mne sa uz stalo aj take ze zakaznik kupil bike a po par tyzdnoch zistil ze mu pre jeho styl jazdy nevyhovuje. nasledne zamerne poskodzoval
prevodniky na klukach aby sa mu tam nejakym zazracnym sposobom dostala a zasekla retaz. a nakolko si nastudoval problematiku reklamacii, tato zavada sa mu stala 3x po sebe. samozrejme medzi tym predaval
bicykel aj tu cez forum kde sam pisal ze bicykel je v 100% stave. ked prisiel s tym bicyklom ku mne treti krat na reklamaciu, sam som kontaktoval SOI ze mam taky a taky problem. vysledok..."pravda" je na strane spotrebitela, pokial ziada o vratenie penazi musim tak urobit a jedina moja moznost je to dodatocne riesit sudnou cestou. k tomu som sa nedostal, nakolko cca tyzden po tom prisiel jeden zakaznik a mal o ten bike zaujem aj ako o bazarovku...
Pokial si to chcel vazne riesit sudnou cestou, tak si to podla mna zbytocne skomplikoval. Reklamaciu si mal zamietnut ako neopodstatnenu (idealne aj s odbornym stanoviskom distributora) a hotovo. Potom by na sud musel ist kupujuci + dodat odborne posudky na jeho naklady, co pokial bol vazne spekulant by asi neurobil a ak aj ano, z tvojho pohladu by si bol len tam, kde si aj chcel byt - na sude.
V tvoj neprospech by v tvojom pripade bolo, ze rovnaku chybu si 2krat uznal a treti krat nie, ale to by sa v pohode dalo obhajit distributorom, prve 2 reklamacie si proaktivne uznal ty, pri tretej ti to nedalo a poslal si to na odborne posudenie distributorovi.