presne tak, navyse podla mna kazde gramarenie (hlavne na castiach bajku ktore su enormne namahane vahou jazdca) nesie so sebou zvysene riziko urazov, malokto si to vsak uvedomuje..
09.09.2011 - 19:11:48
00
ty všetkým

to Smajdalf: Ok, tak ja idem vyťahovať tie kamene z vody.

to tuc_tuc_tuc: A kam si šiel tých 400 km? Kam sa zo Šale oplatí ísť?

Išiel už dakto aj s bikom stanovať (bez doprovodného auta) ? Kam?
10.09.2011 - 15:56:26
00

to Smajdalf: Ok, tak ja idem vyťahovať tie kamene z vody.



To zase nemusíš :-))....
11.09.2011 - 17:06:28
00
Rozdielov v cestaku za 200 a 2000 je dost vela. Okrem toho, ze to citit vyrazne, ze sa ide lahsie, tak je rozdiel aj v tom, ako radis, ci preradis vzdy hladko a presne aj ked ides do brutalneho kopca atd.. Je pravdepodobne, ze na biku za 200 sa zacnu veci kazit ovela skor. Napriklad kolesa nevydrzia vycentrovane donekonecna. Ked ale kupis kolesa za 1200e, tak s nimi mozes robit pomaly co chces a budu super... To co chlapci pisu o gramoch, tak to je v inych kategoriach, to zacne mat vyznam v bikoch za 4 a viac tisic. Aby si bol v obraze tak Specialized MCLaren stoji 18 000 dolarov. Na biku za 2000 mozes stale menit kolesa za take, na ktorych budes mat sam pocit, ze idu lahsie... Mozes si chciet kupit elektronicku Ultegru, ktora vie preradit z malej pily na velku a opacne aj v zabere (len si to skus na mechanickej).... 2000 moze byt pekny bike, ale urcite to nieje o gramoch. Za 2000 to ani nemusi byt karbonovy bike. Alebo moze a moze to byt zly karbon :) A rozdiel pocitis vzdy s kazdym serioznym komponentom, pretoze to bude cele hladko chodit a nebude ta to stale rozculovat a pojde to lahsie...
12.09.2011 - 21:53:59
00
maa: Cestak? Stanovat? To skor nejaky Trekingovy bike, alebo daco. Z cestakom treba mat vo vrecku dusu, co2 pumpu, par energetickych gelov/tyciniek a kreditku. V hoteli, do ktoreho ides si si nechal pred tym poslat ciste saty a cisty dres. Nechas si tam urobit masaz a dalsi den dalsi hotel...
Pripadne, ako to tu uz ktosi pisal, sikanujes manzelku, ktora ide tam kam ty autom a vsetko hore spomenute ti vezie.
12.09.2011 - 21:58:12
00
maa: aby som to vysvetlil: Jedina vyhoda cestaku a bolesti chrbta s tym spojenych je ten aerodynamicky posed, ktory ti umoznuje ist rychlejsie, vdaka tomu, ze mas mensi odpor voci vzduchu. Ked si na to ale nalozis stan a kopec volovin, tak to uz asi moc rychlo nepojdes. AKA je potom vyhoda cestaku, okrem toho, ze na nom citis kazdu nerovnost? Cestak nieje nakladne auto... Preto ako to uz niekto napisal sa nanho nesrobuje ani nosic, ani kosik a batoh sa nosi velmi vynimocne :)
12.09.2011 - 22:00:42
00
To, ze ci ziletka stoji 200 alebo 2000 alebo 4000, je sice rozdiel, no hlavne vsetko je o kondicke. Mozes mat aj venge, aj tak sama nepojde. :)
13.09.2011 - 08:04:47
00
Alebo moze a moze to byt zly karbon :)


To som nevedel ze karbon je zly a dobry. Objasni prosimta..
Predpokladam ze ten dobry je ten na ktorom jazdia Pro teamy a je na nom napisane ze "Specialized" a ten zly je "Merida"..
13.09.2011 - 08:47:52
00
Ram moze byt zly nech je z coho chce. Takze kludne moze byt lepsi duralovy, alebo z inej zliatiny ako karbonovy. A ano aj karbonov je xx druhiv a lisiia sa cenou aj kvalitou. A merida nutne nenusi mat zle karbonove ramy, ked som ale kdesi videl karbonovy ram za nejake drobne, tak to vo mne moc dovery nevyvolalo
13.09.2011 - 11:57:18
00
Ono to je tak, ze pingpongista pocas pracovnej doby seka ramy pre specialized a cez prestavku alebo po sichte seka ramy z toho isteho materialu a v tej istej kvalite na ebay. Nema totiz ziaden dovod to robit inak a z ineho materialu..

Samozrejme pingpongista nepotrebuje ludi oblbovat a masirovat mozgy nakladnou marketingovou kampanou, staci mu vystavit tie ramy na ebayi a predavat ich. Ten super svetovy vyrobca musi natlacit zakaznikom do hlavy kaleraby o tom, aky nakladny je ich vyvoj, akych maju spickovych inzinierov, ukazu zopar fotiek ako tie ich chytre hlavicky dumaju nad autocadom a ako vo vzduchovom tuneli sedi na ich bajku vitaz TDF a oni okolo neho robia kadidlom dym :D

A zmagorene stado im to poslusne zozerie aj s chlpami..
A mysli si ze ked nieco stoji 2k a to druhe 0k2 tak je medzitym bohvieaky kvalitativny rozdiel...
13.09.2011 - 13:06:33
00
Ferenc, takze ty jazdis bike za 200 a ram z ebayu, vsak? Lebo v opacnom pripade musis byt logicky clen zmagoreneho stada :)
13.09.2011 - 15:21:36
00
Ferenc: dovod na to aby menil material samozrejme ma. A to cenovy. Karbon sa totiz predava za rozne ceny v zavislosti od kvality a vyrobcu
13.09.2011 - 15:24:01
00
Obavam sa ze cena karbonu ako materialu je v porovnani s nakladmi na marketing, management a logistiku uplne zanedbatelna. Samozrejme vyrobca bude asi tazko zakaznikovi zdovodnovat ze ta cena je preto vysoka, lebo manager Fantozzi pyta vysoky plat. Preto oblbuje ludi s blabolmi o novej generacii karbonu, smerovani vlakien atd atd....
13.09.2011 - 17:28:54
00
To znie ako nejaká konšpiračná teória, ako z nás cyklistov výrobcovia žmýkajú čo najviac peňazí. Pre teba bude najlepšie upliesť/upiecť si v garáži vlastný home-made karbónový rám,veď tomu rozumieš...
13.09.2011 - 20:36:48
00
To znie ako nejaká konšpiračná teória, ako z nás cyklistov výrobcovia žmýkajú čo najviac peňazí.


Aka konspiracna teoria ? Tomu sa hovori marketing..
Ty snad veris reklame na Dannone Activia ? Alebo Kosmodisk ?
A preco by to malo byt v bajkovom biznise ine ? Je na to nejaky rozumny logicky dovod ?
13.09.2011 - 20:47:18
00
keyboard_arrow_up