mam len taku mozno obycajnu otazku ktora tu mozno ani nepatri, kedze viem ze plaste Maxxis Wet scream su urcene do bahniteho a makkeho povrchu /aspon tam by sa mali pouzivat/ preco sa vyrabaju vo verzii 60a aj 42a? teda v strednej a makkej zmesi, ved predsa ked poprsi tak je cely povrch makky a nema potom na takomto povrchu taky isty ucinok plast so strednou zmesou ako ten s makkou?
17.09.2013 - 18:50:59
00
To od začiatku jazdenia po koniec idú jazdci len v blate? Na trati máš korene, kamene, umelo vytvorené prvky... Niekto si na začiatok trate musí vyšlapať, niekto sa len vozí lanovkou... Jednoducho niekto uprednostní tvrdšiu, rýchlejšiu a trvácnejšiu zmes, menšie držanie dokáže korigovať a ocení najmä lepšie samočistiace schopnosti toho plášťa pri jazde vo vlhkom prostredí.
17.09.2013 - 18:59:14
00
narazal som skor na pretekovy rezim jazdy, teda nahananie sekund na trati ktora je dajme tomu po silnom dazdi, takze ledva najdes suche casti
17.09.2013 - 19:02:13
00
Ten plášť môžu kupovať aj "bežní" jazdci, výrobca sa snaží pokryť dopyt rôznymi možnosťami. Že na pretekoch nemá podľa teba tvrdšia zmes opodstatnenie, neznamená to že si kupcov nenájde.
17.09.2013 - 19:05:38
00
ja som narazal skor na makksiu zmes, ale toto je kazdopadne tema na dlhe uvahy
17.09.2013 - 19:08:55
00
... ved predsa ked poprsi tak je cely povrch makky...

to je dost chybna uvaha ;)
17.09.2013 - 19:23:35
00
rad sa naucim nove veci, tak mi to mozete vysvetlit :)
17.09.2013 - 19:29:47
00
napr. posledny maraton v Hrabusiciach, vystartuje sa po tvrdom strkovom podklade (smer klastorisko)- tam dazd nehra takmer ziadnu ulohu, dalsi vyslap je uz po solidnej hline - tam to bolo vesele, v hornej casti je podklad kamen s jemnou vrstvou zeminy - voda sa rychlo vsiakla....
pocas dlhych zimnych vecerov ti mozem popisat horal krejzi, kedze tam solidne sprchlo :D
17.09.2013 - 19:37:51
00
Nie je to uplne najlepsi priklad, ale podstata je rovnaka.
Preco sa dava do fabie aj 1,6 TDI 105 k, ked by vsetkym stacil 90 k ?
17.09.2013 - 20:46:41
00
keyboard_arrow_up