Súhlasím triki

kokos ak uz niekomu vadi ten kusok trasy od botanickej po lafranconi co neni asfalt tak uz fakt neviem co by ste chceli? vytah? :)) sa divim ze sa vam vobec chce sadat na bajk ked tam nie je uplne hladky asfalt celu cestu od domu az kam idete a ze to je mozno az +-5m prevysenie..., uz som si dal namahu najst ten obrazok co to dokonale vystihuje
Nemám chuť vysvetlovať každú ľahko pochopiteľnú vec, matvej to napísal pekne. A správne, chcem úplne hladký asfalt a žiadne prevýšenie, po iných povrchoch ani nejazdím. Pre mňa osobne nech si ľudia z mesta jazdia k cyklomostu ako chcú, ja ho budem mať pod nosom. Po jeho otvorení ani nepáchnem po Devínskej ceste, trase cez Lafranconi do Wolfstahlu a ďalej. Nebude to totiž nutné. A tí ostatní?, tí si zaslúžia bezpečné a kvalitné riešenie cyklopresunu, žiadne pozliepané trasy a zbúchané chodníky.
Väčšinoví používatelia týchto budúcich cyklochodníkov nebudú nijakí mega super ultra cyklisti, ale bežní ľudia všetkých vekových kategórii (povedzme 0-99 rokov). A na to treba myslieť. Keby sa to nedalo, pochopím, ale ono sa to dá.
Viac nemá význam to tu vysvetlovať, kto chce pozrie sa na vec aj iným (bežným) pohľadom.
10.05.2012 - 10:50:14
00
vukie to presne vystihol...
Iba dodam, ta cast od mosta Lafranconi po Karlovesku zatoku stroskotava na majetkovych vztahoch pozemkov pod moznou cyklotrasiu. Riesi to magistrat, len to trosku dlho uz trva...:( Ale snad sa dockame.
Co sa tyka nabrezia od mosta Lafranconi smer River park, to by sa malo zreparovat, vypada to, ze este tento rok...:)
A poprosil by som vratit sa k teme v tomto vlakne....
10.05.2012 - 11:14:57
00
...takže čo budú soudruzi z rajchu dávať na tie platne na moste ako povrch?
10.05.2012 - 12:54:16
00
triki:
Ako povrchova vrstva Cyklomosta sa pouzije toto:

MATACRYL - hydroizolačná membrána & pojazdná povrchová vrstva

Hydroizolačná membrána a pojazdná povrchová vrstva pre ochranu nových i renovovaných mostných konštrukcií.
Nová unikátna technológia PUMA:Kombinácia polyuretánovej a metylmetakrylátovej technológie - spojenie výhod vysokej elasticity s extrémnou rýchlosťou tuhnutia.

Vlastnosti:

Bezšpárový povrch
Nepriepustnosť, nenasiakavosť
100% vodotesnosť
Teplotné rozmedzie pre aplikáciu -10°C až 30°C
Schopnosť prekrývania trhlín (elasticita) aj pri -20°C
Membrána aplikovaná manuálne (stierky) alebo striekaním za studena. Bez potreby špeciálnej prípravy materiálov (zahrievanie), bez špeciálnych nárokov na skladovanie (možno skladovať na stavenisku).

Základné výhody technológie:

vysoká elasticita (niekoľkonásobne vyššia ako u asfaltu) i pri teplotách pod -20oC - schopnosť prekrývania trhlín v podkladnej konštrukcií + schopnosť reagovať na pohyby (dilatácií) konštrukcie
aplikovaná za studena; bez nutnosti zahrievania materiálu na stavenisku i pred aplikáciou
bez nárokov na podmienky skladovania (možnosť skladovať na stavenisku i pri veľmi nízkych teplotách); eliminácia problémov s dopravou a načasovaním dodávok
bezšpárový povrch
neprepúšťa a neabsorbuje, je vysoko chemicky odolný
vysoká mechanická odolnosť (aj proti „vyjazdeným koľajam")
odolnosť proti prerazeniu
100% vodotesnosť
možnosť použitia na betónové i kovové konštrukcie
vysoká priľnavosť k podkladu (niekoľkonásobne vyššia ako pri asfalte), a to ako k betónovej, tak kovovej konštrukcií - jednoduché riešenie izolácie konštrukčných detailov
nákladová efektívnosť (2 cm vrstva miesto 15 - 20cm asfaltu, nižšie nároky na konštrukciu)
možnosť aplikácie horúceho asfaltu priamo na membránu
rôzne farebné prevedenia (odlíšenie cyklotrás a chodníkov)
preverené v praxi na značnom množstve referenčných stavieb
vysoká trvanlivosť

Celkova hrubka bude tejto vrstvy bude 6 mm - 4 nanasane vrstvy zelenej farby + 1 ochranna vrstva, zaruka je 5 rokov... Takze uvidime, ci to prezije najazdy slovenskych bikerov...:)
10.05.2012 - 13:50:06
00
no hotové kozmické vlastnosti :muscle: ,sa čudujem,že to nevymenia za klasický asfalt aj na cestách...
10.05.2012 - 14:04:09
00
toby museli urobit dokonaly podklad zo zeleznych platni a tolko zeleza nieto vo svete :)
10.05.2012 - 17:27:29
00
chlapci ako to tu citam....chodte sa radsej bicykluuvat... :wasntme:
12.05.2012 - 18:07:23
00
??? ak pôjdeme vlakom aj s bajkom z hlavnej, z ktorej zastávky to bude najbližšie ku mostu ???
13.05.2012 - 06:54:49
00
Žeby Devínska Nová Ves?
13.05.2012 - 09:54:35
00
Dnes som išiel večer okolo tak som si ho opäť odfotil. Doteraz mám viac fotiek z rakúskej ako z našej strany.

Prílohy:

Komentár súboru: Asfaltový nájazd hotový.
M1.jpg
M1.jpg 255.82 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Kompaktový pohľad pri západe slnka.
M2.jpg
M2.jpg 220.15 KiB thumb_up0thumb_down

17.05.2012 - 22:17:37
00
Keď počas "vydarenej" zimy naprší a namrzne, to bude ešte len sranda, teda pokiaľ ho na zimu neuzatvoria.
18.05.2012 - 07:53:38
00
to snáď platí pre každú asfaltku
18.05.2012 - 10:07:29
00
Neviete kedy bude ten cyklomost otvorený? A keď sme pritom, išiel niekto z vás z Karlovky do Devína popri Dunaji? Je tam nejaký úzky chodník, len som nemal čas ho dnes preskúmať... Ak áno, prejde tade aj rekreačný jazdec s dobrou kondičkou /vek 8 rokov/?
19.05.2012 - 16:35:29
00
kde myslis ze prejst popri dunaji? skus to nakreslit na mape.. lebo pokial myslis od prvej vodarne ten chodnik tak to sa veru neda ten konci po par 100m(maju to vyslapene rybari k ramenu
19.05.2012 - 16:42:29
00
kde myslis ze prejst popri dunaji? skus to nakreslit na mape.. lebo pokial myslis od prvej vodarne ten chodnik tak to sa veru neda ten konci po par 100m(maju to vyslapene rybari k ramenu


hej, myslel som ten chodnik, lebo nechcem ist po ceste. no nic, mozem ist do devina cez kopec.
20.05.2012 - 00:51:57
00
keyboard_arrow_up