Poviem ti to uplne presne, tak ako sa na takuto diskusiu patri, resp. zopakujem: pocet predanych kusov Xcontrol 2010 a 2011 je "N", z toho reklamacii s touto alebo inou zavadou na rame alebo vybave je 0, z coho si krasne mozes vypocitat "ppm" a nepotrebujes vlastne ani poznat hodnotu "N".
Ak predáš 2 kusy a nemáš reklamáciu, je to štatisticky nepoužiteľné. Ak je N = 10 je to stále málo. Až napíšeš, že N = 1000, tak povedzme je to relevantné (V SR). O tom je štatistika vztiahnutá na realitu. Čo tým chcem povedať, je to, že tvrdenie "ak počet reklamácií je 0, tak N nie je relevantné" je strašný blábol a je mi dosť smiešne, že to na fórum bez hanby napíšeš
.. týmto ale nechcem napadať obchodné vzťahy, ktoré máš k zákaznikom ... to je mimo toto fórum a to nemôžem posudzovať. Proste to vyzerá, že Lapierre v honbe za
nezvládol
rám a toto je výsledok. Obchodníci na to často doplácajú
Čo mňa vcelku mrzí, keďže Lapierre je firma, od ktorej som zamýšľal zaobstarať si rám ešte predtým, než nastal LBoom v Žiline