sedlovka je hliníková a povolila pri vytáčaní z hliníkového rámu.
bola dlhodobo hlboko zasunutá a zaoxidovalo to spolu.
pri pohľade do jej vnútra vidno šupinatý povrch, to som ešte nevidel.
je dobré po jazde sedlovku z rámu vyťahovať a rám vyvetrať.
15.05.2012 - 05:04:59
00
Priznávam, je to moja sedlovka. Bola používaná 9 rokov. Už minulého roku som mal "trochu dosť" problém ju vytiahnuť, ale nakoniec sa podarilo. Očistil som ju, vnútro sedlovej rúrky som handrou a WD-40 čistil (schválne som nenapísal vyčistil) ako sa narýchlo dalo a používal. Naposledy som ňou hýbal možno v októbri. A potom to takto zrástlo. Takže pozor! Z toho mi vyplýva, že keď už zrastanie začalo a poriadne sa zoxidované časti neodstránia a nazakonzervujú, potom to aj za pár mesiacov môže skončiť takto. Nepomôže ani Janov zázračný sprej. "hehe" (prepáč Turbike)
15.05.2012 - 08:53:31
00
No pekne. Z fotky tej sedlovky a zlomu z vonkajsej strany by som pomaly aj odprisahal, ze karbon. Len ta oxidacia zvnutra mi nahovarala, ze nieco nesedi. :) A aj sa mi zdalo trochu nepravdepodobne, ze by karbonova sedlovka zrastla s ramom.

Znamy na sedlovku "kaslal" podobnym sposobom, ale v jeho pripade sedlovka do zveraku a tocenie ramu nakoniec problem vyriesilo.

Btw. ako ste dostali von zvysok sedlovky z ramu? Da sa este vobec ta sedlova rura ramu dat do normalneho stavu nejakym vystruznikom alebo ako aby sa do nej dala plynule/bez drhnutia zasunut nova sedlovka?
15.05.2012 - 12:39:24
00
Nová sedlovka sa tam strčiť dá, ale nie hladko a bez drhnutia. Určite to pôjde vyšmirgľovať, ale to si už bude riešiť v rámci "dedenia bikov" môj synátor. Ale až po štátniciach. Ja mám nový bike, mňa to neserie.
15.05.2012 - 13:49:44
00
Cakal som ze kasima za tie love vydrzi aj vodikovu pumu a ono sa to poskrabe na kamienkoch?
15.05.2012 - 14:14:16
00
Swifty50s: a čo si si myslel? že z čoho sú tie vnútorné nohy? z diamantu?
15.05.2012 - 17:41:10
00
omg cim kvalitnejsia povrchova uprava tym je nachylnejsia na znicenie :D lebo namiesto nejakej noname neidentifikovatelnej zliatiny kovov je tam pouzity iny material..vecsinou lahsi...a povrch byva nachylnejsi na skrabance...ako ked tam mas nieco za 50 eur :D
15.05.2012 - 21:12:20
00
Jeden lepší ako druhý.

Áno, oceľové vnút. nohy by vydržali viac ale za toho pol kila a viac to nestojí.
Kashima je len pokovovanie a nie materiál. Má zvyšovať odnolnosť voči opotrebovaniu v púzdrach a znižovať trenie v nich. Nie je to skalám odolný zázračný materiál.
15.05.2012 - 21:22:52
00
Pretries Prontom a ide sa dalej :)
15.05.2012 - 21:50:41
00
´

Prílohy:

37_002.jpg
37_002.jpg 32.89 KiB thumb_up0thumb_down

15.05.2012 - 22:54:39
01
Podľa mojho skromného názoru to Swifty myslel ironicky.. či?
16.05.2012 - 09:30:31
00
Tiez si myslim, len to tu niektori nepobrali.
16.05.2012 - 10:23:10
00
Toto forum ma naucilo dost vela veci. Medzi inym aj neprecenovat. :)
16.05.2012 - 10:25:34
00
Mňa toto fórum naučilo byť zdržanlivejší a o trošku tolerantnejší k hlúposti. Keď som si čítal poniektoré moje príspevky z roku 2006 tak som sa zasmial i "hlboko" zamyslel. hehe
P.S. Ale v princípe sa nič nezmenilo. Moja iónia nemá hraníc.
16.05.2012 - 12:30:45
00
Strhnuté hrany pri menení pedálov na lavej kluke.. pedále mali vakel asi 5mm, proste roz*rbané staré hrče z roku 1,2. pôjdu preč aj s klukami ktoré sú tiež v dezolátnom stave.. :)
16.05.2012 - 18:18:46
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up