Tak gufera vymenené. Zatiaľ tesní pekne, uvidím neskôr, keď sa to vo vnútri rozhýbe. Vymenil som aj najdôležitejšie tesnenia ktoré pretekali a tak som rád, keď po polroku znovu využívam plný diabolský zdvih 80 mm. Tá umelá progresia ako u vzduchových vidiel ma pekne štvala. Na moju váhu budem v budúcnosti potrebovať aj vzduchovú s pekným lineárnym chodom
Potom také malé úpravy ako pridanie molitanových krúžkov, 10w namiesto 15w mazací olej, na pružinu už žiadna
vazelína (tá sa zmiešala s
olejom a vytvorila hustú gebuzinu) len o 10 ml viac oleja, aj guferá kladú menší odpor ako originálne, tak predpokladám, že zlepšia trošičku chod. A som zvedavý ako sa bude časom správať duša na pružine, či sa po čase nedostane pod pružinu a nebude sa drobiť, keďže na tú pružinu neprilieha na tesno a je taká dlhšia
Takže ani nie po roku som to musel rozobrať a vyčistiť. Jeden tesniaci brit nestačil a v tom hluchom priestore sa vždy držalo blato. A tak na "tréningu" na ŠprintPolom sa mi dovnútra dostalo veľa blata, čo malo z následok "zamknutie" vidly, kým sa blato nepremiešalo s olejom, čo trochu povolilo.
Teraz som tam dal dve guferá do každej nohy a keďže na to vrchné ostalo málo miesta, tak som ho poistil sekundovým lepidlom. Teraz som, čo sa týka tesnosti pred bordelom zvonka, oveľa spokojnejší. Blato a voda nebude prechádzať, ani sa nikde držať. Môžem v Tore za rok nazbierať aj pol kila blata a aj tak bude prakticky ako nová. Nezničiteľná
vidlica Síce mám pocit, že je trochu menej citlivá, ale nakoľko to je spôsobené viacerými guferami, chladnejším počasím alebo ešte neúplným premazaním nôh neviem. Ešte sa to možno rozchodí.