Chlapi, skúste Hutchinson Fusion III. Absolútna spokojnosť... za sezónu 1-2 defekty pri cca 12.000km , vážne dobré, rýchle, spoľahlivé aj daždi... ( inak francúzov nemusím... )ale čo je dobré, je dobré...
18.03.2013 - 23:40:32
00
Este by to bolo v cenovom limite, v porovnaní s tými 4000s sú na tom ako ?
19.03.2013 - 00:01:33
00
Ak sa pýtaš mňa, osobne mám pocit, že sa lepšie odvalulú. ale 4000gp chili compound som jazdil len v galuskovej verzii
19.03.2013 - 00:24:40
00
No dííky teda, favoriti by boli zvolený, idem počítať ešte dákie recenzie no a niektoré vyskúšam.
19.03.2013 - 15:41:27
00
otazka mozno pomino, ma vyznam menit predny plast za zadny, ci ani nie, koli rovnakemu opotrebeniu? ako na aute :)
zadny vyzera byt o dost horsie na tom ako predny:) po sezone s mojimi 90kg :)mam Michelin Pro3 Race, cize sliky :)
15.04.2013 - 20:33:23
00
Nemá význam. Nevidím v tom žiaden zmysel. Nikdy som to nerobil. Robota navyše. Opotrebuje sa? Dám nový. Vždy mám nejaké plášte v rezerve. (mimo študentských čias, keď bubáky neboli)

Dupľom by som to nerobil na horskom, kde som zvyknutý na nejakú priľnavosť a vlastnosti plášťa. Keď tam "zrazu" dám zodraný zo zadného kolesa, tak si skôr rozbijem držku, lebo v priľnavosti môže byť výrazný skok k horšiemu. :-)

Mimochodom Pro 3 Race používam na prednom. Na zadný dávam výpredajový speedium 2 (25-622) ;-)
15.04.2013 - 21:39:49
00
Napredu mam "mišlen dynamik šprot" a na zadu je tiez nejaky "šprot" tuším švalbe či čo, ani neviem, kupil som to narychlo ked mi rachla zadna 25ka aby som tam nieco mal... je to 23mm plast
20.04.2013 - 18:04:05
00
Zdravím, rozmýšľam nad prechodom na plášťovky. Galusky sú zatiaľ u mňa pasé, nakoľko by som musel kupovať aj nové kolesá. Je to rozumná voľba? Alebo radšej investovať do lepších plášťov?
21.04.2013 - 12:28:06
00
no pozeram ze matt ma konecne v ponuke 25mm lithiony, tak asi hned nakupim do zasoby dake, pre istotu ak sa moje conti attack/force zoderu :)
21.04.2013 - 22:46:19
00
zrovna som sa chcel spýtať na tie lithiony :) bol som rozhodnutý zobrať tie 23 ale rozmýšľam, či nakoniec predsalen nezobrať tie 25... je v tom veľký rozdiel čo sa týka komfortu alebo napr. v zjazdoch či je to jedno?
22.04.2013 - 17:50:03
00
za seba poviem ze to je jedno.
22.04.2013 - 18:04:19
00
ta 23 sa aj tak roztlačí na minimálne tých 25mm v zadu a v predu myslím že 23 stačí bohate
22.04.2013 - 20:45:11
00
Mam tiez M. lithion II. 23 a su to paradne, aj vahovo slusne treningove plaste za rozumnu cenu. 25-ky? Mozno tak na nejaky velky vylet, ale na bezne kratke treningy zbytocne si myslim..
25.04.2013 - 12:54:30
00
mam na pozicanom biku par dni Mavic Aksion plaste a ... KATASTROFA
tie plaste neprajem ani najhorsiemu nepriatelovi... za dva dni 5x defekt (dnes 4x, 2x predne a 2x zadne... mi bolo do placu v dazdi menit..) a menit ich je zazitok, ohol som jednu montpaku pri tom... lithiony som dal dole/hore uplne bez pak... a to ani nehovorim ze v zakrutach steasne smykaju (neboli nejak prilis zjazdene), aj na sucho, na mokro uplna katastrofa
27.04.2013 - 21:28:03
00
"Kvalita" od spoločnosti Mavic... :)

Continentaly GP 4000 sú jednoznačne najlepšie plášte, na akých som zatiaľ jazdil. Horšie to je s cenou.

Michelin PRO3 Race, jeden som po 1500 km prepichol 2-3cm sklom, druhý pri dojazde po páde (neuveriteľná osmička, 10km na ňom, potom strelila duša a 20km na vyfúknutom) totálne na odpis, nič nečakané. Ten prepichnutý sklom som skúsil zalepiť lepidlom na plátanie duší. Naleptalo to gumu a spojilo, zatiaľ snáď drží.

Michelin Lithion super, najazdených hádam x tisíc km, zadný až na kostru, ani jeden defekt! Za tú cenu super, ale keď je veľa vody a ťažký prevod/do kopca, alebo ľad, tak nedrží.

Michelin Lithion 2 už trochu horšie - jeden strelil po 220km, v pokojnom stave a zrazu rana. Fúkaný na 8atm, z ničoho nič na tráve buchol, diera v plášti do 4cm... Druhý mal defekt tiež asi po 500km, asi som prešiel cez nejaký sajrajt.
27.04.2013 - 23:05:52
00
keyboard_arrow_up