Po polrocnom cakani od predobjednavky dnes dorazil moj novy SCOTT Spark 10 model 2012. Tato sprava ma zastihla na sluzobnej ceste 250 km od domova, takze si viete predstavit ako rychlo som sa vracal domov. Pokutu som vsak neplatil ziadnu. :lol:
Fotene narychlo doma bez akehokolvek nastavovania. Farbu nerieste, lebo tento model 10 sa v inej nerobi. Vybava je SRAM X9 (2x10), vidla RS SID (120 mm), bizuteria RITCHEY WCS carbon, sedadlo Selle Italia SLR, kolesa DT Swiss XR10, brzdy AVID Elixir 9RS. Dufam, ze prechod z GT Force nebude tak dramaticky. Vecsina z vas prechadza na vyssie zdvihy a ja idem zo 150 na 120 mm. K biku som dostal UST ventily a pasky do kolies pre pripad prerobenia na UST.

Prílohy:

SCOTT Spark 10 2012.JPG
SCOTT Spark 10 2012.JPG 317.31 KiB thumb_up0thumb_down

12.04.2012 - 18:36:56
00
Tento novy scale ja mozem :P . Parada. ;)
daj vediet dojmy z jazdy v porovnani s gt force.
12.04.2012 - 19:03:06
00
... Mylim si, ze co do funkcie minimalne DW link, VPP a Maestro su velmi vyrovnane systemy pruzenia bez ohladu na to, co ktory vyrobca tvrdi.

Len fakticky: Maestro = kopia DW link 1. generacie (podla Dave Weagla), VPP sa sprava inak, ako DW link (viac sa zatvara pri slapani, aj po nerovnostiach), a udrzbu na SC uz by som viac po skusenostiach robit nechcel, SC vypadol z hry (mozno to uz teraz vyriesili lepsie, neviem). Koniec koncov Dijck po skusenostiach s VPP (SC, Intense) skoncil u DW linku. Giant robi podla mojho nazoru dobre biky, ale to je zas prilis masovka, o fajkovito poprehybanych trubkach nehovoriac (ak teda sa ma brat do uvahy aj esteticke hladisko). Urcite existuju aj ine prespekulovane systemy odpruzenia, ale tie sa skor najdu u enduro/freeride a DH.
12.04.2012 - 19:07:01
00
Tento novy scale ja mozem :P . Parada. ;)
daj vediet dojmy z jazdy v porovnani s gt force.

Ale ja mam SPARK. Scale je HT.
12.04.2012 - 19:16:29
00
Ale ja mam SPARK. Scale je HT.

jasne myslela som spark. :lol:
12.04.2012 - 19:18:59
00
tak to budú samé prvé miesta krásny bike :y:
12.04.2012 - 19:44:27
00
Na biku som od predchadajuceho "usetril" 2 kg, len cez zimu sa na mna nalepilo 5 kg naviac, takze prve miesta "nehrozia" ani nehrozili. Jazdim pre radost, nie pre vysledky.
12.04.2012 - 19:48:05
00
pekny, to je prepakovany jednočap?
12.04.2012 - 19:59:02
00
Fešák :clap:
...aj farba a zladenie za "JEDNA" :y:
12.04.2012 - 20:01:43
00
Normálna fotka s normálne zloženým a nastaveným bikom bude snáď lepšia, toto má ku "za jedna" dosť ďaleko. Predošlé Sparky sa mi páčili viac.
12.04.2012 - 20:10:46
00
Paradna bovdenova dzungla pred rajdami. :) (ano, vieme preco)

Inak nechapem, preco nemohli zachovat nezalomenu sedlovu ruru, ale aj tak vyzera tento novy typ ramu podstatne lepsie ako povodny (vela robi väcsi sloping dorovnavajuci sklon zadnych vzpier a inak umiestnene vahadlo).
12.04.2012 - 20:36:52
00
Zasa musim suhlasit so Slavom, DW link nie je ziaden extremny zazrak, iba jeden z(naj) systemov odpruzenia.. Ak by som si mal vybrat pekny ram s VPP alebo skaredy s DW linkom, tak to VPP vyhra. Holt musim mat bike ktory sa mi paci.

Nemal som absolutne problem na VPP, nemam ani na DW linku.. a nemal by som ho ani na FSR, a to su dost odlisne systemy odpruzenia. Jednocap vsak pre mna uz nie...
12.04.2012 - 21:54:07
00
Jano :y: Ale Ibis je Ibis :D
12.04.2012 - 22:30:08
00
ftáci rulez :P
12.04.2012 - 22:36:25
00
Slavo, co to mas za avatar? :>
12.04.2012 - 22:42:08
00
keyboard_arrow_up