Horal MTB maratón

10.08.2013
8. kolo - XCM Tour
MTB maratón
Svit (Slovensko)

Propozície, Súťaž, Reportáže, Výsledky
mal si to robit ako ja...
od sameho zaciatku bolo jasne ze bedna nebude ;) tak pred kazdym fotografom som si pekne pribrzdil a zapozoval :)
14.08.2013 - 13:23:28
01
mozno by stacilo fotak prepnut na iny rezim ako full auto...
14.08.2013 - 13:34:50
00
jj lakko, na vysvetlenie. Fotky su netriedene a nie su nijako upravovane na to fakt nemam cas. Su iba zresamplovane priamo z fotaku na net Chcel by som byt fotografom, ktory ma kazdy snimok na 100% mozes ma s takym zoznamit? Rad sa niecomu priucim. V pripravenej scene a naskusanej moze byt 100 %, ale snazim sa pre vas urobit fotky z trate dynamicke a rozmanite. Ale kludne mozem cvakat na jednom mieste z 100% nastavenym fotakom a budu sa menit len 100% ostre tvare :) na tom istom mieste co by ta asi nebavilo. V prvom rade fotim pre vas ak mi to popri mojich povinnostiach na preteku cas dovoli. Na triedenie a upravy fotiek v photoshope fakt cas nieje. Mrzi ma ak je tato prave tvoja fotka.
14.08.2013 - 13:37:44
01
Nie je to moja fotka. Na Horalovi som nebol, ja som len taky "kibic od PC" :D :D :D Neviem cim to bolo fotene, ale tu ide o chybu ostrenia. Pravdepodobne si mal zapnute vsetky ostriace body a krajne ti zaostrili na svisle linie (stromy). Samozrejme pri pohybe objektu smerom k objektivu (priblizujuci sa objekt) musi byt aktivne "servo ostrenie" Ak budes mat cas pozri http://www.fotoroman.cz je tam vsetko o foteni a je to lopatisticky napisene.


Naposledy upravil lakko dňa 14.08.2013 - 13:49:23, celkovo upravené 1 krát.

14.08.2013 - 13:43:24
00
jj nefotim na automatiku, mam aktivny jeden zaostrovaci bod a zaostrovanie dynamicke. Este nieco ine Ta napada?
14.08.2013 - 13:48:26
00
Co to bolo za typ fotaku a objektiv, aby som pochopil co je "dynamicke zaostrovanie"? Ak si mal aktivovany stredovy ostriaci bod potom si netrafil bod pri zaostreni na jazca, alebo objektiv nestiha preostrovat.