Ak je to tak predajca tymto ziskal len dalsich svojich priaznivcov :bow:
08.04.2013 - 20:10:51
00
Tak každému sa prihodí chyba. Ja osobne mám s kubicasportom dobré skúsenosti, a to preplatenie rámu značí o korektnosti predajcu.
08.04.2013 - 22:00:43
00
bol som tam sice len 2x pre 2 biky, jednanie bolo vzdy ustretove.. ale servis si radsej urobim sam :)
08.04.2013 - 22:06:42
00
Myslím, že je vhodné, aby sme záležitosť objasnili. Zákazník prišiel k nám do obchodu s cestným rámom a vidlicou, mal záujem o kúpu hlavového zloženia aj s montážou. Po cca 2 týždňoch sa nám podarilo požadované mierne atypické hlavové zloženie naskladniť.
Bohužiaľ hlavové zloženie nestačilo len nalisovať , ale bolo potrebné aj hlavovú trubku pribrusiť -zväčšiť otvor pre hornú aj spodnú hlavovú trubku, aby do nej hlavové vošlo.
Ram bolo treba pevne upnuť. Nepostačoval na to bicyklový stojan, ktorý upína rámovú trubku alebo sedlovku. Rám mechanik upol o stredové zloženie do zveraka, cez tenký kartonový papier a vybrusil hlavovú trubky dľa potreby.
Týmto štýlom vzniklo otlačenie zubkov zveraka v stredovom zložení a aj narušenie farby na hlavovej trubke.....
Mechanik urobil viacero chýb hoc s dobrým úmyslom. Bolo treba zákazníka informovať o tom, že rám treba prispôsobiť, vysvetliť mu, možné dôsledky, respektíve doporučiť mu , aby sa obrátil na výrobcu, ktorý by mu doporučil presné hlavové zloženie.
Bola to súhra zbrklosti, neuváženosti a neskúsenosti, čo sme si aj patrične v kolektíve vysvetlili.
Zákazníka sme na druhý deň od prebratia rámu kontaktovali a navrhli mu riešenie, že rám od neho odkúpime v hodnote ,za ktorú ho kúpil, čo akceptoval.
Uvedomujem si, že to nieje len o vrátenej sume, ale aj o stratenom čase, ktorý vynaložil, kým si rám zadovážil a ešte raz sa zákazníkovi ospravedlňujem.
Vecte, že mňa vzniknutá situácia trápila viac, nakoľko nemôžem pokojne spávať ak viem, že zákazník od nás odchádza nespokojný.....možno je to aj preto, že obchod má aj moje meno.
Preto to berieme ako poučenie pred sezonou 2013 a celý tým Kubicasport budeme o to viac k zákazníkovi ústretovejší, rozvážnejší a snažiť vyvarovať sa nedorozumeniam.

PS1: Hľadanie mechanika je stále aktuálne! Naši dvaja hlavný mechanici začínajú mať toho výrazne veľa a to ešte nevykuklo slniečko, prosím, stále sa hovorí o vysokej miere nezamestnanosti a nám napísalo minimum uchádzačov.... prosím ozvite sa nám!
Priatelia, hľadáme do našeho kolektívu servismana bicyklov aj na trvalý pracovný pomer u nás v Žiline na Rosinkách.
Ponúkame slušné finančné ohodnotenie, kolektív bikerov ...
Očakávame znalosť minimálne základných servisných úkonov, zodpovednost, ústretová komunikácia so zákazníkom...
teším sa na záujemcov na kubicasport@kubicasport.eu alebo 0907 837 854

PS2: V máji 2013 sa budeme sťahovať do nových a výrazne väčších priestorov k Výhľadni na Vodné dielo - budova nad pizzeriou Marina, oproti pracovným odevom Koros alebo 300m metrov od terajšieho obchodu. Tešíme sa, že Vás konečne privítame v našom vysnívanom veľkom obchode a nie v garáži ;)
08.04.2013 - 23:30:08
01
Slovo chlapa :y: Až mám nutkanie dať to za vzor niekomu z inej témy... :angel:
09.04.2013 - 07:54:13
00
veduci:nemam slov :x si prikladom asi pre vsetkych na SVK
:y:
skladam pomyselny sirak
09.04.2013 - 08:08:01
00
tak taketo ustretove jednanie a priznanie si zeano spravili sme nejaku chybu to sa vazne na slovensku len tak nevidi :y: ja mam tiez zatial len dobre skusenosti s touto predajnou :-)

tiez mam cestny ram spider :-) hlavove som si najskor nechal poslat od slovenskeho predajcu tychto bajkou...ten mi poslal male :-D tak som mu ho poslal spat a objednal hlavove priamo od ceskeho predajcu tychto ramov...ktory mi aj poradil ze ktore mi tam presne sadne :-)

je totiz pravda ze rozmery tych hlavovych co pouziva spider su nie zrovna najbeznejsie :-D

dufam ze ked pojdem niekedy do zilliny kvoli bajku tak ze ten obchod najdem rychlejsie ako ten doterajsi :lol: lebo v ziline som bol zatial len 2 krat a ten druhy krat bolo kvoli bajku a najst ten obchod mi trvalo asi pol hodku :-D ale nakoniec som nasiel a odchadzal spokojny ze sa problem so stredovym zlozenim vyriesil :-)
09.04.2013 - 09:28:32
00
Aj chcem niečo napísať, (sám som obe strany vyzval k vyjadreniam) ale nemám slov. Ako by sa to ani na Slovensku nestalo...
09.04.2013 - 10:09:44
00
Tak každý musí začať od seba. Keď sa bude takto stavať ku problémom každý, zachvíľku už nebude treba hovoriť, ako by sa to ani na Slovensku nestalo.
09.04.2013 - 13:17:23
00
lenze to sa na slovensku tak skoro neudeje....pretoze ak by bol kazdy takyto poctivy a ustretovy tak by poniektore individua nemohli kradnut a ulievat si peniaze .....
09.04.2013 - 14:48:47
00
Mas pravdu... mna tiez netesi, ked si idem na vyjazde kupit vodu do lidla a nemozem odist od bicykla ani na 5 minut bez ochrany... ale svet okolo nas je taky aky si ho urobime.
09.04.2013 - 19:20:36
00
Veduci, klobuk dole. Prikladne spravanie podnikatela..to hovorim ako sutdent ekonomickej fakulty a nie ako biker.
16.04.2013 - 21:32:22
00
Moja prvá a posledná návšteva servisu skončila poškriabaným predstavcom :(
24.04.2013 - 19:11:18
00
Otázočka, pár príspevkov vyššie písal o zmene adresy, tá čo je na ich stránke kubicasport.eu je aktuálna, či nie?
20.06.2013 - 21:25:09
00
Veľké sklamanie čo sa týka aktuálneho servisu bicyklov. Pred dvoma mesiacmi som dal za komplexnú prehliadku horského bicykla 17 EUR.( V tom bolo aj spravenie osmičky ) Pred dvoma dňami dala žena do tohto servisu na kontrolu po 1 roku od kúpy ( tiež v tomto obchode ) trekingový haibike ( rekreačne využívaný ) a dnes, keď som si prišiel poň už za tú istú komplex. prehliadku chceli 30 EUR ! ( Pritom nič nevymieňali, len pozreli, podoťahovali, resp. vyčistili - vyjadrenie servisáka ). Keď som sa spýtal prečo to zvýšenie, bolo mi povedané že sa len približujú cenami konkurencii. Ak má byť toto to približovanie - t.j. neupozornenie zákazníkov vopred na skoro 100 % zvýšenie služieb, tak mi z toho zostáva len trpká pachuť pri pomyslení či sa my k tomu západu niekedy vôbec aspoň priblížime. ...
02.07.2013 - 18:09:47
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up