kkk, nemozem nepochvalit, akurat by si zasluzil lepsie foto(ja mam co hovorit:))
K Pivotu, mne to celkovo velmi pripomina Petov povodny SJ FSR, vratane tvaru hornej ramovej trubky a vsetkych tych cervenych caciek...Ibis bol zaujimvejsi(nenapadlo ma lepsie slovo), aj ked je to tu v poslednom case preibisovane (a preyetiovane:))

AD Multipla, svagor ju ma a nevie si vynachvalit(vzadu dve detske sedacky plus v pohode jedna dospela osoba, v predu v pripade potreby dalsie dve miesta okrem vodica...dizajnom riadne vybocuje z radu, ale ma to svoj ucel...pri cervenych bowdenoch a gripshifte mi ucel unika, proti ramu a grafike nemam nic, s komplet ciernou bizuteriou by sa mi to celkom pacilo...


Naposledy upravil muffin dňa 11.04.2012 - 23:44:21, celkovo upravené 1 krát.

11.04.2012 - 23:38:39
00
Len toto uz nebude the BIKE;) Musis si zmenit podpis Peto... proste Ibis bol ikona, toto je divne a dizajnovo(loga a tvar ramu) mi to pripomina haibike tajne obcujuci s kellysom v meridackej fabrike kde robia aj demy...

BLUR LT C je krasny bike... ci nie?
11.04.2012 - 23:44:12
00
Tvarom je podobny Bluru LT c, ale este by si mal nazivo vidiet profilaciu trubiek a osadenie spodneho vahadla. A kultovy Intense sa snad nepodoba na SC? Vadi to? Na SC vsak zboznujem robit servis (vymenu lozisk), robil som to na 2 bikoch (jeden si urcite pamatas), a vacsiu *****...vinu som este v rukach nemal, takze SC pre mna nie (a nie kvoli dizajnu ramu).
Podpis si mozno predsa len zmenim...
12.04.2012 - 00:05:35
00
Nemyslim si, ze nikho nezaujima system odpruzenia, ale skor o nom malokto pochybuje = vyborny. A aj preto sa ludia chytaju takych banalit ako farbicky. Ja osobne bajk, ktory by som nechcel nekomentujem a naopak ak sa mi paci, tak potom hladam co by som dal ine. A vzdy sa nieco najde lebo sme predsa ini :)
12.04.2012 - 00:07:01
00
v galérií sa nemože komentovať funkčnosť :P v louvri tiež nekomentuješ štetce :D
(ale keď sme pritom som zvedavý na porovnanie DW linkov..)
12.04.2012 - 00:08:50
00
desing (t.j. aj farebná kombinácia) a funkčnosť su aspoň pre mňa neodlučitelné. Ružovučke ferrari si tiež nekupim a poohladnem sa inde ked bude všetko vyhovovať.Neviem za čo si rám kupoval asi v dobrej cene ( to jedine ta omluva),že si nešiel do inej značky kde je tiež technické a designove prevedenie na vysokej urovni (nebudem sa doťahovať čo je lepšie každý si bude hájiť svoje).
Jasnačka je to tvoje ty budeš na ňom jazdiť a to je to podstatné naše tliachanie je bezpredmetné.
Len nechápem pri cene toho rámu že designer huly viacej ako je potrebné (také buú aj predaje).Z mojho pohladu povedané všetko.
12.04.2012 - 11:19:31
00
milsu: Ta vidla tam akosi nepasuje. Nejak velmi "svieti" voci zvysku bajku. Mam pocit, ze k tomu ramu a tym rafikom by dobre pasovala biela vidlica a strieborne kluky. A samozrejme teleskop a kapsicka su podla mna zbytocne tazitka. :) Inak co je to cierne visiace pod objimkou sedlovky? Blikacka abo nieco ine? Na blikacku je to trochu prinizko (zadny plast ju po nasadnuti a zanoreni do zdvihu uplne tieni).

kkk55: Ked vymenis gripy za cierne ako pises, tak to bude lepsie. Mne tam velmi nesedia ani tie biele Magury, ale inak pekny bajk.
12.04.2012 - 11:23:28
00
brzdy aspon trochu vyvazuju ten biely vyplet akurat tie cervene krytky neladia s cervenou na rame, ale zas sa celkom hodia k nalepkam DT Swiss na upinakoch a kolesach. Este zvazujem, ze dam cierne krytky na packy + radenie pojde XTR (teraz tam je strieborne LX) a v zime spolu s inymi plastami a gripmi dam aj nejake lahsie riaditka pretoze Turbiny maju bez troch gramov 200g. Predpokladam, ze sa po tychto upgrade-och dostanem na cca 11,2kg. Teraz to ma 11,5-11,6kg (nieco som uz povymienal od posledneho vazenia ked mal 11,67kg).
12.04.2012 - 12:11:59
00
milsu: Ta vidla tam akosi nepasuje. Nejak velmi "svieti" voci zvysku bajku. Mam pocit, ze k tomu ramu a tym rafikom by dobre pasovala biela vidlica a strieborne kluky. A samozrejme teleskop a kapsicka su podla mna zbytocne tazitka. :) Inak co je to cierne visiace pod objimkou sedlovky? Blikacka abo nieco ine? Na blikacku je to trochu prinizko (zadny plast ju po nasadnuti a zanoreni do zdvihu uplne tieni).

Vidla, kľuky, sedlo, gripy sú čierne. Zdvih 140 (vidla 110-140).
V tejto konfigurácii (s plnou kapsičkou, teleskopom) to váži 12,9 kg
Na niektoré výjazdy sa teleskop hodí. Mám aj druhú sedlovku so sedlom a mením podľa potreby. Kapsičku s náradím treba!
To čierne je zadné svetlo (blikačka). Svieti dobre. :)
12.04.2012 - 12:45:12
00
Ja nepochybujem, ze ta blikacka svieti dobre. Ale svieti dobre do zadneho kolesa. :D Mal by si ju uchytit na to telo teleskopu. Aspon na nieco by bol dobry. :P
12.04.2012 - 12:49:25
00
Ono je celkom dobre, ze ti designeri "hulia" a existuje tu akasi ramova evolucia :)Je logicke, ze sa chce firma posuvat vpred a nebude predsa stagnovat s hranatym ramom, ktory sa osvedcil v 90tych rokoch. Obrazne povedane.

Co sa toho Pivotu tyka - jednoznacne paradny.
12.04.2012 - 13:49:12
00
...Neviem za čo si rám kupoval asi v dobrej cene ( to jedine ta omluva),že si nešiel do inej značky kde je tiež technické a designove prevedenie na vysokej urovni (nebudem sa doťahovať čo je lepšie každý si bude hájiť svoje)...

Posledna reakcia (mimo faktickych otazok). Vyber bol obmedzeny na DW link (co povazujem za najlepsi sucasny system odpuzenia, IMHO) a v karbone (kvoli hmotnosti), teda bud Ibis alebo Pivot. Mojo sa mi stale paci a bude pacit (koniec koncov, som jeho protagonista na Slovensku ;) ), ale ako som uviedol, mal som uz dlhsiu dobu pocit, ze sa mi ziada dlhsi ram (sedlovku som jazdil s ofsetom a sedlo posunute dozadu), tak ostal Pivot. Cena pri vybere nebola dolezita (v tejto triede uz 100 - 200 EUR nehra taku ulohu), kupoval som standardne u autorizovaneho dealera (na predobjednavku).
12.04.2012 - 14:20:34
00
:bow:
12.04.2012 - 15:58:19
00
Pekný bike hlavne že je 100% funkčný o to ide
12.04.2012 - 16:34:31
00
Posledna reakcia (mimo faktickych otazok). Vyber bol obmedzeny na DW link (co povazujem za najlepsi sucasny system odpuzenia, IMHO) a v karbone (kvoli hmotnosti), teda bud Ibis alebo Pivot. Mojo sa mi stale paci a bude pacit (koniec koncov, som jeho protagonista na Slovensku ;) ), ale ako som uviedol, mal som uz dlhsiu dobu pocit, ze sa mi ziada dlhsi ram (sedlovku som jazdil s ofsetom a sedlo posunute dozadu), tak ostal Pivot. Cena pri vybere nebola dolezita (v tejto triede uz 100 - 200 EUR nehra taku ulohu), kupoval som standardne u autorizovaneho dealera (na predobjednavku).


Peto neda mi, musim rypnut :) Je pravda, ze na mojom novom HD biku nemam toho vela najazdene v terene na to, aby som mohol porovnavat ale momentalne nemam pocit, ze DW link na Ibise je az taky uzasny zazracny a neviem aky este, aby som vyber biku obmedzoval len pouzitym systemom pruzenia. Chcem tym povedat, ze co sa mna tyka, kludne by som si vedel predstavit pod svojim zadkom opat jednocap, pokial by splnal iste naroky, ktore na bike kladiem. :angel: Mylim si, ze co do funkcie minimalne DW link, VPP a Maestro su velmi vyrovnane systemy pruzenia bez ohladu na to, co ktory vyrobca tvrdi.
12.04.2012 - 18:14:26
00
keyboard_arrow_up