.....Na case naucit sa poriadne bikovat :)

To akoze dolekopcom nie je treba vediet bikovat, kedze si sa doteraz venoval DH. Inac vitaj v Kosickom klube GT Force. Vidim ze si si ho upravil viac na enduro, ja zase na "chrta" :D :D a treti kus v KE ma Ja?No!.
17.06.2009 - 12:08:17
00
nemyslim si nie je to o zdvihu ja mam PIKE U-TURN a pozuivam stal 140mm nizsi zdvih som pouzil raz a nie je v tom ziadny rozdiel.

vaha biku sa zo znizenym zdvihom neznizi cize vyslap bude trvat tak isto ako pri vyssom zdvihu.


moj to si este asi necitil rozdiel ako sa slape dokopca so 160mm vpredu ked to znizis na 100mm alebo 140mm.
Samozrejme ze vaha neklesne, ale pohodlie pri slapani a celkova geometria je podstatne lepsia ked slapes dokopca.
17.06.2009 - 13:46:11
00
Myslím, že Evo to napísal za mňa. Nevyjadroval som sa k zmene charakteristiky pružiny, síce aj tá sa o niečo málo zmení.
17.06.2009 - 16:17:51
00
Nechcem sa hádať,ale mne to až taký užasný rozdiel nepríde,mám znižovanie zvihu a skúšal som ho,len raz,alebo dva na skúšku.Nakoľko ma to nejak neuchvátilo,tak jazdím stále na 160,tak isto nepoužívam ani lock,ktorý mi príde tiež zbytočný.Samozrejme každý môže mať na to iný názor :wink:
17.06.2009 - 17:08:46
00
To akoze dolekopcom nie je treba vediet bikovat, kedze si sa doteraz venoval DH. Inac vitaj v Kosickom klube GT Force. Vidim ze si si ho upravil viac na enduro, ja zase na "chrta" :D :D a treti kus v KE ma Ja?No!.


To s tym ucenim som skor myslel sebaironicky, kedze som pisal o svojich uz absolvovanych padoch v spojeni s tym, ze na tomto biku by som uz nerad padal. Ale to si clovek nevyberie.
A vdaka za privitanie v klube :). Bike je sice trochu tazsi, ale nejako mi to nevadi. Do kopca zvladam bez problemov (samozrejme s tvojim bikom by si mal urcite vyhodu co sa vahy tyka) , ale dolekopec je jedna nadhera. A mal som v umysle urobit si endurko.

S bikom som uz spokojny, kedze od zaciatku boli mierne problemy. Najprv trochu tiekla vidla, ale prestala nieco po 100 km. Potom pukali capy, hrozne ma to stvalo. Prestali po 200 km. Hned pri prvom vyjazde rachla retaz, tiez "potesilo". A brzdam tiez chvilu trvalo kym sa "chytili", ale teraz uz pracuju ako maju. Len predny kotuc pri jazde stale zvoni, neviem ho poriadne nastavit. Nesucha, len proste vibruje a vydava zvonivy zvuk. No a samozrejme to chce trpezlivost pri celkovom nastaveni biku.

Momentalne riesim stresny nosic na ten bike. Co je vcelku problem, lebo ma vysoky podvozok a ked som skusal v predajni thule freeride 530, tak malo kratke rameno, no a thule proride 591 som si nie celkom isty uchytom, proste sa bike vysmykol. Ale to je asi do inej temy.
21.06.2009 - 09:27:16
00
Kraasa - nech to slape ako ma...
18.03.2010 - 09:35:07
00
Ozivim temu.
Rozhodujem sa medzi prerabkou Lyrika na u-turn, alebo kupit maguru wotan.
Ake mate skusenosti s wotanom? Jazdi ju niekto? Pripadny servis, zavady, co vydrzi.

Dik
13.11.2012 - 10:19:42
00
Zmena zdvihu pomocou u-turnu je uplne naprd. Treba tocit tym tocitkom "donekonecna" ako blazon. Takyto system na zmenu zdvihu je nepouzitelny.
19.11.2012 - 01:18:45
00
Ozivim temu.
Rozhodujem sa medzi prerabkou Lyrika na u-turn, alebo kupit maguru wotan.
Ake mate skusenosti s wotanom? Jazdi ju niekto? Pripadny servis, zavady, co vydrzi.

Dik

wotan jazdil martinux
19.11.2012 - 07:14:25
00
Martinux jazdil Thora a nie Wotana. Wotana jazdil Unicorn
19.11.2012 - 10:45:21
00
par cm hore dole :)
19.11.2012 - 14:46:43
00
Pár cm a asi 600g ... ale to asi nie je podstatné.
K veci ...
Nechcem byť kritický voči obom spomínaným Magurám, ale v tomto prípade som presvedčený že prerobiť Lyrik je rozumnejšie a lacnejšie, ako kúpiť jazdenú vidlicu. Hlavne ak jej stav je diskutabilný ...
20.11.2012 - 07:30:15
00
Zajtra by mal dorazit u-turn kit, uz to len poskladat :)
20.11.2012 - 11:53:54
00
keyboard_arrow_up