laco a nebojíš sa, že ten lampáš, keď ho más hore na prilbe, zrušíš nejakým dolevisiaacim konárom ?
Veruže nebojím. Ešte sa mi to pri bicyklovaní za dva roky, čo to takto používam, nestalo. Je síce pravda, že pri bicyklovaní dosť intenzívne používam aj oči.
Inak, ten batterypack so 4x18650 je na prilbu naozaj veľmi ťažký. Upnutie lampy na prilbu riešim
TÝMTO. Dá sa to však vyrobiť aj z priloženého gumového popruhu.
Čo sa týka jazdenia v lese. Je dobré mať
svetlo nielen na riadidlách ale aj na prilbe. Kam mám otočenú hlavu, tam si posvietim (aj do strán, aj do diaľky).
Mne sa veľmi osvedčila kombinácia
TEJTO ZOOMOVKY na riadidlách, ktorá mi rovnomerným kužeľom svetla osvetľuje priestor pred kolesami. Do diaľky a šírky potom slúži
TOTO S REFLEKTOROM umiestnené na prilbe. Obe
svetlá sú už s diódou XM-L U2 (ale ani XM-L T6 nevadí, rozdiel v množstve svetla je len cca 10% menej oproti XM-L U2). Vyskúšal som pritom už viacero kombinácií (2xreflektor alebo 2xUF2100 na riadidlách+reflektor na prilbe a pod.)