Laco, ty si ako taky internetovy brigadnik od Kubicu. Za kazdu cenu ho tu budes obhajovat, pripadne spochybnovat nespokojnych zakaznikov :)

Co sa tyka toho reklamovania, nie kazdy ma chut a cas na to. Osobne som tiez jeden z tych, ze ak som nespokojny, druhykrat sa uz nevratim.
09.10.2012 - 09:35:45
00
Laco má pravdu v jednom. Že pri výmene platničiek a rozťahovaní piestov je najlepšie použiť staré platničky. Predíde sa tak poškodeniu piestu alebo novej platničky. Len neviem prečo to už dávno nevedia v tej Žiline.
09.10.2012 - 09:43:18
00
osobna skusenost: u kubicu mam kupene 3 bajky a tri roky nechodim inde do servisu . Uplna spokojnost ako s pracou tak s cenou a pristupom.
09.10.2012 - 09:46:31
00
Nihil, ja ho neobhajujem. Ja len poukazujem na to, že zákazník by si mal vo vlastnom záujme prekontrolovať aspoň základné veci.
Na fotke ... 12mm škrabanec, aby som si ho nevšimol? To že poslal chalan pre bike otca, OK, ten nemusel vedieť že je to nové poškodenie, no nechápem prečo sa niekto rozčuluje ale neni ochotný ísť a niečo reklamovať. Ak viem že som v práve tak tam pôjdem a vydupem si svoje ... kydať tu na niekoho je úplne najjednoduchšie.
Ale čo je zaujímavé ... načo vyberal tie platničky von? Aby sa uistil že mu ich naozaj dodrbali? :-)
09.10.2012 - 10:04:13
00
možno len dával dole koleso a všimol si to poškodenie...v prasati by to asi takto nevyfotil ;)
09.10.2012 - 10:17:09
00
To je pravda, ale osobne by som nechodil do takeho obchodu, kde by som si este nasledne po servise musel kontrolovat ci nieco nepokazili.
Skor preferujem ak zo servisu zoberem bike a tesim sa z toho aku kvalitnu pracu odviedli. Nastastie aj take existuju.
09.10.2012 - 10:36:35
00
Ani ja by som do takeho nesiel. Preto chodim ku kubicovi. Zatial ziadna negativna osobna skusenost ci uz s predajom alebo servisom. 100 ludi 100 roznych skusenosti :-)
09.10.2012 - 11:02:57
00
100 ludi 100 roznych skusenosti

a to je práve chyba! :P
09.10.2012 - 11:06:36
00
chyba ? Chyba ze ludia nie su rovnaky ? Kazdy sa (moze) staviat ku rovankej situacii rozne. To co sa inym zda OK mne moze vadit a naopak ....
09.10.2012 - 11:56:12
00
keby to bolo 95 pozitívnych skúseností zo 100, nepoviem nič, ale 100 rôznych zo 100 o kvalite veľmi nesvedčí - možno si to myslel trochu inak, ako si to napísal, ale nedalo mi :)
09.10.2012 - 12:04:54
00
Ja som tu bol nedávno reklamovať zadný tlmič na prakticky novom biku. Jedeň deň som doniesol, servisák pozrel, sfúkol, nafúkol, nepomohlo a povedal, že do zajtra mi to spravia. Na ďalší deň mi volal, že môem prísť, že to mám hotové. Celý tlmič vraj vymenili, ešte mi spravi aj druhýkrát garančnú prehliadku (záručný som doniesol až ten ďalší deň, takže nevedel, že už bola), všetko v rámci záruky. Na nič som sa už nepýtal, ani na to, čo sa stalo s pôvodným tlmičom, nebol totiž dôvod, keďže bike je plne funkčný. Pohodové vysupovanie servisáka, fakt žiadny problém nebol. Takže u mňa zo servisom taktiež ZATIAĽ 100% spokojnosť :)
09.10.2012 - 12:05:55
00
2 bedo: som to myslel vseobecne, nie na tento konkretny pripad. Ako hovorim, ja mam zatial 100% pozitivne skusenosti.
09.10.2012 - 12:12:12
00
Skor preferujem ak zo servisu zoberem bike a tesim sa z toho aku kvalitnu pracu odviedli.

... presne tak by to malo byť.

No ja si myslím, že aj v tomto prípade čo tu pofotil a popísal ten kamarát je pravdy tak 50/50 ...
09.10.2012 - 12:14:36
00
Na Kubicu prispejem aj ja. Poznám ho osobne, mal som od neho dva biky a došlo k niečomu takémuto: Na novom biku mi padali brzdy na gripy (zavzdušnené Avidy), vidla mi spúšťala vzduch a pri vyložení biku z auta doma som po prvom zašľapaní roztrhol reťaz. Riešenie? Reťaz zanitoval a vidlu mám zabehnúť a brzdy neodvzdušnil, lebo jemu to nespravilo ... Toto je reakcia na reklamáciu? Nakoniec som si to urobil všetko sám a po ďalšej reklamácii rámu, kedy ten bike ani neodišiel z predajne som si povedal, že NIKDY V ŽIVOTE ! Keby som to riešil ďalej mám na krku napadnutie ... Podotýkam, že to bolo 4 roky vzad.
09.10.2012 - 13:01:20
00
... načo vyberal tie platničky von? Aby sa uistil že mu ich naozaj dodrbali? :-)


Keby si sa trochu zamyslel, mozno by ti doslo, ze ked su tie platnicky nove, tak ich idem obrusit...
Ja nehovorim ze je to nejak zly obchod, mechanik tiez v pohode, ale aby sa ti bike vratil takyto po styroch dnoch.. to je trochu moc. A nehovor mi co mam robit, riesit to uz nejdem a len som chcel aby ostatni tiez videli co sa moze stat, ved od toho je tu to forum. A jasne aj predavac je len clovek, ale ja som to tomu clovekovi povedal a on akosi nemal zaujem pokracovat v rozhovore. Takze tak.
No ja si myslím, že aj v tomto prípade čo tu pofotil a popísal ten kamarát je pravdy tak 50/50 ...

Ak narazas na tu foto co som postol, preco by som si zbytocne vymyslal? nemam dovod
09.10.2012 - 14:17:27
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up