Tie výpočty boli len na objasnenie do akej miery vplýva - komora na priebeh vidlice. Tie hodnoty sú len teoretické, prakticky sa budú líšiť. Vplýva na to kopec faktorov: trenie v púzdrach, tesneniach, vzduch vo vonkajších nohách, teplota, deformácie
vidlice počas jazdy. Dokonca nevypovedajú nič o dynamickom správaní vidlice (tlmenie) ktoré sa "na papieri" vyjadruje a zisťuje len ťažko.
Hodil som to sem len pre zaujímavosť, navyše som si istý, že som to zle odhadol (závislosť objemu vzduchu a tlaku v komore nie je lineárna ale hyperbolická - progresivita - zrejme som zle vybral úsek pre negatívnu komoru = chyba výpočtu > ideálne by bolo zistiť tlaky v komore meraním počas zatláčania komory).
Teoreticky ideálne by bolo, keby vyšla v prvom riadku pri 0 mm sila = 0 N. Ostatné sily by mali ideálne lineárne narastať, prípadne ku koncu by sa mal interval trochu predĺžiť (progresivita).
Vždy je však najlepšia vlastná skúsenosť v praxi, či už pri nastavení vidlice pre seba (ako píše laco) alebo porovnaní viacerých vidlíc.