no a pri meneni oleja sa nerozobera nic, len vypoustny srob
Ak si myslíš, že tým, že cez spodný šrób vypustíš
olej a hneď naleješ nový si urobil servis, si na veľkom omyle
Okrem výmeny oleja je treba vyčistiť stieráky a molitanové krúžky pod nimi. Všetky tie zodraté vnútorné nohy sú z toho, že sa jemný prach a blatko dostane pod stierák a spolu s
olejom tam vytvorí brúsnu pastu. Taktiež je dobré nechať vytiecť všetok olej z vonkajších nôh a aspoň trochu ich prepláchnuť povedzme aj starším no čistým olejom, alebo vytrieť mäkkou handričkou. Bordel sa totiž drží vnútry a keď tam naleješ nový olej, zmieša sa s tým svinčíkom čo tam zostal a si tam kde si bol pred "servisom".
Ak robíš výmenu oleja tak ako si to napísal, tak ju kľudne rob aj častejšie ako po 20 hodinách