na bike-fóre parádny kúsok-asi má :muscle: v nohách,kolesá 29-er,prevodník 36 z. kazeta 11-36 , trochu tomu pomáha váha-len 10,5 kg
http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-13662.html

Čo ti ja viem...
Možno len tá fotka skresľuje, ale pri pohľade z boku mi ten bajk príde strašne krátky/vysoký, akosi "neproporčný"...
Funkčne je to samozrejme super, ale najľahší prevod 1:1 na 29eri, to už musí byť jazdec hodne namakaný.
27.11.2013 - 17:23:05
01
alebo po ozajstnych kopcoch moc nejadi ze ano :lol:
27.11.2013 - 18:30:15
02
Najlahsi prevod 36-36 na 29er ? Hmm, no asi nejazdi v kopcoch, alebo patri medzi elitu ceskych zavodnikov :)
27.11.2013 - 18:33:38
01
alebo po ozajstnych kopcoch moc nejadi ze ano :lol:

alebo aj tak :-)
27.11.2013 - 18:46:43
00
Mne to skôr pripadá na gramárenie za každú cenu,tá kazeta od Tiny má 417 gramov,tá Sram XG-1080 je o dosť ľahšia,tiež plášte papierová verzia-pri tejto stavbe šlo o váhu na úkor funkčnosti-ale raketka to môže byť dobrá.
Už je v predaji ďalšia verzia general werk 11 - 40 s iným odstupňovaním v hornej časti kazety,cena je tá istá:
http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/kola-a-komponenty/detail-44966.html
27.11.2013 - 18:50:32
00
Čo ti ja viem...
Možno len tá fotka skresľuje, ale pri pohľade z boku mi ten bajk príde strašne krátky/vysoký, akosi "neproporčný"...
Funkčne je to samozrejme super, ale najľahší prevod 1:1 na 29eri, to už musí byť jazdec hodne namakaný.

Funkčne "super" je odvážne tvrdiť - očividne sa tam preferuje výnimočnosť a najnižšia možná hmotnosť pri tom cenovom limite aký mal. Hovorím o tých najviditeľnejších veciach, o ráme, vidlici a kľukách.
Najväčšia tragédia je to, ak niekto dokáže s úžasom pozerať na takúto pozliepanú obludu a povyšovať ten bicykel nad ostatnú "tuctovú" konkurenciu už len z titulu že rám a vidlica stoja nehorázne sumy. :)
27.11.2013 - 21:43:58
01
Tiež nie som veľkým fanúšikom takejto "okatej exkluzivity" a použitím menej exkluzívnych komponentov by sa dal podobný bajk postaviť asi lacnejšie, no nič to nemení na tom, že jazdiť sa na ňom bude aj v tejto konfigurácii pravdepodobne veľmi dobre :-) (snáď len s výnimkou ostrých stúpaní :-) )

Že je to bajk do veľkej miery na machrovanie, to mi je samozrejme jasné :-)
27.11.2013 - 22:51:08
01
Vy ste mi všetci ale múdri... Keby ste sa pohybovali často na českom bike-fore, tak by ste vedeli , že bike skladal človek, ktorý sa fakt vyžíva v detailoch a nemá núdzu o peniaze. To že tam má najľahší prevod 1:1 je preto, lebo na pavúka na kľuky BOR 666 menší nedá a na jar ide do 11 rýchl. sramu, takže teraz mimo sezóny len skúša, či to bude z prevodníka padať a či mu prevody budú na miestne trasy stačiť. Howg
27.11.2013 - 23:07:11
00
to nič nemení na tom že je to grc
28.11.2013 - 07:18:16
02
bimjeam: no ak pojde tymto smerom dalej, tak mozno ta nudza pride :lol:
28.11.2013 - 07:33:25
00
http://www.bikerumor.com/2013/11/28/exclusive-take-your-cassette-to-the-next-level-with-oneup-components-42t-sprocket/
28.11.2013 - 17:14:28
00
http://www.bikerumor.com/2013/11/28/exclusive-take-your-cassette-to-the-next-level-with-oneup-components-42t-sprocket/

jop, bude toho viac a viac, co je dobre. kristina im tam uz mindzuje :lol:
28.11.2013 - 17:26:03
00
tých riešení je viac,tu je dosť blbá postupnosť-velký skok medzi 3 a 4 pastorkom 2-2-4-2-3-4-4-4-6 / 11-13-15-19-21-24-28-32-36-42
28.11.2013 - 17:45:40
00
... kristina im tam uz mindzuje :lol:


Som si práve oprskala noťas kakaom :D
28.11.2013 - 19:59:00
03
Pre porovnanie som nahodil tú kazetu už teraz-keďže terén v M.K. je až na výnimky pekne zjazdný-ukázalo sa,že podla očakávania je vďaka nábehovému systému radenie ovela lepšie,rýchlejšie.
Neplánovane som otestoval (zase vďaka brutálne zničenej oblúbenej trase pod Volhoviskom) schopnosť fungovania tohto systému 1 x 10 v blatovom marazme.Radenie fungovalo bezchybne až do chvíle,keď sa prestali točiť kolesá :@ nebol ani náznak padania alebo namotávania reťaze.

Prílohy:

SAM_0134.JPG
SAM_0134.JPG 395.85 KiB thumb_up0thumb_down

SAM_0141.JPG
SAM_0141.JPG 360.94 KiB thumb_up0thumb_down

SAM_0142.JPG
SAM_0142.JPG 529.1 KiB thumb_up0thumb_down

01.12.2013 - 16:14:55
01
keyboard_arrow_up