Lord, pekný sloh :)
04.02.2012 - 17:51:13
00
osobne by som nevymenil hydrauliky za mechaniky....určite nie
a ..Andrej.. pozri si kolko dalo + na hydry a kolko dalo + na mechaniky alebo pre mna za mna daj hlasovanie hydrauliky VS mechaniky a potom posudime ktore :)
04.02.2012 - 21:15:13
00
neviem, v tomto som novacik, mam na biku BB5 ale myslim si ze su pre mna uplne dostacujuce
brzdny ucinok je vynikajuci, davkovanie sa mi zda velmi dobre a plynule, a stlacat ich zvladam jednym-dvoma prstami bez akejkolvek namahy aj pri dlhsom brzdeni

nemam to sice s cim porovnavat ale pridu mi vynikajuce a menit ich budem asi len v pripade ze vypovedaju funkcnost niekedy v buducnosti
04.02.2012 - 21:28:09
00
Ja jazdim s mchanikami - BB5 kotuce 160 a packy Avid Speed Dial Ti
http://www.togoparts.com/items/images/item-20050711221800928.jpg
za hydrauliky menit nemienim..brzdia super

ak najdem casom za dobr cenu mozno vymenim za BB7,pripadne vacsi kotuc..ale zatial plna spokojnost
05.02.2012 - 21:40:13
00
Tie packy vyzeraju fajn, nevies mi povedat kde by sa dalo nieco take kupit?
06.02.2012 - 00:12:54
00
jazdil som bb7 a teraz mam magury louise, hydry mi brzdia o dost lepsie (aj ked je pravda ze su to brzdy o dost vyssej triedy) tym ale nechcem povedat ze bb7 brzdili zle ale boli o dost narocnejsie na udrzbu vkuse trebalo nastavovat vzdialenost platniciek co sa deje u hydry samo a odvzdusnenia sa nemusis bat je jednoduche ja som si dokonca vyrobil odvzdusnovaciu sadu sam ;)
06.02.2012 - 07:24:42
00
Tie packy vyzeraju fajn, nevies mi povedat kde by sa dalo nieco take kupit?



Ak si pozres cenu tych paciek...
http://www.kupkolo.cz/samotne-brzdove-paky-avid-speed-dial-ultimate-leva-prava_z2117/
neviem ci sa ti ich oplati kupit...
ja som ich nasiel v bazari za 25e takz som nevahal...neni o com...:)
este tak casom najst prasiatko bb7 a moje sny o biku su splnene...