preboha to je cela veda. aspon viem ze nic podobne si nemam kupovat, lebo ja veru nemam moc dobry vztah k udrzbe takychto komplikovanych komponentov.
14.06.2013 - 23:20:23
00
No množstvo oleja sa dá presne zmerať len ťažko. Určite ostal olejový film vo vnútri vonkajších nôh a na črevách vidlice. V podstate by to nemal byť problém, horšie keď z vidlice nevytečie nič. Už aj také som mal a očivinde boli tak od výroby.

Farba oleja vľavo vyzerá ako píšeš, že má v sebe viac Fluidu. Pochybujem však, že by stekal z piestika dole. Skôr to bude zmes namiešaná z oleja s prímesou Fluidu.
Ono za ten priebeh rokov sa tie zmesi olejov kadejako menia. Kedysi bol všade ten zelený Fox a červený v uzavretých patrónach. Od ročníkov 2010 som už videl viacero druhov toho zeleného oleja, zrejme tiež špekulujú čo najlepšie maže.
Nie je to však nejaký zásadný problém, skôr je to zvláštne, že v jednej vidlci použili dva typy oleja na mazanie.

Takže nemyslím, že by bol nejaký problém, hlavne že si to vyčistil a vymenil, takto vydrží vidlica dlhšie v poriadku. :)

Som zvedavý aké oleje vytečú z tej mojej.

iron.hide - vôbec to nie je veda ;)
14.06.2013 - 23:27:23
00
Daj potom vedieť,kolko bolo v tej tvojej,vypustený olej som odmeral injekciou-možno ešte cca 2 ml ostali vo vnútorných nohách a molitanových krúžkoch,čističom som to vyplavil.
iron-hide: tento základný servis-vyčistenie je hračka,treba k tomu len imbus 2 mm na koliesko reboundu,gola klúč 10 a 15 na matice vzduchového a tlmiaceho piestu,čistič na brzdy a nový olej.Ako je vidno na fotke,robí sa to bez demontáže vidlice,do pol hodinky hotovo.
15.06.2013 - 06:52:56
00
Nemá náhodou niekto skúsenosť s prepúšťajúcim ventilom IFP patrony- tým ktorý sa fúka s "ihlou" ? Chcel by som ho nejak rozobrať a vymeniť tam tesnenia, trosku možno napnúť pružinku,potom by to už malo fungovať ale neviem ako sa vyberá valček ktorý to celé drží v "Talas top cap" ...
12.09.2013 - 16:04:35
00
Chcem sa spytat, co je vo vidle zle ked po vyfucani nejde stlacit az dole ale tak 1,5cm zostane. Ked bola nova takyto problem nemala. Tlmenie a odskok funguju OK. 2013 CTD evolution. Cital som ze sa to stava ked narazi na prilis vela oleja? Ale to by musel vytiect z patrony do nohy, inac si to neviem predstavit, a asi by sa to prejavilo aj na tlmeni.
13.09.2013 - 08:36:35
00
Nemá náhodou niekto skúsenosť s prepúšťajúcim ventilom IFP patrony- tým ktorý sa fúka s "ihlou" ? Chcel by som ho nejak rozobrať a vymeniť tam tesnenia, trosku možno napnúť pružinku,potom by to už malo fungovať ale neviem ako sa vyberá valček ktorý to celé drží v "Talas top cap" ...


32: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/TALAS/TALAS_R.htm
36: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/36TALAS/36TALAS_RC2.htm

mas ihlu/pripravok?
13.09.2013 - 10:27:14
00
Mam pripravok na nafukanie ifp patrony, ale neviem ako rozobrat ventil ktory je v "talas topcap" chcem v nom vymenit tesnenia, mali by taam byt 2 o-kruzky medzi ktorymi je podlozka a tlaci na nich pruzinka s gulickou, cele je to zatlacene vo FOX dokumentacii nazvanym " IFP valce can" valcekom, neviem ako ten dostat z patrony, mal by sa nejak vytahovat smerom dolu... len nikde nepisu ako,ci ho treba nejak vysrubovat alebo vylisovat...
13.09.2013 - 10:35:01
00
Chcem sa spytat, co je vo vidle zle ked po vyfucani nejde stlacit az dole ale tak 1,5cm zostane. Ked bola nova takyto problem nemala. Tlmenie a odskok funguju OK. 2013 CTD evolution. Cital som ze sa to stava ked narazi na prilis vela oleja? Ale to by musel vytiect z patrony do nohy, inac si to neviem predstavit, a asi by sa to prejavilo aj na tlmeni.


moze byt "migrujuci" olej. CTD zatial funguje? tie evolution 2013 sa pretriasaju na vsetkych forach sveta, uz sa to riesilo aj tu. garancka.
13.09.2013 - 10:40:34
00
Mam pripravok na nafukanie ifp patrony, ale neviem ako rozobrat ventil ktory je v "talas topcap" chcem v nom vymenit tesnenia, mali by taam byt 2 o-kruzky medzi ktorymi je podlozka a tlaci na nich pruzinka s gulickou, cele je to zatlacene vo FOX dokumentacii nazvanym " IFP valce can" valcekom, neviem ako ten dostat z patrony, mal by sa nejak vytahovat smerom dolu... len nikde nepisu ako,ci ho treba nejak vysrubovat alebo vylisovat...


toto nepomoze? http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/QuickTech/36_TALAS_II_Spring_Service.htm
13.09.2013 - 11:01:35
00
Tu stranku som uz mal nastudovanu,ale diky :-) nikde o tom nepisu! a fakt nechapem preco..., videl som aj montazny technicky vykres tej cartridge,nebolo tam upresnene ako tam ten ventil drzi nakoniec bolo treba odsrubovat "IFP shaft",a uvolnil sa aj ten ventil,pekne som ho vytiahol bolo nutne znova napnut pruzinku gulicky... ked zozeniem tak vymenim aj tesnenia, a foto o chvilku dolozim :-)
Musim povedat ze za tie nekrestanske peniaze za "autorizovany" servis talasu ktore som usetril mi to fakt stoji aj ked to nemam za hodinku hotove akurat bolo treba vyrobit nejake tie pripravky :-)
13.09.2013 - 17:14:29
00
noo sak a nebolo to tam pofotene v sekcii service? ale tak pomohol si si.
16.09.2013 - 14:04:24
00
nebolo to tam, ale diky za radu, je tam len jak vybrat cartridge z vidlice...
16.09.2013 - 14:46:09
00
Ahojte mam fox talas 32Rlc predpokladam rok 2010 najskor mi zacal tiect z pravej nohy olej cez stieracy kruzok bola otocena tak som cakal ze to bude ok potom som vsimol ze nejde zamknut lock . Je to v nedostatku oleja alebo toproste prdlo? Rozobral som to iba vonkajsie nohy od vnutornych vymenim to tesnenie aj olej . Treba olej liat aj do toho tlmica cez vrch vnutornej nohy? Dakujem
11.03.2014 - 19:57:59
00
Zdravim. Chcem sa opýtať ako mam opraviť moju fox talas, nefunguje mi znižovanie na menši zdvih. Stale je to len na 150mm pred par mesiacmi to išlo ešte na 130 ale už to nejde ani na to.
21.04.2015 - 19:40:45
00
No sám to doma asi nespravíš. Talas je pomerne zložitý systém a dobre ho nastaviť nie je jednoduché. Mal by si to asi radšej prenechať na niekoho čo o tom niečo vie. :)
21.04.2015 - 20:04:00
00
keyboard_arrow_up