Nehovorím že najvhodnejšie, ale nejaké zaujímavosti v tej cene ešte sú
http://www.7art.cz/produkt/bulls-wild-mojo-1-2012/
http://bicyklik.sk/index.php?main_page=product_info&cPath=86_238_225&products_id=2271
:) Veľkosti L.
03.11.2012 - 11:50:25
01
Ejha, majitel CANYONU odporuca RADON, preco? Co planujem menit na svojom biku? preco su pre teba otazne kolesa? Subjektivne sa mi tiez viac pozdava Radon Slide 8.0, udajne znesie aj rozumne enduro.Uvazoval som aj o SWOOP 7.0 ale na vyslap 16kg bike moc nieje.
03.11.2012 - 12:06:43
00
PatrikL JEKYLL je fhajn, ale kus sa obavam DIAD tlmica, navyse vybava je na RADONe a CANYONe o stupen lepsia..oprav ma ak sa mylim ;)
03.11.2012 - 12:09:44
00
Na tom drahšom Radone - Inferno ráfiky majú stupídny profil. Je veľká šanca, že ten kto kupuje bicykel v takejto cene to nebude používať s dušami a potom je problém :)

Hej výbava je lepšia, ale pri cannondale sa skôr ospravedlňuje kúpa takto: "a kedy inokedy budem mať šancu vlastniť takýto bicykel?" :D V záplave klasických bicyklov je to zaujímavá možnosť.
03.11.2012 - 12:10:05
00
Mozes sa kus rozpisat v com stupidny profil? celkom nerozumiem.
03.11.2012 - 12:12:58
00
Jednoducho stačí pozrieť na profil a je jasné že nahodiť to bez duše je peklo. Odtiaľ asi pochádza ten názov "inferno". Pre porovnanie napríklad fajn profil majú tieto http://bicycling.com/blogs/thestraightdirt/files/2011/12/WTB-Frequency-inset.jpg
Inferno nemajú stredový žliabok, čiže pätky plášťa nemajú kam zapadnúť aby sa dali ľahko nahodiť. Na okraji pod pätkou ide profil pomerne prudko do toho oblúčika, čiže pätka plášťa nemá zo spodnej časti oporu a nie je problém rukou zatlačiť plášť tak že si odfúkne :) Celkovo to je naozaj totálne mimo a nechápem ako to mohli tak vymyslieť. Väčšina ráfikov určených primárne na použitie s dušami má výrazne lepší profil, ktorý umožňuje bezproblémové použitie aj bez duší.

Prílohy:

01896fd4eb.jpg
01896fd4eb.jpg 43.68 KiB thumb_up0thumb_down

03.11.2012 - 12:21:44
00
Predpokladam ze mas teda na mysli bezdusove pouzitie..som v tomto skor laik a z praktickeho hladiska s pouzitim duse by teda nemal byt zasadny problem?
03.11.2012 - 12:28:40
00
S dušou OK. Bez duše sa to tiež dá zvládnuť, ale je to ďaleko od ideálu (hlavne nahodenie, potom to už viac-menej drží, ja ich mám 3500km bez duše).
03.11.2012 - 12:31:02
00
ja odporúčam Z TÝCHTO Radon preto lebo v závislosti od ceny je lepší...hlavne pohon,kilá,akurát tie ráfiky si nei som fakt istý ako už písali. Ja som bral môj canyon za 1550 2012 model kde boli DT swiss kolesá a mal vzadu 140mm a neboli tam tie nové CTD foxy,takže vtedy to pre mňa bola cenovo najlepšia možnosť a mal som obmedzený rozpočet...ono canyonom neurobíš vôbec zle,keď ho zoberieš budeš nadmieru spokojný. Ja so svojím som,dolekopcom je to pecka a smerom hore s propedalom necítim takmer žiadny pohyb zadnej stavby a na výjazdoch som sa držal s HTčkármi (nie pretekármi,jasné :D ) ,no síce dovtedy kým som si nezlomil klučku ale to je už iná story :D akurát že momentálne nové NERVE AL nemajú 140 ale 150mm takže neviem posúdiť či ostal chod zadnej stavby bez velkých zmien...jekyll sa mne osobne nepozdáva,dyad sa dodrbe a budeš čakať na opravu poriadne dlho a myslim že brať Jekylla so Sektorom TK vpredu nie je najlepší nápad...ale to už je na tebe :)
03.11.2012 - 12:33:22
00
DPC systém má niečo do seba, ten Sektor by som nebral ako nejaký nedostatok.
03.11.2012 - 12:35:21
00
ako nedostatok to nie je ,ale TK verzia je tá lacnejšia a podla recenzií odporúčajú brať tú lepšiu. Podla môjho názoru ak by som ja kúpil toho jekylla tak ten Dyad vzadu bude pracovať ovela lepšie ako vidlica a bude to cítiť. A takisto by som mal vkuse potrebu tam niečo meniť keď vidím tie komponenty,takže si myslím že ak Jekylla zoberie,tak to nebude tá cena čo je tam napísaná ale za další rok do neho ešte pekne vrazí...

a btw.-sú tam zase tie inferno ráfiky...
03.11.2012 - 12:39:30
00
Jedine tlmenie bude "klasické" kde je len jedna rýchlosť odskoku, pružiť to bude lepšie ako fox :)
03.11.2012 - 12:41:36
00
to už je relatívne a do boja značiek by som sa nepúšťal :) nehovorím že fox alebo rs alebo marzocchi je lepšia , treba ale porovnávať konkrétne modely na bajkoch
03.11.2012 - 12:45:46
00
K tym kolesam - mimo "pekelneho" nahadzovania v pripade bezdusoveho systemu, maju tie kolesa dobru tuhost a profil na AM? co naboje - k tym tam tiez toho nieje vela. Tlmic vidla 2013 - nejake vyhrady? ;)
03.11.2012 - 12:51:44
00
Tlmič vidla sú rôzne názory. Jedny sú toho že klasické s uzamykaním boli lepšie. Niektorým sa nový systém páči...ide o to že pri "starých" bolo znižovanie zdvihu samostatne a dalo sa to aj samostatne uzamknúť. Vzadu zase propedal. Teras je tam Climb-Trail-Descend systém,ide vlastne o rôzne stupne "pridusenia vidlice" aby bola tuhšia a chodila menej...
03.11.2012 - 15:49:12
00
keyboard_arrow_up