Djexpres, naozaj velmi zaujimave skusenosti...je mi luto, ze si tak dopadol, pretoze ak si niekto kupuje bike, kupuje si ho za ucelom aby to s nim rozjazdil a neriesil taketo debiliny. Som vsak rad, ze ti peniaze vratil.
Ak mas v rukach reklamacne veci o biku, si vo vyhode, mas dokaz....keby to predajca jednoducho roztrhal, nemal by si nic, preto asi fakt, robit robit a robit kopie, a nie len pri biku. A ak si vo vyhode, co si bol, predajca to vie..a aj vie, ze by sud nevyhral a okrem
biku by zaplatil pojednavania a odskodne.
Je to vsak otazkou kam je poskodeny ochotny zajst...ci len reci alebo aj skutky. Osobne, ked vidim vydrb s ludmi prakticky vsade, nevidim dovod zostavat len pri nejakom "postrasovani"...
Ked som sa bol informovat ohladne reklamacnych poriadkov, v jednom z niekolkych obchodov predajca-majitel ani nevedel, ze take zakony existuju. Toto mi dost vadi, neviem preco by mal byt majitel majitelom a neovladat zakon...
V amerike su od tochto vsetci ukrateni. Tam ak sa nieco take stane, rychlo sa to rozsiri a do toho obchodu uz nikto nepride. Tam je konkurencia velmi velka a samotna konkurencia hlada sposoby a motivuje ludi, aby obchody, kde sa snazia vydrbat, hlasila. Co som pocul, vedie sa akasi "kniha", do ktorej pravnici na zakladne jasnych dokazov takehoto predajcu uverejnia a moze si ist piskat...ale zase, je to len a len v ludoch, ktori maju na to sa postavit...98% ludi u nas, ktorych by v tescu odrbali o euro by sa tam znovu vratilo ://...
Co sa tika nas, zainteresovali sme do toho viacej ludi, kamaratovi v sobotu
bike doviezli, vymenili mu nohy
vidlice za lepsiu znacku, bike zatial drzi. Ak pusti, v tejto dobe nejaky dalsi konponent, budeme to riesit uz troska inak.
Pri dalsich skusenostiach sa s vami urcite podelim.