gonx: Nechapem co chces stale opravovat?
To, ze maju hydrauliky pri nizkych teplotach nizsiu ucinnost, castokrat aj so zvukovym doprovodom je bezny jav. Pokial sa s tym nevies zmierit, tak pockaj s jazdenim na +10°C
.Andrej.: Neviem preco by mal ist komfort stranou? Naozaj nepoznam okrem teba nikoho, kto by preferoval mechanicke kotucovky pred funkcnostou hydraulickych brzd. Taketo rozhodnutie alebo preferovanie moze byt len z financneho pohladu, ale nie z funkcneho. Ale kazdy nech si
brzdi pre mna, za mna aj patou
No a co som prekrucal? O zablokovani
kolesa vo vyssej rychlosti si pisal ty. Co podla vyznamu tohto slovneho spojenia znamena uvedenie kolesa do smyku, co je samozrejme velmi vzdialene efektivnemu brzdeniu. Alebo si to zablokovanie myslel inak?
Ani ho neries, vidis, ze chalan bledne zavistou, ze este nenaskrabal na normalne brzdy