tak klobuk dole: dzuch-ban:s kolego sme chodili na dialni LV-TT a spotreba vysoko nad 7 litrov a to sme isli 90kou :D,tak mas potom stastie
za rok dva budu airhybridy a to vyzera velmo fajin
21.02.2013 - 15:59:11
00
tiež mi to nepasuje na 6,5 litra pri benzínovej 1,6, ktorá sa robila len s 5stupnovou prevodovkou.
teraz jazdim focusa 1,0 125k 6kvalt a ten má pri 130km/h 2900 otáčok. dá sa s tým robit o liter mensia spotreba ako na tej starej 1,6i.


Tak ja mam stareho Focusa 2001 4dv s 1.6 motorom a celkovu spotrebu po najazdenych vyse 80-tis km (celkovo cez 200-tis) mam 7,4l/100km. Pritom mam 4-stupnovy automat, ktory zerie o 1 liter viac ako manual. Oficialne pisane mam mesto 11.2, mimo mesta 6.2, kombinovaná 8.0. Dialnicnou rychlostou 130 tacho (120 GPS, 3200ot) mam spotrebu okolo 7 litrov (nasposledy 600km za 5,5h do Nemecka spotreba 6,9), ak idem 120 tacho (3000 ot)tak aj 6.5-6.7 litra. Po okreskach sa da ist aj za 6.3, vacinsou zatazeny 2 ludmi a batozinou. Samozrejme v meste to v zime zere aj 10 litrov.
Posledna skusenost je z lyzovacky na Strbskom. 5-ti chalani, 5 dni v apartmane, kopec jedla, 4x bezky a prislusenstvo v hovadskom boxe na streche. Protivietor smer Poprad a spotreba 8,5. V stupaniach okolo LM musel automat podradovat, spomalovali sme az ku 100vke :-) Spat to bolo 8 litrov/100km.

Preto si myslim ze pri rozumnej jazde nieje problem dosiahnut s manualom spotrebu 6,5 litra.
21.02.2013 - 16:16:34
00
to jfab: mozno Nissan Note 1,6 by mohol byt konkurentom k Ford Fusion, ale asi nema zvyseny podvozok. Auticko s vacsim kufrom a mensimi rozmermi by mohlo byt aj Audi A3 Sportback.
22.02.2013 - 08:23:16
00
Chcel som akurát napísať, že Nissan Note. Je to rovnako malé ako Fusion a tak isto je aj ten na krpatom podvozku. Keď som vyberal nové auto chvíľu bol Note favoritom no rýchlo som pochopil, že je to až moc malé.... Fabko buď znížiš svoje priority alebo navýšiš cenu. Ja som spokojný s Touranom, praktické, zatiaľ za 5 rokov spoľahlivé /TDI/, dostatočne priestranné pre rodinu aj bicykle no v tvojej cene by si kúpil asi len šrot s 1,6 motorom ktorý je na toto auto ešte príliš málo./ Tak povedal predajca./
22.02.2013 - 08:55:06
00
Ved pisem, ze napokon mozno vsetko skonci inak. Realita v bazaroch ukaze smer. Za "zazrak" by slo dat o tisicku viac. Mozno pride ponuka, ktora sa neodmieta. Dam vediet, ako to skoncilo.
22.02.2013 - 09:16:47
00
drzim palce, nech kupis nieco s cim budes spokojny
22.02.2013 - 09:20:56
00
Preto si myslim ze pri rozumnej jazde nieje problem dosiahnut s manualom spotrebu 6,5 litra.


Samozrejme, ze sa dala pri tej 1,6 spravit spotrebu 6,5 a aj som taku robil, ale nie pri 140km/h ako pisal Dzuch-Ban, ktory sa potom poopravil :)
na tom novom jednolitri, som nabehal cca 20 000 km a urobil som kombinovanu spotrebu 5,6 co je na benzinovy Focus viac ako slusne. teraz mi dali na nejaky cas benzinovu fiestu (1,25i), este je v zabehu a robim tam spotrebu vacsiu ako na tom jednolitrovom focuse. dufam, ze sa na nej nebudem vozit dlho. je to lenive a pazrave :)
22.02.2013 - 10:58:29
00
ten jednoliter ecoboost by ma zaujímal,netuším ako môže ísť motor z mixéru v aute :D :D
22.02.2013 - 11:05:40
00
uprimne? strasne som sa toho bal, ze co za blbost to sudruhovia vymysleli. cakal som slaby vykon a vysoku spotrebu. tych cca 20 000km ma presvedcilo o opaku. treba sa na tom povozit:) ja som si ten motor tak oblubil, ze ked som vyfasoval na jesen Kugu 2,0 TDCi, po tyzdni som si pytal nazad Focusa :)
jednak kvoli lepsiemu podvozku- menej sa naklana a na dieseli mi vadil ten spomaleny turbo efekt a kratky prvy prevodovy stupen.
22.02.2013 - 12:14:40
00
A zivotnost tych motorov odhadujes na kolko ? :)
22.02.2013 - 12:27:48
00
A zivotnost tych motorov odhadujes na kolko ? :)
vies,ked to nie je jeho auto,tak mu to je jedno,ale menit 2,0TDCi KUGA za ECOBOOST ruka hore
22.02.2013 - 12:37:52
00
patoo: tazko povedat. na SK sa jednolitre predavaju od septembra. dost zlu povest malym preplnovanym benzinakom spravila skodovka s ich problemovymi 1,2 TSI. preskakovala im rozvodova retaz, kvoli zle vyriesenemu napinaku a stretali sa piesty s ventilmy. tieto fordacke jednolitre maju remen a konstrukcne sa vybrali inou cestou.
potichu sa hovori o minimalnej zivotnost 240 000km, ale v praxi to otestovali zatial len masiny na fordovom okruhu v belgicku.

canopus: tak zas jedno mi to nie je. predal som uz nejedno auto s jednolitrom, ziadny zakaznik ma zatial nenahanal s mačetou v ruke :)
ja a vseobecne auta tejto triedy nemusim. su to take ***** do terenu nevhodne, na ceste neohrabane :)
22.02.2013 - 12:47:06
00
čas ukáže..
ale rád by som sa v tom odviezol...
hlava mi to nebere,nebere mi celý downsizing :D
hlavne v mondeu už to nechápem... :D už nech to vyrobí hocikto,ale kto si to kokso kúpi...
22.02.2013 - 14:32:10
00
Ked sa budes chciet povozit, posli mi SS a dohodneme sa :)
do Mondea to daju len kvoli tomu, aby ten motor zasa spropagovali a kvoli cene -aby mohli napisat, ze mame Mondeo od 19 000€ bla bla bla. gro predaja bude stale 2,0 TDCi a ten 1,0 si realne kupia na SK dve zeny :)
22.02.2013 - 14:40:50
00
na Ford sa prosim vykašlite....
22.02.2013 - 18:44:35
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up