nenasiel som tu taku temu a nakolko je vela ludi, ktori maju zaujem o canyon a info, ako to je zo servisom, zarukou, tak tu su vyjadrenia od Tomasa Glabaznu (kontakt point pre SR a CR):

Servis, reklamace - veškeré záruční opravy a reklamace řešíte vždy přímo se mnou, kdy si od Vás vyzvednu kurýrem zásilku s reklamovanou součástkou nebo celým kolem a reklamaci řeším s lokálním zastoupením značky komponentu. Klasický či pozáruční servis můžete svěřit kterémukoliv kvalitnímu servisu ve Vašem okolí - na našich kolech není nic nestandardního, s čím by si neuměli poradit. Garanční seřízení (po cca 100 km) není vyžadováno pro uznání záruk a je tedy jen na Vás zda si jej necháte udělat či nikoliv. Je však třeba dodržet intervaly dané výrobcem u servisu speciálních komponentů (např. vidlice, tlumič).

Záruka – na všechny rámy Canyon poskytujeme nadstandardní záruku 6let, na komponenty pak platí klasická dvouletá záruční doba, kromě komponentů podléhajících opotřebení (např. řetěz, čepy, pláště, apod.)

- moznost zmeny konfiguracie a farieb - to nie je mozne, vybava a farby iba ako su na obrazku na oficialnej stranke canyonu
25.04.2013 - 08:28:19
00
keyboard_arrow_up