Nech si každý jazdí na akejkoľvek ***** keď ho to baví a napĺňa. A pozerám, že niekoho to až prepĺňa. hehe
23.01.2012 - 13:23:06
00
Súhlas s Turbim. Prvotné nadšenie aj tak vyprchá. Poznám to podľa seba.
23.01.2012 - 13:29:44
00
:y: s tými flašami máš pravdu, ale čím som starší, tým sa mi moje 2x15l zdajú tažšie, asi zmením zostavu :lol:
a aj s tým, že Cougar splieta hrušky s jablkami, ked sa mieša medzi cestnú cyklistiku s trojkolkou ( sorry recumbentom), ktorú by na žiadne cestné preteky nepustili.
Mal by si vytvoriť svoj vlastný thread mimo cestnej cyklistiky a tam si môže písať o svojom zázraku, obhajovať ho aký je dobrý, o koľko rýchlejší a či sa na strechu bežného auta tie rakvy vôjdu dva či tri...

btw: nie nikdy som v tom nesedel, ani nebudem, chýbal by mi ten dobrý pocit :P

Katko
myslím, že sa toho tak skoro nedočkáš :rofl:


Tak to sa teda mýliš. Hlavne v spojených štátoch, ale aj tu v Európe, je xy amatérskych pretekov, kde súťažia benty a velomobily proti klasike. Čo som tak zbežne pozeral, niektoré preteky sú na veľmi slušnej úrovni. Samozrejme, na Tour de France benty nepustia, pretože by to tam celé vyhrali. UCI sa bentov bojí, preto ich v roku 1934 zakázala na medzinárodných pretekoch. Pravdupovediac, v blízkej budúcnosti by som aj ja rád skúsil nejaký amatérsky cestný pretek tu na Slovensku. Samozrejme, ak ma naň pustia. V zahraničí s tým nemajú problém, preto nevidím dôvod, prečo by Slovensko malo byť v tomto smere zaostalé...
23.01.2012 - 13:47:56
00
Súhlas s Turbim. Prvotné nadšenie aj tak vyprchá. Poznám to podľa seba.


Máš úplnú pravdu, Laco. Človek chce stále viac a viac. Napr. rýchlosť 40 km/h po rovinke mi už teraz nestačí, preto sa už obzerám po novom Queste XS. Až sa po čase dostanem na vrchol svojich možností a budem sa musieť uspokojiť so 60-kou. :)
23.01.2012 - 13:51:18
00
Chápem, tiež som si svojho času kúpil auto s trojlitrovým motorom. Teraz mi však úplne stačí aj "jednašestka". Napíš o desať rokov, že ako.
23.01.2012 - 13:58:35
00
Vďaka tomuto príspevku som ťa konečne pochopil. Benty nie, ale ľudí, ktorí majú zmýšľanie podobné tvojmu. Mohol si to hneď napísať. :-)
23.01.2012 - 14:00:17
00
Chápem, tiež som si svojho času kúpil auto s trojlitrovým motorom. Teraz mi však úplne stačí aj "jednašestka". Napíš o desať rokov, že ako.


Neviem, či práve príklad s autom je ten správny... Pri autách je to aj o spotrebe, pri bicykloch je to o tom, že cyklista by rád jazdil rýchlejšie, ako momentálne jazdí. A nesnaž sa mi nahovoriť, že to tak nie je. Celý svet klasickej cyklistiky je o tom, že sa snažia vyrábať stále rýchlejšie a rýchlejšie bicykle. Všade sa o tom debatuje. Ľahšie komponenty, ľahšie a rýchlejšie plášte, tuhší rám, ... Množstvo cestných cyklistov túži po rýchlejšej jazde. Možno sú aj takí, ktorí sa len vozia na svojej žiletke a nevadí im, keď ich predbehne niekto na horáku, ale takých nepoznám. Ako som napísal vyššie, presedlať na auto s menším objemom motora a menšou spotrebou mi dáva zmysel. Ale presedlať na pomalší a nepohodlný bicykel mi zmysel nedáva.
23.01.2012 - 14:13:59
00
Vďaka tomuto príspevku som ťa konečne pochopil. Benty nie, ale ľudí, ktorí majú zmýšľanie podobné tvojmu. Mohol si to hneď napísať. :-)


A na čo si prišiel? :D Podeľ sa so mnou o svoje zistenie.
23.01.2012 - 14:14:54
00
Množstvo cyklistov síce môže túžiť po rýchlejšej jazde ale nejdú tie čudá náhodou hore kopčekom zrazu pomaly jak sviňa? hehe Cyklistika nie je o vození sa po optimálnej rovinatej ceste zavretý v neskladnej králikárni. hehe
23.01.2012 - 14:19:15
00
[quote=""]:y: s tými flašami máš pravdu, ale čím som starší, tým sa mi moje 2x15l zdajú tažšie, asi zmením zostavu :lol:

Viem čo hovoríš. Ja mám 2x12 + stage :-)))
Ale pocit je to super :-)))
23.01.2012 - 14:26:39
00
Máš úplnú pravdu, Laco. Človek chce stále viac a viac. Napr. rýchlosť 40 km/h po rovinke mi už teraz nestačí, preto sa už obzerám po novom Queste XS. Až sa po čase dostanem na vrchol svojich možností a budem sa musieť uspokojiť so 60-kou. :)
23.01.2012 - 14:29:38
00
Trochu mi uniká pointa celej témy od strany 6.
Cougar, keď sa ti páči jazdiť na tých "prístrojoch", tak si jazdi.
Toto je téma cestná cyklistika, a je jasné ako vyzerá cestný bicykel.
Nemá zmysel porovnávať tieto "prístroje" s cestnými bicyklami.
Ak to bude patriť pod UCI, tak to bude mať osobitné súťaže (napríklad keď prišlo korčulovanie pri bežeckom lyžovaní tak vznikla nová kategória a klasika ostala).
23.01.2012 - 14:30:44
00
Cougar, to nie je o spotrebe trojlitrového motora, ale o túžbach, ktoré časom väčšinou vyprchajú. O tom som pôvodne písal. Takže ešte raz, počkajme desať rokov a potom daj vedieť, že ako.
23.01.2012 - 14:31:10
00
Množstvo cyklistov síce môže túžiť po rýchlejšej jazde ale nejdú tie čudá náhodou hore kopčekom zrazu pomaly jak sviňa? hehe Cyklistika nie je o vození sa po optimálnej rovinatej ceste zavretý v neskladnej králikárni. hehe


Nie. Benty s 28" kolesami sú do kopca rovnako rýchle ako klasika, velomobil je o niečo pomalší, ale vytiahneš na ňom aj do takého kopca, kedy už z cesťáka musíš zostúpiť. Aj v Alpách sa jazdí na velomobiloch. A Slovensko zase až také kopce nemá. A všetky velomobily sú OTVORENÉ, ak si to náhodou nezbadal. Tzv. "race hood" sa používa len na preteky alebo v daždi.
23.01.2012 - 14:36:49
00
Trochu mi uniká pointa celej témy od strany 6.
Cougar, keď sa ti páči jazdiť na tých "prístrojoch", tak si jazdi.
Toto je téma cestná cyklistika, a je jasné ako vyzerá cestný bicykel.
Nemá zmysel porovnávať tieto "prístroje" s cestnými bicyklami.
Ak to bude patriť pod UCI, tak to bude mať osobitné súťaže (napríklad keď prišlo korčulovanie pri bežeckom lyžovaní tak vznikla nová kategória a klasika ostala).


Rekumbent, na ktorom jazdím ja, je podľa definície cestný bicykel. Preto patrí do témy cestná cyklistika. Velomobil nie je bicykel, to uznávam. Ale takisto patrí do témy cestná cyklistika, lebo je to cestný tricykel. Rozdiel je len v polohe jazdca.
23.01.2012 - 14:42:17
00
keyboard_arrow_up