Jednoznacne by som uprednostnil Zipp-y. 303ky velmi chvalia na zlych povrchoch, aj ked s
galuskami na zly povrch by to asi nebolo ono. V minulorocnom
www.53x11.cz pisali, ze Boonen ked vyhral Roubaix na Zippoch, mal podhustene gumy na 4 atmosfery. To asi nebolo na galuskach. Je tam aj reportaz zo Zippu a rozhovor s hlavnym vyvojarom. Maju perfektnu techniku na simulaciu odporu vzduchu aj moznost testovania v tuneloch pouzivanych pre letecvo. Testuju tociace sa kola, vraj pri toceni su ine vlastosti, ako pri stojacich kolach. Zipp prisiel so sirsimi rafkami. Prisli na to, ze sirsie a nizsie rafky maju lepsie aerodynamicke vlastnosti, ako vysoke rafky. A su lepsie v bocnom vetre. Podla reportaze je vyroba Zippov velmi precizna. Pred 2 rokmi som vazne uvazoval o najlacnejsich hlinikovych 101kach. Karbonove 303ky vtedy stali okolo 2000 EUR. Prekvapuje ma, ze ceny sa tak pohli dole. Pri karbonovych kolach by som mal obavy zo zhanania specialnych brzdovych spalkov. Zippy bohuzial zatial nemam, pretoze
cestak ktory som kupil, sa dal kupit iba v ponukanych variantach, najlepsie boli Campagnolo Zonda. Je to skoda, v testoch bicyklov v casopise 53x11 zvacsa kritizuju, ze k bicyklu dali relativne zle kola. Super Six Evo s Red-om som videl v Bratislave v obchode s kolami Mavic Ksyrium Equipe, take som si dal na trekovy
bicykel a nepovazujem ich za adekvatne k Super Six Evo. Ked som sa zaujimal o ohlasy na 101ky, vsetci pisali, ze su relativne prilis drahe, ale nikto na nich skutocne nejazdil. Dufam, ze si nejake Zippy v buducnosti kupim. Vsimol som si, ze
www.kupkolo.cz ich neponuka aj s Campa orechom,
www.suncycle.sk ano.