zopar ludi ma oslovilo cez SS, tak ked to bude verejne, snad to pomoze viacerym, co si chcu
olej vo fitke vymenit sami, podla mna je 36ka skonstruovana logicky a prehladne, bez zakernosti, dielnicku so zverakom, momentakom a kvalitnymi klucmi pokladam za samozrejmost. toto iste vlastne plati aj pre 40ku.
nazdar:
http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/36VAN/36VAN_RC2.htmodporucam mat zverak a vyrobit si celuste bud z dreva, plastu, alebo ako maju na obrazkoch z hlinika. inak je to fuserina a riziko poskodenia. ako vidis, je to prehladne skonstruovane, ziadne zradne zavlacky a pod.
v kapitole "36 FIT RC2 Damper Service Disassembly" bod 3. opatrne a silou ale pomaly vyberat, inak je secko od oleja okolo teba
a podla moznosti nepouzivat blicky tak ako je to na obrazku, ale len silu prstov. ked som rozoberal svoju 40ku z druhej ruky, tak ten umelec doskrkal zavit, sice nic dramaticke, ale proste opatrne - je to hlinik.
skontroluj ten gumeny bazmeg "bladder", ci nieje zvetrany. ak si das pozor a das tomu cas na vybublinkovanie, plus poctivo pohybat tlmicom zoparkrat, mas to bez vzduchu a kroky 24 az 26 mozes vynechat.
k ostatnemu myslim uz viac dodat netreba.
jaj este som zabudol, tie spongijky pod prachovkami sa oplati poriadne nasiaknut, da sa experimentovat s roznymi "zazracnymi" olejcekmi (google it) a odstaveny
bike sem-tam otocit hore nohami