U shimano 775 to bolo v pohode, bol tam dost hruby elox, pouzival som no tubes. Teraz mam XTR s joes eco. Robia sa tam take zvlastne mapy. Budem to raz za cas kontrolovat.
12.11.2013 - 20:42:43
00
No uvidíme. Robila som si to zadné kvôli nadchádzajúcej zimnej sezóne a nechcela som vyhadzovať kvôli tomu dva mesiace jazdeny, môj obľúbený mk II. ;)

dnes uz som stratila nervy :@ a po 4 vyjazdoch, kedy som striedavo dofukovala a sejkovala klesom som do toho jazdeneho MK II hodila doma dusu, a dojazdim ho s dusou
vkuse klesal tlak na 1,8 baru. takze ak continental na bezduse tak jedine novy
tmel uz som tam nechcela dalsi liat bolo tam 120ml
14.11.2013 - 20:42:43
00
Tak v prvom rade, ak Continental na bezduše, tak nie verziu ktorú výrobca neodporúča na bezdušové použitie :)

Dá sa vôbec v ponuke Continentalu poriadny XC/AM plášť na bezdušové použitie nájsť?
Tým myslím tesné a vhodne tvarované pätky a nederavé bočnice na bezdušové použitie (vylučuje RaceSport, Performance, Protection), top zmes v ponuke (vylučuje UST a Performance), dobrá poddajnosť (vylučuje Protection), poctivý rozmer (vylučuje 2.2" všetky? :) ).
14.11.2013 - 21:08:42
00
ked to neberies len od stola co si precitas a vyskusas to , tak zistis ze sa to da, podmienka plast nesmie byt jazdeny dva mesiace ako bol moj
vidim to na biku mojej polovicky a funguje to ;)
rovnako ako jazdim vpredu schwalbe performance uz druhy za tuto sezonu, tiez to funguje
14.11.2013 - 21:11:28
00
Poddajnost Protection vobec neries, casom (teda jazdenim) ten plast straca tu tvrdost bocnic, lepsie sa aj potom fuka na bezduse, je ohybnejsi a patky si lepsie drzia tvar- ked je novy tak su patky skrutene a da to dost prace to nafukat aj MTB stojanovou pumpou. Pomaha ho chvilu pojazdit s dusami a potom prejst na bezdus ked sa plast "zabeha"
14.11.2013 - 21:29:46
00
Skúšať nemusím, už to desiatky ľudí odskúšalo a samotný prístup Continentalu je jasný (RaceSport nevedeli spraviť spoľahlivé na bezdušové použitie, tak ich osekali a predávajú ich ako bežné, aj keď pred tým boli TLR) :)
Protection sa stali zástupcom TLR plášťov, ale aj tak je tam ten problém pretekajúcich pätiek zozačiatku v niektorých prípadoch - a to je blbé pri predstave koľko vrstiev majú. Pribudla Performance verzia (načo?), UST nejako nevylepšujú... No ťažko vybrať nejaký, ktorý by sa dal bez výhrad odporúčať v tejto kategórii. Možno by sa to dalo, ak by sme ignorovali konkurenciu, ale dá sa to v tejto dobe? :)

Indické najlacnejšie verzie neberiem ako plášte o ktorých sa oplatí sa baviť - môžu fungovať bez duše pri nahodení po kúpe, ale je to risk a výrobca takéto kombinácie neodporúča. Tiež zdravý rozum hovorí, že plášte ktoré sú ozaj low end alebo prinajlepšom (nižšia) stredná trieda (ak za plášte berieme aj nejaké longus a cst chuťovky za 3€), nemajú na "tak dobrom" bicykli miesto a je to šetrenie na zlom mieste.

Ozaj by som už neodporúčal takéto pokusy, ten plášť sa má používať s dušou a to je tá správna cesta. Ak sa aj začne rozpadávať bočnica, alebo ak nastane situácia kedy by sa mohol vyzuť, tak by to s dušou nebolo také peklo.
14.11.2013 - 21:31:04
00
este stastie, ze ja nemam tak dobry bicykel, presne ako pises :lol:
14.11.2013 - 23:41:19
00
... UST nejako nevylepšujú...

netreba za kazdu cenu vrtat do niecoho co spolahlivo funguje
15.11.2013 - 08:14:37
00
Spoľahlivosť nezaručuje konkurencieschopnosť, lebo je veľmi veľa spoľahlivých možností...

Ale predstav si, že by vznikla "Light UST" verzia, o dvojciferný počet gramov ľahšia (vysvetlím neskôr), s top zmesou (Black Chili, Continental a aj testy ukazujú že ozaj má zmysel), v rozmeroch 26", 27,5" a 29" (práve preto by bol potrebný aspoň nejaký pokles hmotnosti pri zachovanej odolnosti, aby väčšie rozmery mali prijateľnú hmotnosť) a v "rozumných" šírkach.

Naozaj to pre firmu ako Continental nemôže byť problém. Viď plášť Der Baron - http://www.conti-online.com/www/bicycle_de_en/themes/mtb/downhill_freeride/derbaron_en.html - Top zmes a vyrobený v Nemecku, akceptovateľná hmotnosť v kategórii a rozmere, UST.

Ale stále je tu výroba XC/AM UST mimo Nemecka s "noname" zmesou, len v 26" rozmere a pri 2,2" papierovej šírke s papierovou hmotnosťou bežného XC/AM (MK II) plášťa 850g. Dokonca UST RQ/TK je ľahší, vyrobený v Nemecku s Black Chili zmesou, ako bonus je asi aj širší.

Takže spoľahlivosť je fajn, ale ak by existovala takáto vylepšená verzia, verím že by si sa na ňu "vrhol" :) UST XC/AM Continental zaspali dobu, iné modely ich vo viacerých ohľadoch predbehli a to je problém, keďže UST malo byť to riešenie bez nejakých väčších kompromisov - nikdy sa tieto plášte nehrali na to, že by chceli byť zaradené do strednej a nižšej triedy.
15.11.2013 - 09:05:32
00
neviem ci je mozne zachovat odolnost a pritom znizit hmotnost, tu by museli znizit dost rapidne
15.11.2013 - 09:18:50
00
Porovnaj si ten Rubber Queen/Trail King a MK II. Indiu a Nemecko. Plášť ktorý výrazne zaostáva a podarený plášť ktorý sa rozhodne dá odporúčať.
RQ ti tu snáď každý kto jazdí na bicykli s vyšším zdvihom dokáže odporúčať v nejakej verzii - takže sa nedá povedať, že by to bol síce plášť o stupienok vyššie v zaradení do kategórií ale že by tomu zaradeniu vlastnosti nezodpovedali.

http://gewichte.mtb-news.de/product-4051/continental-reifen-mountain-king-ii-ust
http://gewichte.mtb-news.de/product-2993/continental-reifen-rubber-queen-ust

Podľa toho aký je popis parametrov (rozpis TPI), to stačí vyrábať v Nemecku s lepšou zmesou a hneď hmotnosť poskočí inde. Nielen udávaná, ale aj reálna. Dokonca tieto indické UST verzie mali nižšiu deklarovanú hmotnosť ako teraz (820 pri uvedení), len sa ukázalo že to asi vôbec nezodpovedá realite.
15.11.2013 - 11:16:57
00
tie plaste nekomentujem, nemam s nimi skusenosti
co mozem komentovat je RK - tych som jazdil viacej verzii, vo verzii UST je to fest odolny plast (podla mna vydrzal viac ako fat albert snake skin).
takychto dier mam na no cez 10, pri prvej som mal starost, po piatej som si to prestal vsimat :)
len pre info, je vyrobeny na Taiwane

Prílohy:

101120131332.jpg
101120131332.jpg 186.48 KiB thumb_up0thumb_down

15.11.2013 - 11:47:43
00
Dobre, už to budem nazývať ázijskou verziou, nech to pokryje aj iné krajiny :lol: Celkovo neviem aké je to rozdelenie, ktoré kde presne vyrábajú, ale sú jasné rozdiely z toho plynúce.

Táto odolnosť je vďaka tým vrstvám, tá vrchná môže vyzerať v hroznom stave, ale pod ňou to je nejaké dve-tri solídne hrubé držia... http://www.conti-online.com/www/linkableblob/bicycle_de_en/6807230/data/ust_250-data.png


Naposledy upravil PatrikL dňa 15.11.2013 - 11:55:38, celkovo upravené 1 krát.

15.11.2013 - 11:54:22
00
Tie diery su normalna vec. Na mkII ich mam kvantum a mal som ich este viac aj na xking RS a uplna pohoda. Su to len povrchove rezance ktore sa pod tlakom otvorili.
15.11.2013 - 11:55:22
00
Ahojte,
mám TLR ráfiky Bontrager mustang 29,ak chcem urobiť bezdušový system čo presne k tomu potrebujem?Plášte mám Bontrager 29-1 expert 2.2.Potrebujem sadu?Nové plášte?Nechcem nakúpiť blbosti.Ďakujem za rady nejak sa v tom strácam.
17.11.2013 - 13:42:10
00
keyboard_arrow_up