jj necakal som zazraky, ale dufal som ze ma milo prekvapia
Ako som uz spominal tiez som robil pre customer service a priblizne viem o com to je. Takisto sme mali svoje pravidla, ale nikdy sme neodbili zakaznika stylom nemas doklad o zakupeni - dovidenia. A ze sme mali pripady ked clovek z Kanady prisiel cestovat na druhy kraj sveta a poslal nam
stan ktory zatekal. V priebehu 2 tyzdnov bez zbytocnych komplikacii sme mu odoslali novy stan na vymenu, kus za kus. Clovek z Irska cestoval a na
ruksaku Prophet 65 sa mu odtrhla obycajna pracka, poslal, uznali sme chybu produktu a obratom sme poslali novy. Bez neakych zbytocnych reci. A desiatky inych pripadov, kde ceny produktov sa pohybovali v tisickach dolarov.
Cela pointa je v tom, ze to zanecha dobry dojem a zakaznik sa moze na tu znacku spolahnut(v dobrom aj v zlom) a nema problem kupit aj dalsie produky tej istej znacky.
Skoda ze to tu tak nefunguje. Ale asi iny kraj iny mravj jak sa hovori.