Nuž, lenže šikovné ručičky tú matičku dotiahnu, babrácke nechajú uvoľnenú. Jazdou sa ešte viac povolí a zrazu príde drobná nehoda - kameň, konár, alebo niečo iné, čo na potvoru presne trafí ventilok. Alebo sa na lúke pohodí bicykel a tam just niečo tomu ventilku zavadzia.
Ešte som nevidel, aby sa ten tŕň ohol pod zatiahnutou matičkou, ale pod povolenou, to áno. Aj mne sa ich pár podarilo ohnúť, napríklad pri fúkaní.
Všetci mudráci si to môžu vyskúšať - zatiahnuť, zobrať kliešte a skúsiť ohnúť. Tŕň sa ohne nad matičkou, nikdy nie pod ňou. Alebo sa pod matičkou zlomí.
27.12.2012 - 19:47:14
00
AV je naj. Majú tieto"galuskové" ventily aj nejakú výhodu? :D


Naposledy upravil usatetorpedo dňa 27.12.2012 - 20:48:34, celkovo upravené 1 krát.

27.12.2012 - 20:25:01
00
usatetorpedo: *Výhodu... každý si kúpi to, čo mu viacej vyhovuje :)
27.12.2012 - 20:26:59
00
JoKo, maticka bola zatiahnuta. Zober si konecne okuliare a pozri si tu fotku poriadne. Evidentne to ten capik skoro vytrhlo pri tom ohybe. Btw. narovnal som ho a nezlomil sa. Aj to je dost prekvapive (rovnako ako ta "demolacia").
27.12.2012 - 20:34:12
00
http://petonz.mtbiker.sk/ naštartoval Mercedes a už sa na cyklistiku vykašlal :lol:
27.12.2012 - 20:35:15
00
AV je naj, keď dostaneš defekt 100 m od benzínovej pumpy. Niekde v lese a bez poriadnej pumpy! Hmmm...!
27.12.2012 - 20:39:39
00
http://petonz.mtbiker.sk/ naštartoval Mercedes a už sa na cyklistiku vykašlal :lol:
cekujem kedy pride,ale podla mna,ten jeho acc je uz suci na purge :D
27.12.2012 - 20:46:44
00
Galus verzus autoventil: autoventil býva niekedy vadný, a vtedy púšťa vzduch. Na galuskovom keď sa dobre dotiahne tá matička, tak by nemal vzduch púšťať. Ručne sa fúkajú oba typy zle. Akurát že galus sa dá ešte aj ohnúť. No ale to sa dá vyrovnať kliešťami.
27.12.2012 - 21:04:53
00
http://petonz.mtbiker.sk/ naštartoval Mercedes a už sa na cyklistiku vykašlal :lol:

Ale prd. ležím v posteli s teplotou.

Fotka je z netu. no stalo sa mi niečo veľmi podobné :D na rovnakom náboji ... (old school cesťák)

A deemax. Auto bolo navrátené majitelovi. (nesedí vin číslo)... Takže zatiaľ som bez auta a ten chrapúň ma stál kolky a vybavovačky na kontrole originality.
27.12.2012 - 21:19:12
00
PetoNZ - to sme už dvaja :( čo ležia v posteli chorý.
27.12.2012 - 21:22:02
00
PetoNZ:vidiet ze si amater :D v kupovani auta :D
27.12.2012 - 21:23:34
00
Galus verzus autoventil: autoventil býva niekedy vadný, a vtedy púšťa vzduch. Na galuskovom keď sa dobre dotiahne tá matička, tak by nemal vzduch púšťať. Ručne sa fúkajú oba typy zle. Akurát že galus sa dá ešte aj ohnúť. No ale to sa dá vyrovnať kliešťami.


Vadný autoventil sa dá jednoducho opraviť výmenou vložky, čo u Galuskového ventilu (pri nerozoberatelných ventiloch) nejde. Na dvoch dušiach sa mi stalo, že galúskový ventil púšťal - výmena duše.. iné riešenie nevidím. (matička bola dobre dotiahnutá) ručne sa fúkajú oba typy dobre. ak ohneš galuskový ventil a narovnáš ho, tak stále ostane ohnutý (nevyrovnáš ho na 100%) takže ho nezatiahneš na doraz (iba ak kombinačkami).. ak ho ohneš a vyrovnáš viackrát, zlomíš ho (cyklické namáhanie..) :)

záver: obidva sú dobré, len netreba byť manták :)
27.12.2012 - 21:33:40
00
A ako meráte tlak pri galuskovom ventile? Na AV mám merač, ale na galuskový som nevidel.
27.12.2012 - 21:48:01
00
VAGIMIR nasadím pumpu na ventil, násada stlačí vložku ventilu a na manometri sa ukáže hodnota :) alebo http://www.slime.sk/product/digitalny-tlakomer-pre-presta-ventil-galuskovy.html
27.12.2012 - 21:51:27
00
PetoNZ:vidiet ze si amater :D v kupovani auta :D


Canopus asi som smoliar :( no nevadí mám zatial octaviu tour ... ale určite chcem niečo viac.. nejaké peniaz odišli (2000€ na novú DJ techniku a dymostroj) ale za zvyšok kúpim niečo v dobrom stave
27.12.2012 - 22:11:15
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up