Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Ludi co si kupuju do luxusnych aut diesele moc nechapem... Ked niekto vrazi nehorazne peniaze do dobreho auta musi tam mat najslabsi diesel... Aspon ze je to sestvalcek
mam audi A4/ S4 3 tdi vnutri 325 koni 650 Nm a dlhodoba spotreba je 7. sam si ho servisujem, nesetrim ho, dokopy sa nic nepokazilo a davam dole M3 jky na sprintoch, co je natom zle? zakomplexovanost ludi?
mam audi A4/ S4 3 tdi vnutri 325 koni 650 Nm a dlhodoba spotreba je 7. sam si ho servisujem, nesetrim ho, dokopy sa nic nepokazilo a davam dole M3 jky na sprintoch, co je natom zle? zakomplexovanost ludi?
Vsak bud len rad ze sa ti to nesype btw: ake mas na tom zrychlenie 0-100?
nema sa co rozsypat, blok to zvladne, turbo je prifuknute o 0,4 bar, vstreky a cerpadlo je bezproblemove, zmesavacie klapky zatial ok, napynaky rozvodov vymenene.
Najvecsie minus na celom A4/S4 v tdi je spojka. v 6 tke uz smyka no ked natom vies jazdit tak ju nepodpalis, kto nevie znici ju aj v serii, premyslal som aj nad preoblozeni lamely do ciech no zatial to neriesim. Zrychlenie neviem, no 3 testy proti 3.2 R6 bmw M3 boli 3 moje vitazstva. vcera som sa vratil s chorvatska, 2200 km zamnou priemerka 118 km/h spotreba 7.2 4 ludia plne nalozene kombi + box na streche. nic lepsie momentalne na trhu jazdeniek v pomere cena/vykon/spotreba/ servis nieje. ak ano sem s nim a vymenim ho. Teda je, A6 3 tdi biturbo 313 ps alebo 535d 300 ps , no 100 000 € nemam a nikdy mat nebudem,
No, som zvedavy na nasu spotrebu na lexuse is-f ked pojdeme na dovolenku doterajsi priemer 9,1 na 100km...
Kde si ho daval cipnut? Original abt ale niekto iny?
Realne skusenosti nemam, ale v testoch pisali, ze su:
Tiche
Relativne usporne
Poskytuju prijemny zatah
Spolahlivost dobra,avsak citliva na kvalitu paliva(ako vacsina novych-turbo motorov)
Realne skusenosti ti poskytnu chlapi co na nich jazdia
Mňa vystrašilo toto: "Obecně lze říci, že se motory HDi vyznačují dobrou kultivovaností chodu. Na druhou stranu např. 1.6 HDi od začátku trpí vysokou tvorbou karbonu s následkem širokého spektra poruch od rozežraného těsnění až po selhání turbodmychadla. Stejnou neduhou trpí i modernizovaná osmiventilová verze vyráběná od roku 2010." http://cs.autolexicon.net/articles/hdi-high-pressure-direct-injection/
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
mam audi A4/ S4 3 tdi vnutri 325 koni 650 Nm a dlhodoba spotreba je 7. sam si ho servisujem, nesetrim ho, dokopy sa nic nepokazilo a davam dole M3 jky na sprintoch, co je natom zle? zakomplexovanost ludi?
Komu sa pacia cestne verzie rally aut skupiny B?
Vsak bud len rad ze sa ti to nesype
Najvecsie minus na celom A4/S4 v tdi je spojka. v 6 tke uz smyka no ked natom vies jazdit tak ju nepodpalis, kto nevie znici ju aj v serii, premyslal som aj nad preoblozeni lamely do ciech no zatial to neriesim. Zrychlenie neviem, no 3 testy proti 3.2 R6 bmw M3 boli 3 moje vitazstva. vcera som sa vratil s chorvatska, 2200 km zamnou priemerka 118 km/h spotreba 7.2 4 ludia plne nalozene kombi + box na streche. nic lepsie momentalne na trhu jazdeniek v pomere cena/vykon/spotreba/ servis nieje. ak ano sem s nim a vymenim ho. Teda je, A6 3 tdi biturbo 313 ps alebo 535d 300 ps , no 100 000 € nemam a nikdy mat nebudem,
Kde si ho daval cipnut? Original abt ale niekto iny?
Komu sa pacia cestne verzie rally aut skupiny B?
tmaxovi
Zabudol si dôležité slovíčko "Fun", ktoré označuje tento model.
Komu sa pacia cestne verzie rally aut skupiny B?
Áno, mne.
Zatiaľ však musí postačiť obyčajná športová verzia malého auta trošku novšieho dáta...
tak 205 t16 (mensia chybicka
Tiche
Relativne usporne
Poskytuju prijemny zatah
Spolahlivost dobra,avsak citliva na kvalitu paliva(ako vacsina novych-turbo motorov)
Realne skusenosti ti poskytnu chlapi co na nich jazdia
http://cs.autolexicon.net/articles/hdi-high-pressure-direct-injection/