Lapierre: si myslis, ze som kok ? :D
Ja som sa do tej patrony nepustal, pretoze som ju chcel za kazdu cenu rozoberat a pokazil tym bezchybnu suciastku.Nie ! Siel som do toho stym, ze nemam co stratit. Bol tam este jeden dalsi problem. Podarilo sa mi ju poskodit na Plejsoch. Dovodom bolo, ze pri predoslom rame sa vidlica nedala pretocit. Bola ohnuta regulacia odskoku. Z pratrony pomalicky presakoval olej! :!: Vymena oleja bola uz len vedlajsia dodatocna vec, ktoru som chcel spravit. Bud by sa mi to podarilo, neak ohnut spat,utesnit, ci zalepit tekutym kovom, plus vymenit olej, alebo by som ju tak ci onak vymenil za novu. Cize problem na problem. No chcel som sa do nej aspon mrknut, aj tak som ju neotvoril. Ako pisal zihadlo 5 "kus za kus".
Ponaucenia nechajme na Ezopa :*
05.06.2011 - 00:22:17
00
Tak potom konečne chápem, prečo si sa do toho púšťal. Doteraz si to nikde nespomínal. ;)
05.06.2011 - 11:09:47
00
Aký by mal byť servisný interval vo vidlici, teda aspoň tlmiaceho oleja ? Veľmi ma to zaujíma, lebo sa mi zdá, že moja vidlica stráca citlivosť, može to byť aj špinavým olejom, mám RS Sid Team 2009 a olej nebol menený od kúpy (teda od Marca 2011)
01.09.2011 - 20:56:28
00
Dôvody môžu byť dva, buď málo mazacieho oleja alebo už to čo bolo olej, dávno olej nepripomína ale stala sa z toho brúsna pasta a treba ju vyčistiť.
Samotný olej v tlmení sa znehodnotí len málokedy (je uzavretý vo vnútornej nohe) a vydrží dlho, tu je u RS hlavný problém hladina oleja - olej stečie dole do mazacieho a vidla netlmí ani nejde až k dorazu...
03.09.2011 - 11:03:23
00
Hej, nadoraz až nechdí, ale tlmí až moc, tlmiaci ventil mám otvorený na 100% a vracia sa pomaly, ja mám, rád "kopavý chod" to by ale vyriešil olej s nižšou vyskozitou. Inak zvýšiť cytlivosť by sa podarilo aj tuning testom, nie?
03.09.2011 - 12:16:35
00
mohl by som ssa spytat ze kolko oleja si tam dal ??
15.04.2013 - 20:52:00
00
Mne zase tlmic huci, uz aj po vymene naplni, vzdy pri poriadnejsom zatlaceni, tlmi az prilis, viete mi s tym nejako pomoct a poradit?
24.05.2013 - 16:57:34
00
Ťažko je súdiť z toho čo píšeš, kde je problém. Hlavne by si mal napísať o aký tlmič ide. ;)
26.05.2013 - 00:30:35
00
patrony a tlmice su rozne, neda sa univerzalne povedat co je problem. je to individualne. v zasade plati: vzduch v uzavretom systeme netlmi, rychlost reboundu sa DA ovplyvnit nizsim W, chod a priebeh kompresie sa neriesi olejom ale skor zmenou shim stacku. kazdopadne, do servisu sa nepustat pokial v tom nemate aspon trochu jasno.. staci ina hlbka ifp komory a dokaze to celkom slusne rozhodit priebeh... cize fakt ak ste si neni isty, radsej zverit niekomu kto to vie. (schvalne nepisem ze zverit servisu... nie kadzdy servis - aj ked sa do toho pusti - to naozaj aj vie) ...zial.
26.05.2013 - 12:20:29
00
Viem akurat ze je to tora 302 (130-90mm)z 2007 a ma u-turn aj lock, myslel som si ze to bude v oleji, potvrdilo sa to lebo tam bol motorovy, tak som vymenil aj tlmicovy aj mazanie som spravil a stale to huci, je to pruzinova vidla, tlmic bol modry, no neviem nic konkretnejsie
27.05.2013 - 09:54:32
00
jak to huci? dal si spravny olej? 5WT vidlicový..aj množstvo je doležite pre priebeh tlmenia a lock.. pruženie robi pruzina takze tam nieje co riesit,tak ako u turn -stlacanie pružiny
27.05.2013 - 10:08:14
00
Presne som dodrzal mnozstvo aj viskozitu, ale ani netusim preco to tak huci, myslim, ze akoby nemohol dobre pretekat ten olej, neviem to nejako presne popisat
27.05.2013 - 10:20:24
00
tak si mal skontrolovat ventyl, pripadne postletuj este tlmenie max-min. alebo si to zle poskladal :)
27.05.2013 - 10:27:52
00
Nejak extra som to nerozoberal, skusim este ten ventyl pozriet, zatial vdaka :)
27.05.2013 - 11:42:47
00
nazdar a na akej stranke alebo kde si zohnal tu tlmiaci patronu lebo aj mne bude treba do Z1-ky....
17.08.2013 - 19:43:29
00
keyboard_arrow_up