Ja som na tom nejako podobne
Pred rokom som zacal setrit na nový dirt. Vtedy som si o tom nieco zistil z internetu a nieco od kamaratov. Takze, dirt
bike musi mat pevnu kostru....cize od
riaditka az po zadne koleso by mala byt kostra (ta tycka
) uplne rovna aby zniesla aj tvrdsie dopady a aby sa ti bike nerozpadol
potom by to mal byt tzv. singlespeed (nieco take ako BMX, ma iba 1 prevod a ma iba zadnu brzdu) a to preto aby sa na biku dali robit rozne triky ako napr. barspin alebo tailwhip (dufam ze som to napisal spravne). Bolo by dobre aby boli na biku kotucove
brzdy aby sa po skoku lepsie brzdilo a aby si nevletel niekde do krikov
) Bycikel CTM Laser ktory si uviedol ako prvy nie je ani zdaleka dirt. Po piatich skokoch by sa ti nieco zlomilo lebo nema rovnu kostru a ma prehadzovacku (najcastejsie sa stava ze po tvrdom dopade z biku odpadne prehadzovacka alebo sa tam nieco natrhne). Mozes si pozriet ten dirt ktory som si objednal, a vcera mi uz konecne dosiel
vola sa Scott Voltage YZ 0.2 link:
http://www.capricorn.sk/bicykle/horske/freeride-downhill/scott-voltage-yz-0.2-2012/ No, dufam ze som ti pomohol.