/modry locktite na zavity. Bezne v zeleziarstve, predajni s tesneniami. http://www.technomat.sk/eshop/action/productdetail/oc/229/product/loctite-243.xhtml
12.09.2011 - 15:46:35
00
Dik, uz to googlim. U nas je tusim najvacsi problem s nazvoslovim, vid moj vyssi link:-)
12.09.2011 - 15:49:34
00
keyboard_arrow_up