Aj uja Goooogla som vyskúšal, ale nič nenašiel: mám FSA 53/39T 130 mm BCD. Potreboval by som prevodníky s menej zubami, ale nenašiel som. Viete vy o niečom? Existujú vôbec?
13.10.2012 - 13:36:40
00
Myslím, že u BCD 130 mm je aj kombinácia 38/51. No, potom by bolo lepšie prejsť na compact 50/34 a tam je variácii viac od 34-38-menší a myslím, že veľký je 50,52, ale či aj viac to neviem, možno niekto pozná aj iné veľkosti.
13.10.2012 - 15:14:14
00
Tu vyberieš určite:
http://www.gebhardt.cz/cs/silnicni-cyklistika/prevodniky/standard.aspx
13.10.2012 - 18:10:26
00
Mensi ako 38 tam nedas, a kvoli tomu jednemu zubu sa ti peniaze vyhadzovat neoplati :) kup si racej inu kazetu (ak teda nechces ine kluky)
13.10.2012 - 23:05:10
00
Aj uja Goooogla som vyskúšal, ale nič nenašiel: mám FSA 53/39T 130 mm BCD. Potreboval by som prevodníky s menej zubami, ale nenašiel som. Viete vy o niečom? Existujú vôbec?


na 130mm rozteč jde dát nejmenší 38z.
13.10.2012 - 23:08:44
00
presne spekuluješ...drbni do zadu inu kazetu a hotovo
14.10.2012 - 19:53:33
00
presne spekuluješ...drbni do zadu inu kazetu a hotovo


Už som sa tak rozhodol.
15.10.2012 - 10:05:39
00
Ja si mozno dam 50/33 alebo podobne ale treba mi minimum 175mm (paka je paka) Inak teraz mam vpredu DEORE 24-34-44, chcelo by to nieco rychlejsie
26.10.2012 - 21:48:05
00
na 130mm rozteč jde dát nejmenší 38z.


áno, napr. Stronglight, v tomto prípade Shimano kompatibilný, ale nájdeš na stránke aj iné:
http://www.stronglight.com/stronglight/page.php?nom=produit&keyProd=11_10vitessesDouble
27.10.2012 - 10:19:45
00
jj, Stronglight 38z mám, používam v Alpách v kombinácii s 53z DA a kazetou 12-27, o zub menej vpredu a o dva viac vzadu, je dosť velký rozdiel oproti 53/39 + 12-25 8) a ako už písal kubad menší prevodník tam nedáš
27.10.2012 - 10:30:46
00
vymenil som 12-27 za 11-28 a pocitovo sa mi ide ovela lepsie,nemusim sa tak hladat pri niektorych prevodov,citelne sa mi slape "makksie", cudne
09.11.2012 - 15:52:07
00
Ze by nová cesta? A nevyzerá to ani nejak strašne.
http://www.rennrad-news.de/news/2012/12/11/pinion-rennrad-getriebeschaltung-gates-carbon-drive-hilite/
04.01.2013 - 18:33:43
00
Ozubeny remen je takmer bezudrzbovy a preto pekne cisty. Je aj super tichy. Ale ma vyssi odpor ako retaz (www.bikeradar.com) pretoze musi byt podstatne viac napnuty aby nepreklzoval alabo nevyskocil z drazky. Takze zatial nic pre profi. ( asi ako kotuce na cestnom alebo cyklokosovom biku, ktore su viacmenej iba ako dokaz inovacie pre casopisy a vystavy)
04.01.2013 - 18:45:21
00
hrozne čosi
09.01.2013 - 22:13:31
00
Divná otázka. Ako chceš vypočítať frekvenciu, keď nevieš na akom prevode si išiel? :D
Keby si išiel iba na jednom, tak to máš presne... Potrebuješ ešte obvod kolesa a idééš :-)

Príklad. Priemerka ako píšeš 14,88 km/h, obvod kolesa tipnem 2,06 m, použitý prevod 39/25. Tákže 14,88 / 3,6 = 4,133 m/s. 4,133 / 2,06 = 2,00647 (obrátky kolesa za sekundu). Krát 25 lomeno 39 a výsledok je 1,2862 obrátky kľúk za sekundu. krát 60 a máš 77,17 obrátok za minútu. :P

Alebo namontovať merač obrátok kľúk. ;)

máš niekde tabuľku s roznymi kadenciami a prevodmi?
napr že : ak idem 30 km/hod na prevode 50/14 tak mám kadenciu 80 (napríklad)
nemám merač kadencie a potrebujem si takto pomôcť.
16.05.2013 - 16:34:00
00
keyboard_arrow_up