no ja som mal 160km od Ruzinova a spät a pobehal som aj centrum. :?:

Moze byt. Ja som mal z Trnavky do Pratru nieco cez 70, takze ak si po centre spravil okolo 10, moze to tak vyjst.
BTW: uvazujem, ci nespravit cestu tam vlakom. Nemate nejake dobre skusenosti s cyklovlakom, napr. z Petrzalky alebo z Hlavnej stanice?
17.08.2012 - 13:03:23
00
no ja som mal 160km od Ruzinova a spät a pobehal som aj centrum. :?:

Tiež myslím, že viac to nebude. Ja som to mal max. 180 km a to som išiel až na Kreuzenstein za Wiedňou a späť som sa vracal od Korneuburgu cez celú W.
17.08.2012 - 13:04:02
00
Ja som bol na jar na cestaku vo viedni, tak sotolinka je v pohode, prijemna ulizana, horsi bol ten usek zvetranej asfaltky, drsne a hrbolate.
17.08.2012 - 13:06:08
00
Ta hradza je naozaj na MTB alebo cross. Od Hainburgu za ten bufet pred OMV. Za bufetom v zakrute som sa skoro vysypal, ked mi koleso zapadlo do 5cm vrstvy kamienkov.
17.08.2012 - 13:10:11
00
Moze byt. Ja som mal z Trnavky do Pratru nieco cez 70, takze ak si po centre spravil okolo 10, moze to tak vyjst.
BTW: uvazujem, ci nespravit cestu tam vlakom. Nemate nejake dobre skusenosti s cyklovlakom, napr. z Petrzalky alebo z Hlavnej stanice?


Ja som to tiež kombinoval s vlakom. Väčšinou tam na bicykli, niečo po Wiedni a späť vlakom. Na vlak som chodil vždy na Suedbahnhof čo je teraz v prestavbe na Hauptbahnhof. Tam sa rozhodni čo ti ide skôr či smer Petržalka, alebo Hlavná. Možno z Hlavnej to budeš mať na Trnávku bližšie. Ak by si sa rozhodol ísť najprv vlakom a potom späť na bicykli, tak lepšie bude asi ísť z Hlavného. Vo Wiedni to stojí na viacerých zastávkach a z tých sa dá lepšie napojiť na hlavné mestské cykloradiáli ako sa vymotávať niekde zo Suedbahnhofu. Napr. keď pôjdeš z Hlavnej, tak vo Wiedni vystúpiš na zastávke Praterkai čo je vlastne hneď pri hlavnom dunajskom koryte, kde ide cyklotrasa a najbližším mostom sa dostaneš na Donauinsel, alebo rovno do Prater parku.
17.08.2012 - 13:14:14
00
Chcem ist asi rano tam, v opratom, nie spotenom:-) Nejake poriadky som nasiel tu: http://vieden.yw.sk/
Je tam odklik na obe trasy.
Bicykel pri sebe sa mi tiez paci viac ako v nejakom spesninovom vozni ako to byvalo u nas. No a spat po hradzi a dufam, ze aj po vetre. Pravdepodobnost protivetra v smere W-BA je nizsia. Vlak usetri 3 hodiny, co je uz dost atraktivne. Idem to nejak vysetrit, kazdopadne dik za info.
O preprave bikov je asi vsetko tu: http://www.slovakrail.sk/sk/rakusko
17.08.2012 - 13:27:26
00
Este prikladam jeden komplexny zaber, z ktoreho je vidiet, aka je trasa cez most v DNV velka obchadzka


Dunaj, ked ides z Trnavky do Viedne a vadi Ti jazda medzi autami v BA, cez most v DNV nesmies ist, lebo naozaj natocis zbytocne vela kilometrov takou trasou, akou si isiel Ty. Ked uz chces pouzit most v DNV, musis ist z Trnavky priamejsie, to jest cez Patronku a Lamac, a nie dole po nabrezi a potom cez Devin. A ked prejdes most v DNV, je blbost ist juzne na Hainburg, treba ist zapadne priamo do Viedne cez Lasse, Haringsee, Breitstetten atd. Keby si isiel priamo, zistil by si, ze z Trnavky do Viedne by si to cez most v DNV mal priblizne rovnako ako cez Petrzalku a Hainburg. Len si musis vychutnat/vytrpiet pravu Bratislavsku cyklistiku medzi autami. Od Devinskej az do Viedne je to pohoda, to su naozaj kvalitne cesty kde navyse prejde par aut za hodinu medzi tymi dedinami.

Mne to zatial vychadza na cca 4h/80km z centra BA do centra W s nejakou tou prestavkou a bez protivetra.


80 km po rovine 4 hodiny? A este k tomu bez protivetra? Preboha to nacom jazdis? Ak MTB, to na 200 km vyjazd ani nepomyslaj, na to treba fakt ziletku, alebo sakra dobru kondiciu. Napriklad taku ako mal vcera jeden borec na ziletke, predbiehal ma pred Hainburgom, isiel som proti extremnenu protivetru uz asi 30 km v kuse a tak som siel ledva 24km/h, on okolo mna prefrcal 32km/h. aj som sa na nho zavesil ale potom sme schadzali z cyklistickeho na cestu a tam islo zrovna auto, musel som zabrzdit a uz mi usiel, potom som pokracoval ledva 20 km/h, taky som bol odpaleny. Borec dalej pokracoval tou svojou 30tkou. Mal taky svetlomodry cestak a dres Kaktus bike, uplne stihly bol, tak klobuk dolu pred nim. Ked ho niekto pozna nahodou tak pozdravujte :)
17.08.2012 - 13:43:18
00
Co sa tych casov tyka, mna vcera za cely den nepredbiehal nik (toho borca som nastastie nestretol:-). Isiel som sustavne medzi 25-35 kmh. Lenze ked som si dal cestou pivo, kde tu pokukal prirodu, tak priemerka mi okamzite padla na 20 km/hod. Preto som na 80 km vyclenil preventivne 4 hodiny a myslim, ze nebudem daleko od pravdy. Ono ked mas chvilu v bufete 0 kmh, tak ta priemerka ide dolu ako pena na tom pive:-)


Naposledy upravil dunaj dňa 17.08.2012 - 14:01:52, celkovo upravené 1 krát.

17.08.2012 - 14:00:02
00
blackpyros - už som myslel, že som fakt dobrý, že sa píše o mne ;(

Lebo včera som "utrhol" (akurát z opačného smeru od Schloshof na Hainburg) na klasickom terezíne červenú meridu.
Včera fakt fúkalo.
17.08.2012 - 14:00:39
00
Co sa tych casov tyka, mna vcera za cely den nepredbiehal nik (Toho borca som nastastie nestretol). Isiel som sustavne medzi 25-35 kmh. Lenze ked som si dal cestou pivo, kde tu pokukal prirodu, tak priemerka mi okamzite padla na 20 km/hod. Preto som na 80 km vyclenil preventivne 4 hodiny a myslim, ze nebudem daleko od pravdy. Ono ked mas chvilu v bufete 0 kmh, tak ta priemerka ide dolu ako pena na tom pive:-)


Priemerku väčšinou rátame z brutto času a nie netto času.
To by som mal aj ja priemer 2-3km/hod ak sa ráno po opici v prírode zobudím a pokračujem ďalej... :lol:
17.08.2012 - 14:03:17
00
Priemerku väčšinou rátame z brutto času a nie netto času.
To by som mal aj ja priemer 2-3km/hod ak sa ráno po opici v prírode zobudím a pokračujem ďalej... :lol:


Tak potom opacne, ci? Netto cas je v sedle a brutto celkovy cas vyletu. Ja som to ratal celkovo, lebo ma viac zaujima, kedy sa vratim domov ako to, kolko ludi predbehnem:-)
17.08.2012 - 14:07:33
00
Tiez myslim ze spravne je netto. Cisty cas bez prestavok. Ale aj s prestavkou by som to dal urcite rychlejsie ako 4 hodiny :)
17.08.2012 - 14:27:46
00
Chcem ist asi rano tam, v opratom, nie spotenom:-) Nejake poriadky som nasiel tu: http://vieden.yw.sk/
Je tam odklik na obe trasy.
Bicykel pri sebe sa mi tiez paci viac ako v nejakom spesninovom vozni ako to byvalo u nas.


Takže doporučujem ísť z Hlavnej ako som písal, lepšia dostupnosť cyklotrás mimo hlavných dopravných tepien z viacerých zastávok vo Wiedni. Vlak je klasický, teda rušeň a tri vozne z toho dva rakúske a jeden slovenský. V rakúskych vozňoch máš chodbičky pri dverách prispôsobené na prepravu bicyklov, takže si ho sám naložíš-vyložíš a môžeš si ho strážiť sú tam tuším také výklopné sedáky. Tarifa je taká, že je lepšie si kúpiť spiatočný do W, lebo je lacnejší aj keď ideš len jedným smerom a na bicykel ti predá na smer aký chceš, to je tuším 1 euro. Cestovný poriadok pre smer Wiedeň z Hlavnej stanice: http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty/gvd_11_12/definitivny/100.pdf
a z Petržalky: http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty/gvd_11_12/definitivny/101.pdf
17.08.2012 - 14:35:54
00
blackpyros - už som myslel, že som fakt dobrý, že sa píše o mne ;(

Lebo včera som "utrhol" (akurát z opačného smeru od Schloshof na Hainburg) na klasickom terezíne červenú meridu.
Včera fakt fúkalo.

Kedy si išiel v úseku Schloshof-Donaubrucke? Ja som to šiel opačne v čase medzi 16:30-17:00 hod. Tam som s tým vetrom pekne bojoval a mal som pocit, že sa bicyklujem sám. Akoby bol štvrtok nezáujem o bicykel. Inokedy v týždni stretávam kopu borcov a teraz nič. Dokonca v úseku DNV-Stupava-Lozorno-Pernek-Baba nikoho. Až v klesaní na Pezinok išlo zopár hore oproti, ale to už bolo okolo 19-tej.
17.08.2012 - 14:55:28
00
S tym vlakom sa potom oplati ist aj spat za 13,- pre dospelaka a pojazdit Vieden.
Ale zaujimava stranka v suvislosti s mostom je aj http://www.slovakrail.sk/index.php?id=cennik---maly-pohranicny-styk

A toto je sice stare, ale stale aktualne: http://www.cestovanie.naseforum.sk/wien/wien.htm
Resp. http://www.bernardcykloklub.sk/index.php?www=gallery_detail&id=210
Resp. http://www.bernardcykloklub.sk/index.php?www=gallery_detail&id=117

Jaj, a vedeli ste, ze Twin City Liner ma miesto pre 12 bicyklov?
http://www.twincityliner.com/web/de/fahrplan-und-preise/befoerderungsbedingungen.html

A este 2 dobre linky o viedenskych cyklotrasach +mapy a vyhladavanie:
http://www.wien.info/de/wien-fuer/sport/radfahren/fahrrad
http://www.wien.info/de/wien-fuer/sport/radfahren/rad-sightseeing
17.08.2012 - 15:47:03
00
keyboard_arrow_up