Cao, vie mi niekto poradit ako doladovat pruzenie tlmica DYAD RT2 na cannondale Jekyll?
Vsade pisu ze pri nastavovani musim vypustit uplne negativnu komoru, natlakovat podla vahy pozitivnu komoru a potom negativnu. Podla tabulky mi to moc nesedi. OTAZKA JE, MOZEM BEZ VYPUSTENIA NEGATIVNEJ KOMORY ZFUKOVAT POZITIVNU? ALEBO PRI KAZDEJ ZMENE JE NUTNE ZFUKNUT NEGATIVNU A AZ POTOM SA HRAT S POZITIVNOU?....DAKUJEM :-)
11.03.2012 - 14:56:43
00
áno, pri každej zmene tlaku v pozitívnej komore musíš najprv úplne vypustiť negatívnu komoru.
11.03.2012 - 18:37:50
00
hmm...dakujem....predpokladam som, ze ked chcem len o nieco sfuknut pozitiv, aby bolo pruzenie maksie tak by sa to zaobyslo byz prplania s negativkou :-( ... no nic...budem sa s tym hrajkat :-)
11.03.2012 - 19:52:17
00
NIKDY nesfukni pozitiv, ked mas negativ nafukany! okrem faktu ze ti vyleze piest von, pretlacis vnutorny ifp piest nad uroven spool valve otvoru, cim si natlacis privela oleja do druheho obvodu. potom ti to bude trosku klepat a chce to reset. je to zlozite. skratka to NEROB a bacha tiez na nastavenie rebound, ak riesis kratky zdvih, maj to prepnute na kratky, ak dlhy, prepni na dlhy a potom nastavuj...
28.03.2012 - 13:57:23
00
Dakujem za radu....zatial som to vzdy nastavoval podla navodu a teda asi to budem robit tak aj dalej. Ale asi po mesiaci jazdenia sa mi zda, ze na zaciatku zdihu mam mensiu volu, niekolko mm ide na prazdno. Nevies co by to mohlo byt, ked som cely tlmic POSITIV-NEGATIV podfukol, asi o dve vahove kategirie dole oproti tabulke na moju vahu, tak je tato vola takmer nulova, no predsa mam pocit ze tam je, ked skusam rukou zatiacut-nadvihnut za sedadlo. Mam to v servise akorat na garancke, ale neviem ci nieco vyriesia, predsa len real skusenosti a rady su cennenjsie...dakujem moc
29.03.2012 - 19:52:40
00
ta vola je tam aj v kratkom aj v dlhom zdvihu? nechapem co myslis tym ze ide na prazdno.. kazdopadne, dyad je pomerne blbuvzdorny tlmic, v prvej serii kratkych tlmicov pre jekyll bol PROBLEM alebo lepsie povedane situacia, ked sa piest vysunul o cca 2mm von z tela... co nebol absolutne ziaden problem, len zly udaj v negativnom tlaku., ale chod naprazdno mi je zahada. ak si z BA, kuknem ti na to.
05.05.2012 - 13:43:01
00
Cao, som z MT, ale uz sa to nejak vyriesilo, uplne som sfukol obe komory a potom nafukal. Ten chod na prazdno bol prve niekolko milimetrov, jednoducho pociatocny zdvih nebol, piest bol padnuty, ale uz je to OK. Po roznych skusaniach a testoch som sa konecne dostal do stadia kedy si myslim ze to mam nastavene podla svojich predstav, Je to dost baviacka nastavenie a tlakovanie DYADu :-) Ale tabulkove odporucania teda nic moc, ja to davam asi o skoro dve rady menej, ako by som mal o 15kg menej, tak to beha paradne a nejake obavy z dorazu su neopodstatnene...zatial fakt spokojnost.
07.05.2012 - 11:50:21
00
okay, tak zjavne reset pomohol. ono celkovo ten dyad sa javi ze ho treba podfuknut na nizsie hodnoty ako ukazuje tabulka, niekedy to vyzera ze jazdis v plnom zvdihu niekde na 50% sagu, no fakt je ze tlmic sam o sebe je asi prvy vzduchac co je skutocne LINEARNY!!! no a kyvka mu v poslednej faze zrychli piestnicu, cize sa kompresie lepsie a viac zacne ku koncu zdvihu stavat proti pruzeniu. cize dat doraz je prakticky velmi obtiazne. (treba zabudnut na dt swiss tlmice na scottoch, tie to neriesili takto a sem tam to koplo nadoraz - tu je to ine). Pokial mam spravne info na 2013 bude nieco ako jekyll MX (tak ako bol prophet MX) na ALU rame, ktory bude mat tlmic s 1cm dlhsim zdvihom (tak ako ma claymore) a VRAJ bude maly zdvih odladeny inak - makkkkksie! tak ale to su len dohady, nakolko oficialne sa objavila len jedna jedina fotka noveho jekylla... ben cruz na nom vyhral vo FR prave nejake enduro. tak uvidime... happy trails!
09.05.2012 - 13:48:52
00
Tak tak, ten chod je po vyhrajkani s pozitivom a negativom uz takmer perfektny, akurat by som rad o nieco rychlejsi utlm, nakolko mam to na maximalnej rychlosti a stale sa mi zda, ze ide pomaly. Neviem ako by som to vyladil, ale rozoberat to nejdem radsej. :-)
09.05.2012 - 19:52:25
00
no... ono to je takto: v prvej serii dyad tlmicov bol rebound nastaveny tak ze tlmice boli kusok pretlmene (minimalne v karpatoch sa to tak moze javit) v druhej serii su o trosku rychlejsie. napr. na prvom jekylli som musel jazdit s otvorenym reboundom na oboch tlmicoch (priznavam ale ze bol to nezabehnuty test bike), no na claymore to mam o par klikov zavrete. vsetko sa zmeni (hlavne tvoj mind set) ked bike vezmes na nejaky saalbach hinterglem na tyzden. kde nemas problem fuknut 10km zjazd po paradnom rozbitom traily co ma dobry flow. celkom urcite (pokial nevazis 50 kg) sa ti cely bike bude javit uplne inak a rebound nebude posobit tak pomalo. rozoberat to ani neskusaj. dyad sa sice rozobrat da, no je treba 2 pripravky (naradie) na otvorenie a odvzdusnenie. ja servisujem tlmice na beznej baze, no do tohto sa pustat nebudem. pomoc by samozrejme bola vo forme prejst z 7w na 5w pripadne z 5w na 2,5w. shim stack by som netunil. neni treba.
10.05.2012 - 11:43:49
00
no o ani nebudem rozoberat, ono ked idem nejaky down, tak je to parada, zehli to super a nemam pocit ze by to bolo pomale, skor ked sa chcem vyhrat a nejaky jumpiky, tak citim ze sa viac namakam pri nakopavani a pri bunnyhope, ale inak super bike, akurat ze mi teraz odyslo sredove zlozenie na prevodniku, pravdepodobne sa vymlatili loziska. Bike este v zabehu a takto, celkom smutok. Pojdem s tym do shopu reklamovat, ale uz vidim ze sa budu vykrucat na 30dnovu lehotu a mesiac nepobikujem. Kamos ma podobny problem v tom istom shope a stale ho natahuju ze este nemaju suciastku, ze to potrva, no smutne. V dnesnej dobe akoby bol problem objednat nejaky dielec na osku? Otras :-(
10.05.2012 - 20:05:53
00
reklamacie su otrava. stred ale neni nic extremne., pokial by ti niekto chcel koli stredu odstavit na mesiac bike., tak si za par euri kup novy a vybavene. ja tiez nikdy nic nereklamujem. pokial to neni ram, tlmic alebo vidla, tak kaslem na to. keby ma niekto na mesiac odstavil tak som nahraty. na druhej strane, zatial som sa vzdy stretol len s tym ze chalani (aj na slovensku) vzdy nejak pomohli... alebo sa minimalne snazili dostat ma "na kolesa" cim skor. ak mas pocit ze ta niekto stale len natahuje., napis mi normalne message ked budes zhanat novy bike, poradim ti. mozno to nebudes mat doma na namesti, ale ver tomu ze sa ti oplati sadnut do auta a kupit bike niekde, kde si zakaznika vazia aj potom ako vyplati novy bike. nehovoriac o tom, ze ja som za posledy rok kupil dva cannony - na jednom som usetril 700e, na druhom 900 oproti sk cenam!!!! jo a este jedna podstatna vec: ja som krpaty, jazdim Ska ramy., na slovensku nulova sanca zohnat!!! sadnem do auta, prejdem 80km a mozem si vybrat ktoru farbu chcem! to mi ako argument uplne staci. dufam ze to doriesis v pohode! happy trails!
14.05.2012 - 20:39:36
00
Tak to mas potom super. Vidim ze cannon ta dostal :-) No dik, tiez verim ze budem coskoro na biku, ale teraz aj tak moc casu nemam, tak sa to da vydrzat
17.05.2012 - 15:41:38
00
keyboard_arrow_up