Celkom by ma zaujimalo, ake skusenosti si nasiel ohladom opravy UST plastov na nete. Daj odkazy. Zatial som sa so ziadnymi navodmi nestretol (ani som nehladal), ale mam s touto problematikou uz dost vlastnych skusenosti (ucim sa na vlastnych chybach)
, takze riesenie ktore som navrhol bude podla mna OK.
Ak ten
plast das dokopy uvedenym sposobom a napriek tomu sa rozhodnes ho nepouzit ako UST ale len ako dusovy, tak pre pouzitie duse urcite treba prelepit tu zaplatu z bocnice este aj tou väcsou zaplatou z duse. To kvoli tomu, ze casom by sa
dusa (hlavne light dusa) predrala o ostry okraj tej zaplaty vystrihnutej z bocnice.
Ja by som na Tvojom mieste skusil spojazdnit tento plast ako UST a objednal si novy UST do zalohy. Ak bude tento OK, tak ho mozes jazdit (staci mat so sebou dusu v zalohe) a ak by nastal akykolvek problem, tak doma budes mat v rezerve novy UST plast. Opacna logika je nespravna, pretoze zacat jazdit novy plast (ktory sa moze tiez casom poskodit) zatial co stary opraveny budes setrit doma vedie len k tomu, ze coskoro mozes mat doma dva poskodene a pritom nezjazdene plaste. Potom kupis treti novy ktory zacnes jazdit a budes setrit doma dva poskodene?