Neuveritelne. V SLSP vedeli co a ako a aj tak to nasadili v tichosti bez informovania zakaznikov. Nechce sa mi verit, ze si mysleli, ze tym nikomu nevzniknu problemy s platbami. Ved bolo dopredu jasne, ze sa to prevali. Namiesto toho, aby poslali SMS a oznam do ibankingu dotknutym zakaznikom to radsej nasadili v tichosti a cakali na reklamacie a kym sa to rozmaze v mediach. Byt to na mne, tak ten co je za to utajenie/neinformovanie zodpovedny, ma hodinovu vypoved.
Info priamo zo zdroja: "
Keby to nebolo nutne, tak by sme to nerobili. Urcite nie zo dna na den, najma ked taketo zmeny je zo zakona povinne oznamit min. dva mesiace vopred. Lenze toto bol emergency pripad. Len nechapem tym vyjadreniam v tlaci, ze to ma byt trvale. Od zaciatku sme vedeli, ze to bude len docasne."
Ale jedno pozitivum v tom vidim - maju minimalne o jedneho klienta menej (Katko).
Bodaj by to na tom pocte zrusenych uctov realne pocitili a zacali si do buducna zakaznikov vazit a informovat ich o takychto "akciach" dopredu. Nemozem sa zbavit dojmu, ze napriek tomu, ze je to uz peknych par rokov oficialne zahranicna banka, tak tam este minimalne polovica procesov funguje ako v casoch totality. Ale co sa divim, ked tam este plno ludi z tej doby sedi...