kokso ta na zadny schalter temer od novoty, po cca 300 - 500 km, smyk po 1000ke? ... ale mam pocit ze ten teflon pomohol, ze to je tym lepivym hnusnym bielym sajrajtom co tam natlacili...
este ine napady?
dik


...áno,vymeň to za šimano,garantujem ti že tam sa ti nebude nič zasekávať.
26.10.2011 - 17:25:05
00
Ahoj!

Už ti to funguje?Napísal si,že je to v poriadku,ale že čo to spôsobovalo,som sa nikde nedočítal.Ale oprav ma ak sa mýlim.Ak to stále seká,nepochopil som presne,že ako sa to sekanie prejavuje.Či podraďovacia páčka ostáva visieť....
26.10.2011 - 19:43:26
00
Mechanizmus Campagnola radenia je rozhodne jednoduhší ako u Shimana.

Môj názor je taký,že technik pri výrobe buď zabudol,ale zle nahodil dáku pružinku,jej zavesenie,čiže môže dochádzať k niečo takému ako opisuješ.

Campagnolo vyrába originálnu bielu vazelínu ktorú aj používa pri montáži.

Nestriekaj tam všetko možné,lebo každý olej má iné chemicke zloženie a narobí to väčší bordel ako tá nešťastná pružinka.

Na stránke Campagnola sú servisné videa(dostupné aj na Youtube.com),kde je návod ako rozobrať radenie.

Celý radiaci mechanizmus rozober,očisti!!!!,skontroluj pružinky,ich zavesenie,deformácie,podložky,čapy,všetko,namaž to originál vazelínou(len malé množstvo)a musí to fungovať.Iný problém nevidím.
26.10.2011 - 19:56:45
00
campa má s týmto občas problém,aj tie ich g pružinky sa občas kazia...holt kde sa furt štrajkuje a chodí do roboty podľa počasia a tlaku vzduchu...
to nie ako japončíci.
Až na to,že veľmi málo súčiastok od Shimana videlo japonské ostrovy...
26.10.2011 - 20:52:16
00
Ahoj!

Už ti to funguje?Napísal si,že je to v poriadku,ale že čo to spôsobovalo,som sa nikde nedočítal.Ale oprav ma ak sa mýlim.Ak to stále seká,nepochopil som presne,že ako sa to sekanie prejavuje.Či podraďovacia páčka ostáva visieť....



Ahoj, no poviem uprimne, ze po nastriekani teflonu to vzdy pomohlo.
Sadu som mal novu, zadny schalter zacal takto sekat po cca 400 km jazdenia, predne radenie mi ostalo visiet po cca 1000ke.
Problem: ergopaky - odradovacia mala, co je na palec, stlacim ju dole, aby odradila a zostane dole, nevrati sa spat hore kam ma byt v povodnej polohy.
Aj pri samotnom radeni hore - hnutorna paka pod brzdovou, akoby som citil nejake trenie. ked som nastriekal, zacala sa hladunko klzat.
Stavalo sa to velmi sporadicky, x odradeni krasne, potom jedno a ostalo zaseknute, potom 5 dobre a 6.zaseknute a potom xy v poriadku.
myslis ze moze byt v novych pakach po tak kratkej dobe cosi zle?
jazdil som len za sucha.
27.10.2011 - 16:11:58
00
Ahoj, no poviem uprimne, ze po nastriekani teflonu to vzdy pomohlo.
Sadu som mal novu, zadny schalter zacal takto sekat po cca 400 km jazdenia, predne radenie mi ostalo visiet po cca 1000ke.
Problem: ergopaky - odradovacia mala, co je na palec, stlacim ju dole, aby odradila a zostane dole, nevrati sa spat hore kam ma byt v povodnej polohy.
Aj pri samotnom radeni hore - hnutorna paka pod brzdovou, akoby som citil nejake trenie. ked som nastriekal, zacala sa hladunko klzat.
Stavalo sa to velmi sporadicky, x odradeni krasne, potom jedno a ostalo zaseknute, potom 5 dobre a 6.zaseknute a potom xy v poriadku.
myslis ze moze byt v novych pakach po tak kratkej dobe cosi zle?
jazdil som len za sucha.



Tvoj problém vznikol pri montáži pák.Technik počas výroby ju zle zložil,alebo nedostatočne dotiahol.

Mazivo nikde už nedávaj,je to neopodstatnené a zbytočné.

Campagnolo ako firma je úžasná,ale bohužial ich diely skladajú tiež len ľudia a tí sú omylní.

Radím ti páky zaslať k autorizovanému servisnému stredisku,na Slovensku je to firma Zanzo a pre českú republika firma Šírer.

Ak si trúfaš páky rozobrať ty po vzhliadnutí servisného videa,tak radšej veľmi opatrne a pomaly.

Alebo to môžem urobiť za teba,čiže mi ich donesieš,alebo zašleš poštou k nám do predajne a ak je to reklamácia,prosím aj doklady.Ja ti vypíšem rekl.list a zašlem to ja,prípadne opravím ja.

Je to na tebe.Inak ti neviem poradiť,ale som si istý,že páky sú zle poskladané,alebo určitá pružinka ti vyskočila.
27.10.2011 - 16:37:29
00
keyboard_arrow_up