Zdravim, nemam sice cestny bike, ale kupil som si dopredu 1.5 plast a dozadu dokonca 1.3 oba hladke, pricom ten zadny mi pride uz prakticky ako galuska :)


Mal by som taku otazku na skusenejsich - ze ako riesia bratislavske cesty - alebo napriklad taky strk, alebo akekolvek take situacie v ktorych plast trpi


Este taky postreh z dneskajsku - isiel som po ceste okolo Autobusovej stanice ako trcia v zemi tie stare kolajnice tak musim povedat ze to bolo slusne nebezpecne uz pri rychlosti okolo 30 na ne nabehnet, zadne koleso mi uplne uslo dostrany :D


Zatial asi jedine riesenie problemu s rozbitymi bratislavskymi cestami vidim jazdit iba po Ruzinovskej - a do kolecka davat tam a naspat 3km hladkej cesty :D

sportu zdar
16.09.2011 - 16:17:39
00
cim uzsi plast, tym na vyssi tlak ho mozes nahustit a tym nizsia pravdepodobnost ze ho niekde na obrubniku alebo na jame seknes...
ja chodim casto trasu TT-BA na cestaku na gumach 23 alebo 21mm a defekt som zatial nechytil..
paradoxne jediny defekt v BA som chytil na horaku, prave kvoli nizkemu tlaku v gumach som dusu sekol pri nabehu na obrubnik
16.09.2011 - 16:28:40
00
ja mám 23mm a natlačených je tam 7 barov a vdaka jamám som mal 2 defekty.....
to ferenc: chceš povedať že ak je na plášty uvedený tlak 8 až 8,5 barov a nafukam tie gumy tak, tak je menšia šanca že dostanem defekt po vletení na jamu? to sa mi nezdá...
to Darktin: toto nieje problém len BA ciest, ale podstate všetkých naších ciest...jamám a všetkým nerovnostiam sa treba vyhnúť a také ako štrk obchádzať ešte viac, pretože tenké kolesá sa lahko zabárajú a odskakujú
16.09.2011 - 18:10:37
00
Ja pučím do gúm stále 8,5-9.Ako dávaš dole nástavec z pumpy,stále trocha vzduchu ti aj tak ujde.Takže zostane 8,5.Jednoznačne....menej defektov,kolesá lepšie a hladšie odvalujú,kamienky musia odstrelovať.
16.09.2011 - 20:17:13
00
Neviem, čo riešiš pri plášťoch takejto šírky. Tiež jazdím istý čas 1.5-ky na asfaltové presuny a v pohode zvládajú aj terén (BA liga, Devínska Kobyla, inde som ich ešte neskúšal). Defekt žiadny.
16.09.2011 - 20:36:52
00
Tiež som mal obavy z defektov pred tým ako som začal jazdiť po BA na cesťáku. Za tri sezóny som však nemal žiadny defekt vrámci BA.
Tak ako píše slavkic, treba natlakovať a potom kamienkami ostreľujem autá. :D
Inak úsek okolo ASMN obchádzam a ako je rok dlhý nikdy ním neprechádzam. Do mesta idem buď Landererovov alebo Záhradníckou.
16.09.2011 - 20:59:14
00
Tohto roku tlakujem tak velmi, ako sa len da (v limite plastov) a este som nemal ziadny defekt (Continental Ultra Sport). Minuly rok som mal hadam aj 4 defekty, ale to som tlakoval 6 barov (ked odporucany tlak je 7,5). Hoci to asi iba raz bola diera, inak to bolo sklo, spinky a podobne kovove veci.
Nejazdim sice BA, ale dier a necistot je u nas aj na rozdavanie :D
16.09.2011 - 22:25:03
00
Existuje nejaký 28 mm cestný plášť ktorému by nevadili kamienky na cestách ??
17.09.2011 - 21:03:33
00
ja davam tlak 10 a tento rok ziadny defekt..
17.09.2011 - 21:11:48
00
Existuje nejaký 28 mm cestný plášť ktorému by nevadili kamienky na cestách ??


continental gp 4seasons alebo continental gator

ja mam tie prve a pri spravnom tlaku je takmer nemozne ich prederavit. jazdim ich hlavne v zime, vzadu 25, vpredu 23
17.09.2011 - 22:47:02
00
to ferenc: chceš povedať že ak je na plášty uvedený tlak 8 až 8,5 barov a nafukam tie gumy tak, tak je menšia šanca že dostanem defekt po vletení na jamu? to sa mi nezdá...


co je na tom nepochopitelne ? vdaka tomu ze tam davas malo luftu tak ich sekas o rafik... keby si to fukal na doporuceny tlak nestane sa ti nic
17.09.2011 - 22:49:38
00
tak ako pise ferenc....ked som si kupil cestny mal som tlak max 6 a po 100 km som mal hned defekt...(vletel som do jamy) potom som zacal fukat ako treba a asi 8000 km bez defektu..(samozrejme treba poriadne pneu...).
18.09.2011 - 11:18:24
00
keyboard_arrow_up