Páni sorry, že až teraz dávam ponuku. Cieľ Wiedeň Kahlenberg. Stretnutie o 9:00 hranica Berg. Ideme dvaja. Za seba, viem sa prispôsobiť rýchlosti, za kolegu nerád sa courá pod 30 km/h. Takže vážny záujemcovia ste očakávaný.
Pre menej znalých Kahlenberg je kopec na druhej strane Wiedne, odkiaľ je z výšky 470 m.n.m výhľad na celé mesto. Tam sa ide po starej ceste do W po B9 a späť sa ide po druhej strane a ceste B3 k novému cyklomostu do D.N.V. a cez Devín do mesta. Cyklotrasy používame iba v samotnom meste, keďže tie majú kvalitný povrch, hustú sieť a logickú náväznosť medzi sebou a hlavne sa na nich nemotajú kočíky, zamilovaný na prechádzke a psíčkary.

no skoda, chcel som ist dnes aj ja do viedne, len som nikoho nezohnal... ako bolo a najma ako to bolo s premavkou na B9, nerad tadial chodim...
29.08.2012 - 22:02:23
00
No, bonito, nic ine som ani neocakaval, ze odpises :D


Co je pricinou prasknutia, chalani?
A ako sa to stalo? Strhol sa dezén od bocnice, alebo ako? Nerozumiem.
29.08.2012 - 22:06:40
00
No, bonito, nic ine som ani neocakaval, ze odpises :D


Co je pricinou prasknutia, chalani?
A ako sa to stalo? Strhol sa dezén od bocnice, alebo ako? Nerozumiem.

neviem ani ja, mozno nejaka nerovnost nacala tkanie plasta a potom casom strelil... mal som asi trojcentimetrovu dieru takmer po strede plasta...
29.08.2012 - 22:10:18
00
ja dnes tiez defekt kusok za gabcikovom :), plast na jednom mieste ako keby odtrhnuty, uz tam mam mrte vselijakych dierok tak jednou presiel daky kamienok, vsimol som si to vo vojke tak som len dofukal a este dosiel do cunova. tam akoze zalepil ale asi prd ta zaplata drzi tak to sfukovalo, nastastie len taky pomaly defekt tak kazdych 10-15km dofukat a islo sa dalej bo sa mi s tym nechcelo babrat :D, takze dnes som si spraivl rekord, cca 60km na defekte :D
29.08.2012 - 22:47:36
00
To máš šťastie, mne sa minule podarilo tak defektovať, že by som bol rád s rekordom 60m :D

Záplaty na žiletkách nejak nechcú držať, asi kvôli tlaku, a tenkej duši.
29.08.2012 - 22:57:23
00
no bohvie, skor si myslim ze ten navod k zaplatam je nanic, pisu ze 30s... ale mam pocit ze to treba nechat ovela dlhsie inac sa to po nafukani zosmykne, prvu dusu som lepil v klude v robote a ta drzi jak slak, tato druha ne, tu som cakal len dako 1-1.5 minuty a potom zalozil
29.08.2012 - 23:06:55
00
Ja v aktuálnej sade pre istotu ani žiaden návod nemám :)

Už som si našťastie v Osľanoch zaobstaral novú, s návodíkom.
29.08.2012 - 23:22:57
00
no skoda, chcel som ist dnes aj ja do viedne, len som nikoho nezohnal... ako bolo a najma ako to bolo s premavkou na B9, nerad tadial chodim...


Bolo výborne aj keď sme boli iba dvaja. Premávka sa postupne za Hainburgom na B9 upokojila, je tam široká cesta, takže sa to dalo vydržať. Vjazd do Wiedne mám už vyšpekulovaný tak, že Schwechat-mesto úplne obchádzame a ideme takou vedľajšou až k nákladným prístavom pri Freudenau, kde je nulová premávka aj v týždni. Horšie to bolo na výpadovke z mesta na B3, ktorá bola dosť plná, kde nás ešte čakala obchádzka mimo hlavnej cesty, ale za Orthom sa to tiež upokojilo a do Devínskej sme prišli už v pohode. Cez mesto ak človek pozná správne trasy to bola ťažká pohoda, navyše málo cyklistov a korčuliarov či už pri Donau Kanale, alebo na ostrove Donauinsel.
Kahlenberg bol vlastne v polovici celej trasy, kde sme si dopriali hodinovú pauzu v miestnom bufete s výhľadom na celé mesto. 8)
Mne to celkovo z Prievozu a späť vyšlo 174 km pri priemerke 31 a 650 výškových nastupaných.
30.08.2012 - 11:13:17
00
Mne to celkovo z Prievozu a späť vyšlo 174 km pri priemerke 31 a 650 výškových nastupaných.


Uff tak to ste dobri, ja som bol vcera len 110 km a priemerka len 27, a to som v podstate skoro cely cas siel nad 30. Ale staci ist par minut cez blbe useky pomalsie a hned to ide dole :(
30.08.2012 - 15:06:09
00
Tak, keď sú aspoň dvaja, tak sa striedajú, takže tá priemerka sa lepšie dá držať. Navyše ak jeden je výkonnostnejšie ešte lepšie na tom než druhý. Ja som napr. v určitých úsekoch proti vetru ťahal 34-36 no a kamoš 36-40. Bol to taký divný bočný vietor, ktorý občas zosilnel občas zoslabol. Pomalé úseky sme mali aj my, to by sme tú priemerku mali lepšiu, dosť pomalých úsekov sme mali vlastne cez mesto, kde sme museli stáť na semafóroch, spomaľovať pred odbočkami a samozrejme nám priemerku pokazil aj výšlap na Kahlenberg.
30.08.2012 - 15:09:26
00
Tak ale aj pri striedani len dvoch ludi tahat proti vetru 35km/h, to by u mna nehrozilo ;-) Ja by som sa s Vami asi len zviezol v haku, aj tak by ste ma uhnali na terezine, ked jazdite takuto podlahu.
30.08.2012 - 15:26:48
00
Tak zase taký fujak to nebol a v niektorých momentoch som mal robiť čo aj ja, keď som zaostal meter za kamošom.
30.08.2012 - 15:39:30
00
Tak ani sa necudujem, vetrat v haku je niekedy tazsie ako tahat spicu. Nejazdite nahodou amaterske preteky? Myslim, ze s takouto vykonnostou by ste hadam aj mohli...
30.08.2012 - 15:44:50
00
Ja nejazdím, neláka ma to, ale parťák, ktorý bol včera so mnou sa na to hodí. Veľmi dobre ťahá aj do kopca.
30.08.2012 - 15:48:23
00
Bolo výborne aj keď sme boli iba dvaja. Premávka sa postupne za Hainburgom na B9 upokojila, je tam široká cesta, takže sa to dalo vydržať. Vjazd do Wiedne mám už vyšpekulovaný tak, že Schwechat-mesto úplne obchádzame a ideme takou vedľajšou až k nákladným prístavom pri Freudenau, kde je nulová premávka aj v týždni. Horšie to bolo na výpadovke z mesta na B3, ktorá bola dosť plná, kde nás ešte čakala obchádzka mimo hlavnej cesty, ale za Orthom sa to tiež upokojilo a do Devínskej sme prišli už v pohode. Cez mesto ak človek pozná správne trasy to bola ťažká pohoda, navyše málo cyklistov a korčuliarov či už pri Donau Kanale, alebo na ostrove Donauinsel.
Kahlenberg bol vlastne v polovici celej trasy, kde sme si dopriali hodinovú pauzu v miestnom bufete s výhľadom na celé mesto. 8)
Mne to celkovo z Prievozu a späť vyšlo 174 km pri priemerke 31 a 650 výškových nastupaných.

no skoda, este som priamo vo Viedni na bic nebol, takze z ich cyklotras mam ping-pong... a este k tomu ked poznate tie spravne trasy ;-)
ale ktovie ci by som Vam stihal pri tej priemerke :-D
31.08.2012 - 13:27:44
00
keyboard_arrow_up