kupovať v dnešnej dobe giant po tom všetkom je len vyhadzovanie peňazí.Je to dlhodobý problém ktorý rákosníci absolútne nemajú záujem riešiť.


Ak ho praskneš vždy v záručnej dobe tak je to náhodou dobré. Mať každé dva roky nový rám nie je predsa od veci... :lol:
14.12.2012 - 07:20:39
00
hadam by ste nechceli aby najvacsi vyrobca bicyklov alebo ramov na svete vyrobil ram ktory nepuka... pani, nielen v nasej najvacsej dedine sa pravidelne zgrupuje banda idiotov na jednom mieste (a sem tam davaju stadial aj priamy prenos) ale evidentne aj na Taiwane ich je dostatocne mnozstvo, inak by taketo nieco nemohli vypustit medzi ludi, pretoze ak si to nevedia spocitat tak to mohli aspon otestovat, ale ako vidime najlepsie sa testuje za peniaze zakaznikov... dalsia vec co im praska je spodne vahadlo na Reigne X to je tiez velmi znama pesnicka.
14.12.2012 - 08:07:07
00
myslis ze to je pravdive hodnotenie...., ako mozu byt downhilove brzdy horsie ako XC? alebo avid XX skoncili na zlom mieste? - sa mi to nezda relevante - iba kebyze to robili pomer cena/vykon

Ano, bikeradar.com v hodnoteniach dosť zohladnujú cenu za daný komponent a samozrejme pomer cena/kvalita (vykon). Co sy myslel tym XC a downhill brzdy. Ak je v nich nejaký rozdiel, neviem. Niesom odborník, no myslím si, že tie najvyššie rady Avidou X0 a XX, oni niesu funkčne lepšie ako Elixir 7 a 9. Oni sú len lahšie na hmotnosť. V tych najvyšších triedach komponentov ide už len o váhu a práve to je na úkor kvality a funkčnosti. To je pre pretekárov/fanatikov. Ja by som nešiel nad úroveň XT, elixir 9 a podobne vo všetkych komponentoch.
14.12.2012 - 08:11:34
00
Ropa, tvoj príspevok vo mne vyvolal otázku:

Je idiot ten čo vyrába šmejd, alebo ten kto ho (sústavne) kupuje?
14.12.2012 - 08:36:27
00
to je tiez spravna otazka... najhorsie je ze oni to vobec nefixnu ale daju ti znova to iste o com vies ze to znova pukne, a ceresnicka je ze ono to asi nestihne 3x puknut pocas zaruky takze ti ten zolik ostava vo vrecku. V tom pripade je zakon na ochranu spotrebitela kratky...
14.12.2012 - 09:47:31
00
ten spoj h.rámovej a sedlovej trubky je najviac zaťažovaný a ani po rokoch nie su schopní to spevniť.
14.12.2012 - 10:35:34
00
Ani spevnit, ani zmenit. Obrie sily, ktore tam posobia to potrhaju. Jedine co z toho vychadza je, ze jediny vyvoj, ktory sa deje, je dizajn a dlzky trubiek, bez akehokolvek sledovania kvality serie, bez vyvoja odpruzenia.
...
14.12.2012 - 10:47:17
00
Na svete je stále dosť "značkových idiotov" bez vlastného úsudku. Tak prečo by mal výrobca meniť niečo, čo sa vďaka "objektívnym" testom predáva?
14.12.2012 - 11:01:20
00
Ani spevnit, ani zmenit. Obrie sily, ktore tam posobia to potrhaju


a este ktomu TOO- tepelne ovplyvnená oblasť po zváraní tomu tiež asi na tom mieste nepridáva
14.12.2012 - 11:17:35
00
jogcar: Cannondale na niektorých modeloch používa v rámci "System Integration" tzv. "Backbone" - sedlová trubka vrátane uchytenia hlavného čapu zadnej stavby a stredového púzdra je kovaná z jedného kusa. Určite to nie je všeliek, ale menej zvarov v namáhaných miestach poteší...
14.12.2012 - 11:44:16
00
Čaute, chcel by prispieť mojou skúsenosťou s Custom Avid Elixir 7 SL.
Kúpil som si teraz bike a mám tie brzdy. 200mm kotúč na predku. No neviem, ale mám z nich veľmi rozpačité pocity. Na môj vkus sú slabé a mäkké. Je to moja prvá skúsenosť s kotúčom. Keď porovnám s mojím V-brake Shimano LX 2003 tak veľké sklamamie. Na LX nie je problém presné dávkovanie a jazdenie po prednom. A na Avide ťahám riadne aby poriadne brzdili. Bike (aj brzdy) už je zabehnutý, teda nie fuglovka a v servise mi (pri preberaní bajku) povedali že sa na brzdy pozreli a sú ok.
Pre objektívnosť dodám že som jazdil zatiaľ iba po chodbe v budove na linoleu a sú to dva odlišné typy bajkoch (váhovo sú na tom približne rovnako). Odmastenie kotúča som robil, ale bez zmeny. Ešte vyskúšam vonku test (pri lepšom počasí), že to dám napr. na 40km zmerám brznú dráhu prednej brzdy na oboch bikoch a porovnám. Ak brzdná dráha bude porovnateľná s LX alebo nebodaj horšia pôjdu preč. Napíšem výsledok aby som nehanil možno dobré brzdy.
14.02.2013 - 19:07:07
00
nemôžu byť zavzdušnené keď sú mäkké ?
14.02.2013 - 19:18:32
00
Zvažoval som či náhodou nie sú zavzdušnené, neviem potvrdiť, uvidíme. V podstate nie sú veľmi mäkké, len keď chceš odtlačiť vzor dezénu plášta na podklad tak treba môj vkus dosť ťahať :) a citlivosť a presné dávkovanie tým pádom ide do prd..e. Inak ešte som zabudol uviesť že mám 29 kolesá. Možno to má vplyv. Každopádne pojazdím vonku a uvidíme.
14.02.2013 - 20:09:32
00
veď ja to vravím furt, že véčka sú lepšie :P

Ale nevešaj hlavu, vonku sa to zlepší - Avid dodáva brzdy so sintrovanými doštičkami a tie sa potrebujú zahriať na pracovnú teplotu. Alebo inak povedané, potrebuješ ich ešte "vypáliť". ;)
15.02.2013 - 02:38:54
00
keyboard_arrow_up