Ak je správne nastavený TerraLogic (L/H compresia), tak zabraňuje pohupovaniu pri šlapaní a nastavenie je na tento účel (niečo ako SPV len lepšie prepracované) Ak sa postavíš do pedálov tak sa sily znásobia a dochádza k prepružovaniu k čomu je určený Lock, ktorý tvorí doplnok tohoto systému.
Toto poznajú aj majitelia SPV, kde si nastavujú hranicu citlivosti. Ked bude
vidla nastavená na komfortnú tak pri šlapaní hupať nebude, ale pri nástupe do pedálov sa môžeš začať prepadávať ... Ak je nastavená na tvrdo, tak potom bude fungovať naozaj len na velkých nerovnostiach a komfort z jazdy bude nulový.
no dajme tomu, ze o tom nieco vies, ale ak si najdes niekde definiciu terra logicu, (vyguglil som nejake ceste specifikacie foxiek) tak je tam jasne napisane, ze to funguje na principe nejakeho zavazia ci co a ze to reaguje len na podnety zo spodu....no a kdesi pisal nejaky manik s novou foxou ze aj pri slapani v stoji je to relativne kludne
uz som to nasiel, bolo tam nieco v tomto zmysle:
"Písmeno X označuje technologii Terra Logic (vidlice je vybavena závažím, které zakrývá průtokový otvor tlumícího oleje a
otevře se pouze setrvačností nárazu odspodu, přičemž velikost nárazu, který vidlici otevře je možno z vnějšku regulovat)"