sviníš si ho sám, pretože sústavne cituješ posledný príspvok... :-)
24.01.2012 - 14:25:07
00
Tak to je super. Na jar môžeme dať spolu KE-Seňa alebo aj inú trasu. Kde presne bývaš? Ťahanovce? Podhradová?

tahanovce, ale Ke-Sena si spolu asi nedame. (kto by uz len chodil do sene :lol: ) staci ak si pozries moje biky a pochopis preco.
ale mozeme aj inu trasu. proti asfaltu nic nemam.
no ale sup tu fotku. aby som ta spoznal ked ta niekde uvidim.
24.01.2012 - 14:26:55
00
Na klasike nikto nikdy nedosiahne ani 80km/h po rovinke bez pomoci auta, ktoré rozráža vzduch.

Hmm, predošlé tvrdenia vyznievali inakšie. Však toto platí aj pre klasický cestný bicykel. Či sa mýlim?
24.01.2012 - 14:27:12
00
Katko, táto téma mala byť nasmerovaná do Pieskoviska... Určite sa pamätáš, že pred pár rokmi som sa hodne nabojoval, aby tu vznikla téma Cestná cyklistika, pekne sa rozbehla a teraz ju tu bude kadejaký pejo zasierať!


Ja som naopak rád, že Cougar takto zasral tvoju tému.
Dozvedel som sa veľa zaujímavého.
Chlap jazdil na tom aj na tom ( aj keď len dva mesiace)a hovorí, že sa mu viac páči bent a prečo.
Dozvedeli sme sa, že možno cyklistika má ďalšiu alternatívu.
Keby sa dalo na reči, aké aj v tejto téme odzneli, nebolo by rôznych typov bicyklov a rôznych spôsobov jazdenia na nich.
Trochu mi to tu pripomína reakcie na začiatky odpruženia v horskej cyklistike,alebo keď sa začalo hovoriť o 29er (príklady z cestnej cyklistiky neviem)...
To, že sa tu začala spomínať účasť- neúčasť bentov na pretekoch s "klasickými" bicyklami je škoda, lebo je to len súboj pseudoargumentov.


Naposledy upravil milanavi dňa 24.01.2012 - 14:39:53, celkovo upravené 1 krát.

24.01.2012 - 14:33:22
00
Spoznáš ma aj bez fotky, lebo nikto tu na bente nejazdí. Ak ho chceš vidieť, prídem ti ho osobne ukázať na Ťahanovce, len čo zmizne sneh.
24.01.2012 - 14:35:08
00
Odpovedali mi z dvoch maratónov, ktoré sa konajú na Slovensku. Vraj nie je problém zúčastniť sa pretekov na bente alebo velomobile. Ale bol by som zaradený v samostatnej kategórii. Na jednom z tých maratónov však majú takú podmienku, že na vytvorenie samostatnej kategórie by som musel nájsť ešte ďalších štyroch bentistov. Alebo zajazdiť len tak, bez štartovného čísla, pre potešenie.
24.01.2012 - 14:41:06
00
Na tých fotkách sú naozaj nádherné miesta. Ale ja nepotrebujem k šťastiu 1000 spolujazdcov. Uprednostňujem kvalitu jazdy pred kvantitou. ;)

ty sa fakt vyznáš počúvaj :D ked pôjdeš na nejaký pretek daj vedieť predom aby som tam nešiel lebo nerád by som smiechom spadol z bicykla :) A myslíš že 1000 ludi tam pride len tak? že tie preteky niesu kvalitne?
24.01.2012 - 14:43:35
00
[ZV] ALF [SK] napísal:
ty sa fakt vyznáš počúvaj :D ked pôjdeš na nejaký pretek daj vedieť predom aby som tam nešiel lebo nerád by som smiechom spadol z bicykla :) A myslíš že 1000 ludi tam pride len tak? že tie preteky niesu kvalitne?


Nie, Alfík. Myslel som to tak, že mne stačí jeden cyklopartner, aby som si jazdu skutočne užil. 1000 ďalších cyklistov okolo mňa by mi zážitok pravdepodobne nezlepšilo. Ale úplne chápem, že niekto miluje atmosféru hromadnej jazdy.
24.01.2012 - 14:52:15
00
http://www.parnes.com/hpvsblog/archives/001847.html

Toto je skvelý informatívny článok/recenzia. Chlapík má na svojom lowraceri Velokraft Nocom powermeter. Pozrite si, v akých podmienkach testoval a ako zdanlivo nepodstatné maličkosti dokážu výrazne ovplyvniť vašu "spotrebu" energie na bicykli. Bolo by úžasné, keby aj niekto z vás mal powermeter a mohol podobný test urobiť na klasickom cesťáku.
24.01.2012 - 14:56:49
00
Na klasike nikto nikdy nedosiahne ani 80km/h po rovinke bez pomoci auta, ktoré rozráža vzduch.


len tak pre info, aby si mal trošku prehľad...

http://www.theepochtimes.com/n2/sports/contador-lance-armstrong-tour-de-france-cavendish-20130.html

"The last stage is always a stately procession until it reaches the Champs Elysees; then, the attacks begin. A seven-man attack formed, but on the final lap, Columbia simply shut them down, riding at 80 kph (50 mph) to take the lead and set up Cavendish."

a takto to vyzerá ;)

http://www.youtube.com/watch?v=iSb_Lj836v4
24.01.2012 - 14:59:05
00
len tak pre info, aby si mal trošku prehľad...

http://www.theepochtimes.com/n2/sports/contador-lance-armstrong-tour-de-france-cavendish-20130.html

"The last stage is always a stately procession until it reaches the Champs Elysees; then, the attacks begin. A seven-man attack formed, but on the final lap, Columbia simply shut them down, riding at 80 kph (50 mph) to take the lead and set up Cavendish."

a takto to vyzerá ;)

http://www.youtube.com/watch?v=iSb_Lj836v4


Katík, oprav ma, ak sa mýlim.
Toto je z wikipedie:

"A fast time at elite level is just above 10 seconds for men, 12 seconds for women. The men's record of 9.572 seconds was set by Kévin Sireau in Moscow, Russia on May 30, 2009."

Rýchlosť tam je približne 75,219 km/h. Ak Cavendish išiel rýchlejšie, tak to muselo byť buď s veľmi miernym klesaním alebo s podporou vetra. Okrem toho, každý vie, že velodróm je rýchlejší ako asfalt. Preto na asfalte nedosiahneš takú rýchlosť ako na drevenom povrchu v hale. Jednoducho, Cavendishovi tam pomohol buď mierny "zjazd" alebo vietor do chrbta. Ak nie, tak potom prekonal svetový rekord o celých 5 km/h... :D
Takže stále platí, čo som napísal - 80km/k ešte nikto nikdy nedosiahol ani v ideálnych podmienkach (na velodróme), o pomalšom asfalte ani nehovorím.
24.01.2012 - 15:28:16
00
neviem či nevieš čítať ale keď je tam napísané, že šli 80-tkou, tak ňou aj šli...na ceste sú úplne iné podmienky, používajú sa ľubovoľné prevody (na dráhe je prevod pevne stanovený)...vietor bežne patrí k cyklistike, či tam fúkal vietor alebo nie, je tá rýchlosť nespochybniteľná...;)
24.01.2012 - 15:32:39
00
V poriadku, kľudne mohli ísť 80. Ja som to nespochybnil. Len hovorím, že to nemohlo byť po rovinke a bez podpory vetra. Kévin Sireau išiel v kontrolovaných podmienkach, po rovinke, bez pomoci vetra, na rýchlejšom povrchu ako je asfalt. Cavendishova dosiahnutá rýchlosť, pokiaľ viem, nie je považovaná za oficiálny svetový rekord a ani nemôže byť. Bolo tam totiž viac premenných, ktoré mu očividne pomohli. Na pomalšom povrchu proste nemôžeš dosiahnuť vyššiu rýchlosť. To platí pre klasiku rovnako ako pre velomobily a benty. Ale 80 kľudne mohol ísť. Aj 90, keby tam mal väčšie klesanie. :D
24.01.2012 - 15:41:58
00
A, Katko, pri meraní rýchlosti nie je jedno, či ti vietor do chrbta fúka alebo nie. Takto dosiahnutú rýchlosť ti nikto neuzná.
24.01.2012 - 15:45:12
00
Champs Elysees je rovina ;) porovnávaš hrušky s jablkami (dráhu a cestu) a navyše tomu vonkoncom nerozumieš :D
24.01.2012 - 15:46:10
00
keyboard_arrow_up