V stíhačkach nemám prehľad, len viem, že ťažké bombardéry a bývalé raketoplány takto pristávali bežne. Možno aj stíhačky z nutnosti nevhodnej krátkej dráhy, nechám odborníkom :lol: Bavili sme sa pôvodne, že čo je "lepšie" "silnejšie" "výkonnejšie" "spoľahlivejšie" ako deti na pieskovisku bijúce sa o formičky. Prenechávam tému Aviďákom, my sme si povedali svoje, ja chápem, na čo si narážal, ale dúfam, že aj ty mňa :)
24.08.2012 - 22:35:59
00
zvrhlo sa nam to tu na diskusiu o brzdeni na lietadlach :lol:
24.08.2012 - 23:02:35
00
milos21: keby si si prešiel vlákno od začiatku, zistil by si, že sa ľudia sťažovali napr. na zvukové prejavy Avid bŕzd (moja skúsenosť je rovnaká, písal som o tom). Aj vďaka ľuďom, ako si Ty (ktorí nekriticky chvália hydraulické kotúčové brzdy), sa budú niektorí trápiť so zvukovými prejavmi, vibráciami, či vädnutím bŕzd v dlhých zjazdoch a pritom by im mohli lepšie poslúžiť tichšie (pravda, ako kedy :)), ľahšie a lacnejšie véčka. Len o toto mi išlo, o nič viac, žiaľ stal sa z toho tak trochu bujón.

Ešte jedna poznámka na okraj - ak už chceš argumentovať fyzikmi, nauč sa aspoň ich mená, lebo inak to môže v niektorých ľuďoch vyvolať pocit, že patríš ku kaste mlamojov. Verím, že v Tvojom prípade išlo len o preklep.
25.08.2012 - 08:18:41
00
že sa ľudia sťažovali napr. na zvukové prejavy Avid bŕzd


Kup si shimano ;)
25.08.2012 - 08:43:05
00
bedo, z katkovho reportu z dubničáku: "V následnom zjazde znovu akrobacia jazdcov z Klasika, všade kopec prachu a kameňov, chalan predo mnou stláčal V-éčka čo to dalo, ale akosi nie a nie zastaviť, tak to skúsil nohami, znovu to našťastie bolo bez ujmy."

A ešte z českého BF: "na jednom kole mam XTR vecka a taky zatial ubrzdily vsetko bez problemov… ale moderni kotouce brzdej lip"

OK, len keď som to čítal, ako prvé ma napadol náš spor :D Myslím, že stále to môžeme uzatvoriť v hesle českého BF :)
27.08.2012 - 14:00:33
00
Hmm, spor - tu skôr išlo o to, že som nechápal (a ešte stále nechápem), ako môžeš tak suverénne hodnotiť niečo, s čím nemáš žiadnu skúsenosť. Nebyť toho, asi by som sa ani neozval. Ja mám na jednom biku kotúčovky Avid Elixir, na druhom véčka Avid Single Digit a či veríš, alebo nie, sú podľa mňa úplne rovnocenné - v niečom sú lepšie jedny, v niečom zasa druhé a osobne mám véčka radšej, lebo sú tichšie (ak práve nie je mokro, vtedy tiež krásne kvília) a ešte aj chod páky je u nich lepší aj napriek tomu, že ide o obyčajné lanko. Chlapíkovi z BF možno jeho "kotouče brzdej líp", to je zasa jeho skúsenosť. A ten chudák na maratóne už možno nemal gumičky, to potom tie véčka nebrzdia, to je pravda. :)
27.08.2012 - 15:54:26
00
Hosi nehadajte sa. Dajte si dopredu kotuc, do zadu vecko a kazdy budete mat pravdu...
Akoze kazdy aj tu svoju pravdu mate. Zostat len pri veckach by bolo asi pribrzdenie vyvoja a pouzivat nekriticky vsade hydry je zase trosku bez rozumu.
28.08.2012 - 22:27:13
00
a robit to polovicne je tiez nanic
28.08.2012 - 22:40:41
00
Tym "dopredu kotuc a do zadu vecko" som chcel poukazat na to, ze komu vyhovuju vecka, da si vecka a komu hydry, da si hydry.
Zabudol som dat za tu vetu smajlika....
29.08.2012 - 12:28:05
00
Nema niekto prednu brzdovu paku na AJ 3? Keby nahodou, nechajte SS. Moja sa zacala prepadavat, zrejme odislo tesnenie (to iba hadam).
31.08.2012 - 13:04:39
00
keyboard_arrow_up